www.sudzibas.lv DPD Pazaudēta paka!!!

DPD - Pazaudēta paka!!!

Sūtīju bērnu ratus 3in1 no Tukuma uz Valkas nov ar dpd palīdzību. Tākā ratiem bija trīs daļas, katra tika iepakota atsevišķā maisā. Maisi savstarpēji saskočoti kopā lai sanāk viena paka un viss nodots kurjeram. Gaidu paciņu nedēļu, pacietība izzūd un es zvanu dpd, kur man atbild lai sazinos ar izsūtītāju. Rati 100%nodoti kurjeram un izsekošanas kods atsūtīts man. Cenšos viņiem to iestāstīt. Dpd atvainojas un Saka ka nevar palīdzēt. Pēc divām dienām beidzot dpd izsekošanā parādās ka paka jau ir atbraukusi līdz Valmierai kur tā pavada vēl trīs dienas. Pēc trijām dienām uz vakarpusi atbrauc mana paka. Laimīga ienesu mājās, pakoju vaļā un izrādās ka vienas daļas trūkst. Zvanu kurjeram kas piegādāja man paku uz ko viņš man atbild ka pārbaudīšot vēlreiz Valmieras noliktavu, pārbaudot protams nekas netiek atrast un man liek vērsties uz Rīgas noliktavu. Kad sazvanu man Saka ka nevaru izvirzīt savas pretenzijas lai to dara izsūtītājs. Izsūtītājs sazvana dpd un viņa Saka lai savas pretenzijas izsaka epstā. Nedēļas laikā tiek aizsītītas jau divas epasta ziņas, bet atbildes nav vēl joprojām. Es gribētu dabūt atpakaļ savu trešo ratu daļu, pie kuras klāt ir arī ratu soma. Kas tā par bezatbildību no darbinieku puses? !? Kurš nesīs par to atbildību? !? !? Rati nemaksā centus!

11.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Pārstāvja atbilde 14.04.2020

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected].

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes