www.sudzibas.lv CoverMe Slikts serviss

CoverMe - Slikts serviss

Gribējā samainīt vāciņu, kurš bija iepriekšējā dienā nopirkts dominā, bet nebija īsti piemērots. Iepakojums nebija vaļā pat attaisīts. Pārdevēja atteicās to darīt, kā iemeslu minot to ka neesot preču atgriešanas akta blankas. Protams šajā gadījumā, ja nav konstatēti precei defekti veikalam obligāti nav jāveic apmaiņā, tomēr manuprāt tas parāda komersanta līmeni, jo normālos veikalos parasti neatsaka apmainīt pret citur preci ar piemaksu. Pieļauju ka ja būtu precei defekts, tad būtu līdzīga situācija. Tākā neieteikšu iepirkties šajā veikalā.

01.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no CoverMe Support Pārstāvja atbilde 02.12.2019

Labdien,
Esam izskatījuši Jūsu pretenziju un atvainojamies par izvērtušos muļķīgo situāciju, kura ir radusies mūsu vainas dēļ. Tik tiešām tajā dienā bija daudz preču apmaiņas un tā ir tikai mūsu vaina, ka nebijām organizējuši pietiekamu Aktu skaitu uz brīvdienām. Mēs arī atvainojamies pārdevējas vārdā, jo saskaņā ar mūsu iekšējajiem noteikumiem pārdevējas pienākums bija nekavējoties sazvanīties ar veikala menedžeri, kurš palīdzētu atrisināt šo situāciju uzreiz uz vietas.
Lūdzu sazinieties ar mūsu pretenziju nodaļu (tālr. 29538813), lai varam organizēt preces apmaiņu.

Z

Komentāri (1)

A acisunausis 17.12.2019

Veikals nav vainīgs, ka jūs savas neuzmanības dēļ nopirkāt preci, kas jums neder.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes