LV RU
www.sudzibas.lv DNB Banka Pasliktinājusies klientu apkalpošana pēc apvienošanās

Luminor DNB - Pasliktinājusies klientu apkalpošana pēc apvienošanās

Agrāk ilgus gadus, vairāk kā 10, biju Nordea klients. Nekad pa šiem gadiem nav bijusi ne mazākā sūdzība vai neapmierinātība ar bankas darbu. Kopš apvienošanās ar DNB, serviss ir totāli pasliktinājies, sākot ar internetbankas darbu - bremzē, ilgi lādē, bieži nedarbojas vispār utt., un beidzot ar to, ka tagad arī nakts stundās maksājumi starp SAVIEM kontiem netiek veikti. Turklāt zvanot uz klientu tel.nr, nācās gaidīt vairāk kā 10 minūtes līdz konsultants atbildēja un pie tam izdzirdēju nelaipnu sievietes atbildi ka tā esot ļoti sen un ka viņa jau nu zināšot labāk. Trūkst vārdu. Žēl ka laba banka zaudē kvalitāti.

In

Komentāri (5)

Ma Marek42 30.05.2018

mulkibas

Bv Bvs 30.05.2018

Pilnīgi piekrītu, ka LUMINOR kļuva par miskastes līmeņa banku.

Divas reizes viņu dēļ esmu zaudējis naudu sakarā ar to, ka iekšbankas pārskaitījums (no mana norēķinu konta uz kredītkartes kontu) vienkāršu aizkavējās par vairākām stundām. Pirmajā reizē man ārvalsts lidostā pasūtītās automašīnas vietā man nācās saņemt nomā prakstiski "invalidku", kurā nebija vietas visai bagāžai un ģimenes locekļiem (jo citu mašīnu bez naudas kredītkartē man nedeva), bet otrajā reizē man nācās izpirkt pasūtītās aviobiļetes par cenu, kas kļuva dārgāk, kamēr es 12 stundas gaidiju savas naudas ieskaitīšanu kredītkartē.
Pats galvenais - pirms veikt attiecīgās operācijas biju sazvanījies ar LUMINOR banku un tie mani pārliecināja, ka naudu kredītkarte ieskaitīs "kuru katru minūti".

Pēc visiem minētiem gadījumiem un sūdzības rakstīšanas esmu saņēmis bankas atbildi, kuras saturs īsumā izskatās sekojoši: "Mums ļoti žēl, bet tu vari iet ..."

Bv Bvs 30.05.2018

Pilnīgi piekrītu, ka LUMINOR kļuva par miskastes līmeņa banku.

Divas reizes viņu dēļ esmu zaudējis naudu sakarā ar to, ka iekšbankas pārskaitījums (no mana norēķinu konta uz kredītkartes kontu) vienkāršu aizkavējās par vairākām stundām. Pirmajā reizē man ārvalsts lidostā pasūtītās automašīnas vietā man nācās saņemt nomā prakstiski "invalidku", kurā nebija vietas visai bagāžai un ģimenes locekļiem (jo citu mašīnu bez naudas kredītkartē man nedeva), bet otrajā reizē man nācās izpirkt pasūtītās aviobiļetes par cenu, kas kļuva dārgāk, kamēr es 12 stundas gaidiju savas naudas ieskaitīšanu kredītkartē.
Pats galvenais - pirms veikt attiecīgās operācijas biju sazvanījies ar LUMINOR banku un tie mani pārliecināja, ka naudu kredītkarte ieskaitīs "kuru katru minūti".

Pēc visiem minētiem gadījumiem un sūdzības rakstīšanas esmu saņēmis bankas atbildi, kuras saturs īsumā izskatās sekojoši: "Mums ļoti žēl, bet tu vari iet dirst..."

Za Zane L. 29.06.2018

Arī mana pieredze liecina, ka apvienošanās rezultātā LUMINOR klientu apkalpošana ir ļoti slikta, kā dēļ apsveru iespēju nomainīt banku.
1.Kad lūdzu hipotekāro kredītu dzīvoklim pirmskara mājā, pēc NĪ novērtējuma saņemšanas pa telefonu man augstprātīgi atbildēja ex-DnB darbiniece, ka LUMINOR nekad to nekreditēs, jo māja nav renovēta atbilstoši bankas augstajām prasībām. Tai pat laikā uz dzīvokli pretendēja cits pircējs, kuram tā pati LUMINOR banka kredītu vēlējās piešķirt tieši par to pašu dzīvokli. Kur loģika?
2. filiālēs ir dramatiski krities klientu speciālistu skaits. Nospiežot aparātā pogu "privātpersonu apkalpošana", filiālē nācās gaidīt 60 minūtes, kamēr tiku apkalpots. Jo visi speciālisti bija aizņemti ar citu darījumu klientiem un tieši uz šo pakalpojumu neviens no viņiem rindu nepārtvēra.
3. kad dzīvokli laimīgi nopirktu uz kredīta citā bankā, LUMINORam pietika nekaunības man uzbāzties ar mājokļa apdrošināšanas pakalpojumu, zinot, ka dzīvoklis nav pirkts kredītā LUMINOR bankā.

Si Sidzīte 06.11.2018

Biju ilgus gadus DNB kliente. Biju apmierināta un nebija nekādas problēmas, ne ar kartes saņemšanu ne telefonsakariem.Tagad zvanot uz Luminor banku - redzu rēķinā paaugstināta satura maksu. Bez brīdinājuma.
Kamēr sagaidi operatora savienojumu, kamēr viņi paprasa5 vai 6 indetifikācijas jautājumus, tikmēr laiks iet. Un mana karte no izgatavošanas brīža līdz bankas filiālei ceļoja 2 nedēļas. Nācās zvanīt vēlreiz, un atkal maksa.BARDAKS!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes