www.sudzibas.lv e-baby Nepiegādā pasūtījumu, ignorē

e-baby - Nepiegādā pasūtījumu, ignorē

Krimināla iestāde, iesaku nemaz nemēģināt neko pasūtīt. Cenas un produktu klāsts ļoti pievilcīgi, tāpēc novembrī veicu pasūtījumu. Uzreiz saņēmu zvanu, ka pēc 2-3 dienām saņemšu preci. Pēc 3 dienām nesaņēmu, aizsūtīju e-pastu, un man atbildēja, ka prece kavējas, tomēr solīja piegādāt vēl 2-3 dienu laikā. Pagāja 2 nedēļas, preci nesaņēmu, zvanīju un sūtīju e-pastus, tomēr atbildes nesaņēmu. Zvanot katru/katru otro dienu, nākošo atbildi saņēmu ap ziemassvētkiem, ka prece vēlarvien kavējas, tomēr ir ziņas, ka drīz pienāks. Tā arī vēl līdz šim brīdim neviens nav man paziņojis vai prece būs un kad tā varētu būt. Man absolūti nav skaidra šādu tirgotāju motivācija šādi rīkoties, un tas liek pārdomāt priekšapmaksas/avansa lietderību un drošību interneta veikalos.

I

Komentāri (10)

R Ronaldo 04.02.2011

Jaa, tur nu gan ir pilns ar visaadiem kraapniekiem, bet ja laiciigi noreagjee, naudu jau var dabuut atpaklaj caur paypal... Vajag sazinaaties uzreiz ar tiem ebay supporteriem... Es vienreiz samaksaaju par pirkumu, paardeveejs izdzeesa kontu... bet naudu man atgrieza, liidz ko sazinaajos ar administraaciju...Pirms kaut ko peerkat, skataties feedbackus un dariijumu skaitu, ja zem 100, tad nepeerciet, ja 1000 un vairaak, tad jau var pirkt.

M marta 05.02.2011

labi ka es neko nepasutiju no turienes tiesi gribeju nesen kko pasutit...

F forsa 05.02.2011

Piekrity pilniba Rinaldo!!!Ja nejedzat pasutit, tad pasi vainigi, esmu iepirkusies simtiem reizu un viss ok!tapec vajag cau Paypal vai citam iestadem, kuras nelauj nosmaukt naudu par precem!

S soundcheck 07.02.2011

Saskaņā ar "Patērētāju tiesību azisardzības likumu" interneta veikalā pasūtītā prece pārdevējam ir jāpiegādā 30 dienu laikā ( "Patērētāju tiesību aizsardzības likums", 10. pants (http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309)).
Griezieties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā(http://www.ptac.gov.lv)!!!

K klients 14.02.2011

E-baby ir vissliktākā apkalpošana kādu vien savā dzīvē esmu pieredzējis, nav ieinteresēti klientu apkalpošanā, gausi atbild uz e-meiliem, sazvanīt praktiski nav iespējams, solījumi jā karina makaronus uz ausīm ne preces, ne naudas, nekad vairs tur neko nepasūtīšu.

U Uldis 06.04.2011

Ja ir pretenzijas par apkalpošanu, pilns internets ar e-veikaliem, izvēlies sev tīkamo. Vienmēr esmu sazvanījis šo veikalu, preci piegādā laicīgi, nekādu kavēšanos.

в Вacя 06.04.2011

ออริ่อริ่ออริ่มรอริ่มมริ่มอริ่ม

Z Zane 19.05.2011

Labdien. PTAC un mājas lapas sudzibas.lv administrācijai lūgums pārbaudīt šos ierakstus, jo ja ir bijusi kāda pasūtījuma kavēšanās, pasūtījuma piegāde ir veikta vienojoties ar klientu par piegādes termiņa kavēšanos vai arī ja preces piegādi nav bijis iespējams nodrošināt ir atgriezts maksājums.

E Elena 27.08.2011

Sveiki, tā nu gan nav, ka visiem tiek atgriezts maksājums, es savu naudu par barošanas krēsliņu gaidu jau kopš decembra mēneša!

R Ramona 16.09.2011

Patiess prieks par tiem, kam ir paveicies saņemt pasūtījumus no šī kantora. Diemžēl, es pie viņiem nepiederu.
Naudu pārskaitījām! Pasūtījumu nesaņēmām! Tikai tukši solījumi! Naudu atpakaļ dabūt, jau arī vairs neceram! Esiet uzmanīgi pasūtot kaut ko šajā veikalā!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes