www.sudzibas.lv Čili Pizza Apkalpošanas serviss

Čili Pica - Apkalpošanas serviss

Šodien, kārtējo reizi, saskāros ar Čili picas (Dominas filiāles) briesmīgo klientu apkalpošanu. Pirmo reizi, kad biju aizgājis uz to restorānu, mums atnesa netīrus galda piederumus. Bija tāda sajūta, ka viņus vispār nemazgā. Šodien savukārt saskārāmies ar apkalpojošā personāla neprofesionālo un rupjo attieksmi. Šodien, 21.6.19 plkst 12: 30 ar draugiem bijām aizgājuši uz Dominas Čili Piccu lai paēst. Katrs no mums pasūtīja savu ēdienu, ko arī nogaidījām 50 minūtes līdz to atnesa. Divi no maniem draugiem pasūtīja dienas piedāvājumu, kurā ietilpa zupa. Nogaidīgām tās 50 minūtes, bet zupa tā arī netika atnesta. Kad pajautājām apkalpošajam viesmīlim Ričardam, kur ir zupa viņš ar sašutumu un sarkasmu atbildēja, ka neviens zupu nav pasūtījis un ka viņš nes tikai to ēdienu, ko pasūta. Ok... Nekas... Iztiksim bez zupas, gaidam mūsu picas. Paiet 50 minūtes, atnes mūsu pasūtītas picas, 2 no 3. Ričards skaidro, ka viņi ir kļūdījušies un mūsu trešā pica nav sataisīta, jo redz viņi ir sajaukuši klientus un mūsu picas nemaz nebūs, un bez maz vai ja mēs gribam tomēr to trešo piccu, tad varam gaidīt vel 10 minūtes, un tikai tad viņu atnesīs. Ok... Nekas... Gaidam tālāk... Beidzo atnes ēdienu, pagāja vairāk nekā stunda.. Mēs paēdām. Ričards jautā kā mēs maksāsim, uz ko es atbildu, ka maksāšu ar karti, bet manējie draugi maksās atsevišķi katrs par sevi... Sašutis par manu atbildi, viņš man saka, ka atceviški nav iespējas maksāt, jo redz viņš ir noformējis kopējo pasūtījumu uz galdiņu! Nopietni? Varbūt pirms to darīt ir jāpajautā kā klienti vispāŗ grib maksāt? Un no kura laika klienti nevar maksāt katrs pats par sevi? Tas ir ko... Kautkāds akmens laikmets? Es viņam sāku skaidrot, ka mums ir 3 dažādi pasūtījumi, un ka mums nav skaidras naudas lai maksāt kopā! Uz ko viesmīlis pacēla balsi, sāka nepatikā kliegt un teikt, ko mēs vispār atļaujamies, jo mēs taču esam restorānā un mēs te diktējam savus noteiktumus kā maksāt un kā nemaksāt... Reāli bija nepatīkami, jo viesmīļa nekompetentā kliegšana lika bez maz vai visiem apkārt sēdošajiem sašutumā pagriezties un paskatīties kas notiek. Kārtējo reizi atkārtojos, ka gribu maksāt tikai par savu pasūtījumu, uz ko viņš sāka cepties vel vairāk. Beidzot izrādījās, ka tomēr maksāt atsevišķi varēja un viņš anulēja iepriekšējo kopējo pasūtījumu uz ko ar žulti un nicināšanu mums pateica, ka tagad viņam mūsu dēļ būs jāraksta paskaidrojums! Attieksme un intonācija no Ričarda puses bija vienkārši briesmīga, ņemot vērā to, ka cilvēki reāli gaida savu ēdienu stundu, un pēc tam vel ir jāklausās kautkāda kliegšana... Sapratu, ka uz Dominas Čili Piccu es vairāk nesperšu savu kāju, un ļoti ceru, ka arī jūs tur neiesiet, jo attieksme un klientu serviss tur ir viens no zemākajiem no visām čili picam... Un ričardam es novēlu atrast darbu, kur viņš varēs kontrolēt savus nervus vairāk nekā čili picā

21.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (1)

X xctaps 21.06.2019

Arī ir bijušas problēmas ar konkrēto viesmīli, vairākārtīgi ... ļoti neprofesionāla attieksme, rupjšs .. Visos čili cik ir nācies būt ir nevisai viesmīļi, bet šis konkrētais izceļas ..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes