www.sudzibas.lv Emoda.lv Nepaties preces statusa atspoguļojums

Emoda.lv - Nepaties preces statusa atspoguļojums

Labdien! Šī būs negatīva atsauksme par emoda.lv

Stāsta morāle (tiem, kam negribās lasīt pilno tekstu) : ja jums kāda prece nepieciešama steidzami, neizvēlieties internetveikalu emoda.lv, jo nekāda komunikācija no jūsu puses netiks ņemta vērā. Veikala darbinieki rušināšasies savā nodabā un piegādās, kad jau nu sanāk. Ja piegādās - vēl jau neesmu saņēmusi.

Situācija: pēc jauna mobilā tālruņa iegādes citā veikalā, veicu ekrāna aizsargstikla iegādi emoda.lv. Ar mani 18.09. Sazinājās par preces pieejamību, kad arī uzsvēru, ka prece nepieciešama steidzami, respektīvi, vienojāmies par tūlītēju apmaksu un maksājuma uzdevuma nosūtīšanu e-pastu, lai preci būtu iespējams izsūtīt maksimums nākamajā dienā (saruna notika īsi pirms pl. 18: 00) . Man tika telefoniski apstiprināts, ka prece tiks nodota omnivai nākamajā dienā, kas diemžēl nenotika.

Pāris dienas nogaidot, zvanu interesēties, kāpēc nav ziņas. Man apstiprināja, ka viss ir no emoda.lv puses izdarīts, tuvākajā laikā, lai gaidu sms no omnivas un e-pasta apstiprinājumus. Tā vietā saņemu e-pastu par to, ka mans maksājums nav atrasts, lai sūtu atkārtotu maksājuma uzdevumu. Šo e-pastu pamanīju tikai dienu vēlāk, jo bija nonācis spam kastē, kur arī tajā pat dienā nākamais e-pasts, ka prece gaida kurjer dienestu. Šodien zvanu atkal, lai dzirdētu kārtējo solījumu, ka prece būšot rīt.

Es saprotu, ka telefona ekrāna aizsargstikls nav tā dārgākā prece un attiecīgi nešķiet prioritāra, tomēr tā ir būtiska, lai pasargātu telefonu, kura ekrāna maiņa ir ļoti dārgs pasākums. Nemaz nerunājot par sagādātajām neērtībām nedēļu mocoties ar pagaidu aizsargstikliem, ar kuriem nav iespējams normāli drukāt. Un šeit gan no manas puses vairāk stāsts par apkalpošanas kultūru, jo situācijā, kad cits internetveikals rīgas ietvaros savu preci spēj nogādāt dienas (!) laikā, bet vidusmērā visi pārēji 2 dienu laikā, atkarībā no tā, cik laicīgi veikta apmaksa, tad šāda laika vilkšana, nesazināšanās telefoniski, ja ir problēma un ja klients ir norādījis, ka prece nepieciešama steidzami, manuprāt, ir nepieņemami. Nemaz nerunājot, ka nedēļas laikā es būtu varējusi aizsargstiklu nopirkt lielveikalā, ko nedarīji, jo paļāvos uz internetveikala godprātību nemelot klientam par preces statusu.

L

Komentāri (1)

A Arturs1114 17.10.2019

Pats saskāros ar " emoda" kuru rezultātā gaidīju preci 2 nedēļas un pēc kā tika teikts vēl 2 nedēļas ir jāizvairās vai vienkārši atceliet pasūtījumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes