K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
299
Atrisinātas
69
Ar atbildēm
235
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Купил детские санки через интернет магазин, отметил филиал в котором хочу забрать товар, присылают писмо что товар можно забрать в другом магазине на другом конце города, на письма не отвнчают, вместо чего присылают еще письмо, мол извините товара вообще нет, ждите деньги назад еще неделю. Самый уродский магазин и сервисс с каким либо я сталкивался.

AtrisinātaK Senukai - Brāķēta prece

Brāķēta prece 23.09.2022 devos uz K-Senukai veikalu pēc kafijas aparāta Philips, taču veikalā mani atrunāja, jo pēc darbinieka teiktā “Philips kafijas aparāti lūztot. ”pierunāja iegādāties kafijas aparātu delonghi. Kafijas aparātu iegādājos plkst 19: 19, pieslēdzot viņu ap plkst. 20: 30 tika konstatēts, ka no kafijas aparāta korpusa apakšas tek ūdens. Nākamajā dienā braucām uz veikalu ar pārliecību, ka kafijas aparātu mums samainīs, bet, kā izrādās, neviens neko nemaina. Preci paņēma it kā uz ekspertīzi, ka...

Kesko Senukai Digital UAB - Krāpšana, klientu maldināšana, ļoti zems servisa līmenis

Krāpšana, klientu maldināšana, ļoti zems servisa līmenis Pēc apmaksas, Ksenukai dievojās, ka pilnveidojas un piedāvā labāko, bet pagāja nedēļa, šie pamostas, ka nevarot pakomātā ievietot un tā vietā, lai apjautātos kur vest, šie venipak uzlaida kaklā, un sāka pienākt naktī sms, ka vedīšot preci, paši kaut ko melo, īpaši jūlija, kura pateica, ka pasūtījums atcelts. Kas bija meli. Lētais kantoris

AtrisinātaK Senukai - Nesūta preci

Nesūta preci Septembra sākumā tika pasūtīts urbis un "galviņas", pasūtijuma nr e00808657, galviņas atnāca trīs dienu laikā, taču urbis ne, lai gan bija rakstīts, ka piegāde notiks 2-3 dienu laiikā. Sazinoties ar k senukai, viņi apgalvo, ka urbis ir nodots kurjeram. Ir pagājis nepilns mēnesis un prece nav saņemta kā arī nekāda informācija nav sniegta par pasūtijumu. "brīnišķīgs" serviss par pasūtijumu tiek samaksāts, bet no preces ne miņas. Un katru reizi zvanot iegūta tiek tiesi nekāda informācija par pasūtijumu.

K Senukai - Slikts serviss, neskaidrība par preces tehniskiem raksturojumiem

Slikts serviss, neskaidrība par preces tehniskiem raksturojumiem Vēlējos nopirkt interneta veikalā ūdens sildītāju, jo veikalā uz vietas nebija pieejams. Diemžēl, skaidrību par tehniskā raksturojuma niansēm iegūt nebija iespējams. Foto attēliem interneta veikalā nevarot uzticēties, kā arī aprakstā varot būt kļūdas, speciālists, kurš paskaidrotu vai attiecīgam modelim ir noteiktās funkcijas, - nav tāda pakalpojuma. Tad kā pircējs lai rīkojas? Atliek tikai vienkārši nepirkt. Uzņēmums nav ieinteresēts preču pārdošanai, cita skaidrojuma nav par tādu attieksmi. Nosaukumā ir wifi, aprakstā nav, foto pie Ariston velis 80 l wifi ir Eco, aprakstā nav.

K Senukai - Krāpšana, klientu maldināšana

Krāpšana, klientu maldināšana 1. 13.08.2022 pasūtīju ledusskapi standart rff08454a+whcne pa 138eur. 14.08.2022 saņēmu apstiprinājumu. 15.08.2022 atteikumu jo prece nav pieejamā. 18.08.2022 naudas atmaksu 2. Atradu šo preci ksenukai.lv pa 177eur. Padomāju ka 1a.lv nenomainīja cenu un pārdot negribēja. Ap 12: 00 23.08.2022 veicu pasūtījumu (ledusskapis standart rff08454a+whcne, bez saldētavas e00785107) ar piegādi uz mājām. Paskrejot garām opcijai "samaksa ar karti" sazinājos ar internetveikalu pa informatīvo tālruni...

Senukai - Naudas atgriešana

Naudas atgriešana Vairāk neko no šī veikala nepirkšu un citiem neiesaku. Jo, ja nāksies saskarties ar preču un naudas atgriešanu, tad naudu par piegādi un jebkādas maksas par maksājuma noformēšanu neatgriezīsi. Lai gan viņu pašu atgriešanas politika Saka, ka visa samaksātā summa tiek atgriezta ne vēlāk kā 14 dienas laika. Un atgādināt, ka viņiem nauda ir jāatdod, ir arī nepieciešams. 16. Dienā pēc atgādinājuma saņēmu ne pilnu summu.

AS ,,Kesko Senukai Latvija" - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos gaisa sausinātāju pirms pusotra gada, dēls diemžēl apskādēja. Skaidrs ka garantija nestrādās, un nepieprasīju to. Vēlējos tikai iegūt informāciju kur to iegādāties. Remonta servisu ksenukai arī nepiedāvā. Devos uz servisiem, bet detaļas nebija. Ieteica sazināties ar ksenukai, lai noņem detaļu no brāķētās produkcijas, bet nekā. Naudas atmaksu vai bezmaksas detaļu negaidu, velos tikai iegādāties detaļu lai iekārta 225€ vērtība netiktu vienkārši izsviesta atkritumos. Ja ksenukai bizness ir pārdot nelabojamu tehniku, tad tur jāatgriežas pie jautājuma par zaļo dzīvi.

AS ,,Kesko Senukai Latvija" - Bojājums

Bojājums Šī gada 16. Aprīlī iegādājos akmens masas izlietni. Noskatījām stendā, preci izsniedza iepakotā veidā, tāpēc, paļāvāmies uz pārdevēja godaprātu un neapskatījām. Atvērām iepakojumu, kad saņēmām virtuves iekārtu un galda virsmai bija nepieciešams izmērs, ielikt izlietni. Depo veikalā, kur pirkām galda virsmu, atverot izlietnes iepakojumu, izrādījās, izlietnei nošķelts liels gabals. Depo darbinieks uzreiz pateica, ka izlietnei bija brāķis, jo transportējot rūpnīcas iepakojumā, tāds bojājums nevar...

UAB Kesko Senukai Digital - Negodprātīga komercdarbība, klientu maldināšana

Negodprātīga komercdarbība, klientu maldināšana Meklējot internetā tīkamo mantu, uzķēros uz maldinošo reklāmu un neprofesionālo kleitnu apkalpošanas speciālistu darbu. Atrodot preci, saņēmu piedāvājumu iegādāties to līdz 14: 00 un saņemt tajā pašā dienā. Pārliecinoties pa klientu apkalpošanas telefonu noskaidroju ka prece pieejama veikalā un nekādu problēmu nebūs. Veicu pasūtījumu. Tuvojoties preces saņemšanas laikam, pats veici zvanu, lai noskaidrotu situāciju kur saņēmu atbildi ka daudzo pasūtījumu dēļ prece būs pieejama tikai pēc 5-6...

Ksenukai atgriešanas sistēma - Bezjēdzīga sistēma

Bezjēdzīga sistēma Sūdzība - ierosinājums. Uztaisiet beidzot atgriešanas elektronisko formu mājaslapā. Tie word un pdf ir "ļoti" ērti, īpaši cilvēkiem bez printeriem (un word failā viss formatējums nojūk, kamēr aizpildi elektroniski) . Turklāt šādā formā varētu uzreiz atrisināt preču atpakaļ nosūtīšanas jautājumu (pakomāta vai kurjera pakalpojuma pieteikšanu) , nevis gaidīt atbildi no klientu apkalpošanas centra.

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām 26.05l6 caur Ksenukajai internetveikalu kondicionieri (izņemšanu uz vietas nepiedāvā, ko šādi lieli veikali parasti piekopj) . Jāatzīmē piegādes diena, ierakstam 29.06. Viss kārtībā, būšot. Paiet diena, atnāk paziņojums, ka būs 30.06 (mājās mazs bērns, karstums 30° dzīvoklī, nav nekādu iespēju pastaigas laikā dzīvokli atvēsināt) . Itkā tikai viena diena, bet tomēr. Vīrs zvana uz info tālruni, otrā galā ļoti neapmierināta darbiniece, ne tajā labākajā klientu apkalpošanas tonī. Konkrētas atbildes uz jautājumiem sniegt nespēj.. Ļoti nelaipna apkalpošana.

K Senukai - Tirgo neeksistējošo preci

Tirgo neeksistējošo preci Pēkšņi un negaidīti vajadzēja nopirkt flīžu līmi. Sarunāju ar pasūtītāju... Viss būs. Es uzreiz internetā... Skatos O! Ir... Ksenukajā. Lai ietaupītu laiku speciāli izvēlējos gatavu maisījumu. Piedāvājumā bija 5l un 8l spaiņi lv ražotas līmes. Cenas starpība+-5€...8l protams izdevīgāk. Krč jāņem. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas lidoju uz veikalu. Apmaksāju savus 6 spaiņus kasē un devos uz saņemšanas vietu aiz veikalā. Tur kipiš... Rohlas un kariņi lido... Pēc 15 minūtēm atveda manu pasūtījumu...

K Senukai - Krāpšana, maldināšana

Krāpšana, maldināšana Vēlos izteikt ļoti lielu neapmierinātību ar Jūsu sniegto pakalpojumu. Situācijas izklāsts: 2022. gada 19. maijā, veikalā OZOLS, Mazā Rencēnu ielā, tika nodota iekārta PUTEKĻUSŪCĒJS ROBOTS MI C1 XIAOMI garantijas ietvaros, jo iekārta sāka skaļāk strādāt. Uz jautājumu, kad varam gaidīt preci atpakaļ, tika noteikts, ka 2 nedēļu laikā tiks dota atbilde. Iepazīstoties ar preču nodošanas papīriem, tapa skaidrs, ka atbilde tiks sniegta 15 darba dienu laikā. Gaidām atbildi, protams, pēdējā...

K Senukai - Naudas atgriešana

Naudas atgriešana Blēdīšanas ar visu ko vien var, preci piegādāt nevar, kaut norādīts nākamajā dienā, pie pasūtījuma atcelšanas, naudu uzreiz neatgriež, apgroza manu naudu gluži kā bankā, blēžu kompānija, neiesaku ar viniem veikt nekādus darījumus! Un tā nav pirmā reize kad viņi uzvedas kā gopņiki, var pirkt preci tikai veikalā, un kad vari paņemt rokās un sataustīt, naudas ziņā labāk sūtīt no aliexpress, jo piegādes laiks būs līdzīgs, tikai Cena krietni zemāka, varu secināt kad viņiem trūkst darbinieku, un...

K Senukai - Blēdīšanās ar piegādes datumiem

Blēdīšanās ar piegādes datumiem Briesmīga attieksme, pasūtot preci tiek norādīts saņemšana nākamajā dienā, bet pasūtot, jāgaida 1.5 nedēļas, ļoti nelaipni operatori, uzreiz piedāvā atcelt pasūtījumu, es pērku instrumentu, jo viņš man ir vajadzīgs, ne veikals, bet miskaste, k-rauta bija labs veikals bet Kasko Sentukai, mēsls!

K Senukai - Bojāta prece

Bojāta prece Labdien! Iegādājos preci Leņķzāģis Metabo KGS 254 M kura bija bojāta! samaksaju naudu bet prece tagad ir remonta nav zināms uz cik ilgu laiku. Tagad nav ne naudas ne preces un kamer remonte nepiedāvaja man citu preci izsniegt kamer remontes! Tas it kā nav pieņemami citos veikalos izsniedz pagaidu preci kamer ir remonta!

K Senukai - Магазин “K Senukai” торгует опасным для здоровья людей товаром

Магазин “K Senukai” торгует опасным для здоровья людей товаром Магазин “K Senukai” торгует опасным для здоровья людей товаром. Четыре дня назад в магазине “K Senukai” (Тц Ozols) купил чайник. Когда дома вскипятили чайник и я взялся за ручку – получил сильный ожёг руки. Чтоб этот чайник держать нужно специальную варежку или как минимум, тряпку. Ручка прикреплена непосредственно к корпусу, нет никакой торфоизолирующий прокладки и она нагревается до 100 градусов, как и вода. Вчера пошёл в магазин и попросил поменять на другую модель, с нормальной ручкой...

Senukai - Товар не получен

Товар не получен 26.04.22 оформил покупку в интернет магазине kesenukai.lv на следующий день привезли товар, товар повреждён. После долгих переговоров, магазин согласился его обменять. Через два дня его забрали, то же с большими проблемами. Уже неделю я жду товар. Кормят завтраками. После того как я сказал что буду жаловаться, со мной перестали общаться и перенесли дату получения товара на 16.05. Это холодильник. Продукты хранить негде. На смс не отвечают, инфо центр обещает перезвонить, но никогда не перезванивать.

K Senukai - Slikts serviss, piegādes kāvēšana

Slikts serviss, piegādes kāvēšana Veicot pasūtījumu piegāde bija norādīta 25-28.04, nav tik traki, pasūtīju. Kad pasūtījums bija apstiprināts, piegāde jau rādījās 02.05. Nepatīkami, bet padomāju ok, vismaz zinu konkrēto dienu. Rakstīju uz klientu servisu - šodienas atbilde: piegāde varētu tikt veikta 2 - 7 dienu laikā. Tas nozīmē, ka varētu būt arī ilgāk. Neko svarīgu nesūtīju, bet tā nav pirmā reize, kad viņi tā dara. Kāpēc ir jāsola piegādes dienas, ja nevarfiet tās nodrošināt?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes