www.sudzibas.lv DPD Ļoti slikta apkalpošana

DPD - Ļoti slikta apkalpošana

“Fantastiska” pieredze...
Garš stāsts īsumā - piektdien, 2. oktobrī, es DPD kurjeram nodevu sūtījumu ar piegādi Spānijā. Nedēļas nogalē uzzinājām, ka mājā, kurā dzīvo adresāts, bijis Covid uzliesmojums. Saņēmējs izvācās un izolējās citur, bez nolūka adresē atgriezties. Tāpēc pirmdien, 5. oktobrī, es nosūtīju e-pastu DPD, informējot viņus par šo ārkārtas situāciju un lūdzot vai nu mainīt piegādes adresi, vai arī glabāt paku vienā no viņu centriem līdz 2 nedēļu karantīnas beigām. Saņēmu atbildi, ka viņi ir pieprasījuši adreses maiņu. Ceturtdienas, 8. oktobra, vakarā mājas lapā ieraudzījām, ka sūtījums “esot piegādāts”. Adresāts netika saņēmis nevienu zvanu vai ziņu. Pēc vairāku e-pastu nosūtīšanas tikai šodien - 16. oktobrī - saņēmu atbildi "Sūtījums esot piegādāts, un mēs lūdzām Spānijas kolēģus sazināties ar saņēmēju" - ne paskaidrojumu, nekā. Sazinoties ar kādu vecajā adresē, saņēmējs uzzināja, ka pirms nedēļas paka vienkārši tika atstāta pie durvīm. Es protams priecājos, ka sūtījums ir atradies, lai gan būs speciāli jābrauc tam pakaļ, man jāsaka - šī ir super negatīva pieredze (it īpaši ņemot vērā apstākļus), un es nekad vairs neizmantošu DPD un citiem arī neiesaku. Ja savlaicīgs pieprasījums tiek šādi apstrādāts, kas notiek, ja ir pēdējā brīža ārkārtas situācija?

16.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Pārstāvja atbilde 19.10.2020

Labdien!

DPD Eiropā ir ieviesusi bezkontakta piegādes iespēju, lai samazinātu vīrusa izplatību un pasargātu gan saņēmēju, gan kurjeru.
Eiropā sūtījumi var tikt atstāti saņēmēju adresēs, lai samazinātu kontakta iespējamību ar saņēmēju, par to paziņojot nosūtot informatīvu īsziņu. Šajā gadījumā sūtījuma saņēmēja telefona numurs nebija vietējais un šī iemesla dēļ pastās iespēja, ka saņēmējs paziņojumu nesaņem un var netikt informēts par sūtījuma atstāšanas vietu.

Pirms sūtījuma izsūtīšanas, vienmēr aicinām uz sūtījuma pavadlapas norādīt aktualāko informāciju un, ja iespējams, arī vietējos kontakttelefona numurus.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

K

Komentāri (1)

ē ērglis99 17.10.2020

bet Jūs saprotie, ka ierakstījat adresi un izmainīt ir par vēlu? paka ir nodota un Jūs neesat vienīga, kura sūta, ja katrs pieprasīs adreses maiņu, tad tu var sajūgt prāta. Vainīgs ir saņēmējs, kurš nepabrīdināja par izvākšanos nevis DPD, ja viņš būtu bijis gudrāks, tad viņš to nedarītu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes