Tet

Tet SIA
Adrese: Dzirnavu iela 105
Rīga
Latvia - LV- 1011
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67000177
Fakss: +371 80008041
Darba laiks: 10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

10%
Sūdzības
711
Atrisinātas
21
Ar atbildēm
315
Apskatīt statistiku

Tet - Sūdzības un atsauksmes

Tet - Slikts serviss

Slikts serviss Mums parasti ir termiņš ka jāsamaksā piemeram līdz 15 datumam, un mums tet pakalpojumus atslēdz 8 dienas iepriekš, ar kādām tiesībām vispār? Vēl.. Internets viņiem čakarējas, visur interneta tikai tie stulbie roboti atbild sazvanit viņus vispār reti var vienmēr līnija aizņemta, šausmas!

TET SIA - Samazināts DSL interneta ātrums

Samazināts DSL interneta ātrums Vairākus gadus vidēji DSL (ADSL2+) ātrums mērot bija ap 14 Mbps, citās programmās tas pat bija ap 15 un 16 Mbps. Tomēr kāda iemesla dēļ nedēļu atpakaļ dsl internets tika samazināts uz 10 Mbps bez nekāda paziņojuma. Līgums jau sen beidzies, tagad nopietni apsveru iet prom no tet (lattelecom) jau apnicis gadiem tikt čakarēts par tādu summu. Tet mājaslapā pat noslēpuši to, ka vēl piedāvā Dsl, jo tas ir kārtīgi apslēpts zem pop-up kur jauzbrauc ar peli lai parādītu ka viņi vispār piedāvā Dsl...

Tet - Pus gadu sola pieslēgt internetu Ogres pilsētas centrā.

Pus gadu sola pieslēgt internetu Ogres pilsētas centrā. Serviss zem katras kritikas. Gribējām pārslēgt internetu no Ogres centra vienas mājas un citu, gaidām jau no 10. Februāra. Acīmredzami ir izdevīgāk apkalpot lielos klientus un mazos klientus var pabarot ar solījumiem pus gada garumā. Pagaidām paņēmām shortcut kastīti ar televīziju- domāju , ka pat tetris ir jaudīgāka ierīce par šo mēslu. Bremzē , pults nevelk un visu laiku uzkarās. Uzņēmums nodarbojas ar tehnoloģijām, bet no tehnoloģijām neko nesaprot un piedāvā tikai sliktākās kvalitātes ierīces . Lēti , neprofesionāli lēni. FUI Tet!

Tet - Bojājums

Bojājums Pirms trim dienām, pazuda internets mājā. Tehnisko atbalsta dienestu nevar sazvanīt (zvanīju uz visiem trim telefoniem) , visi operatori tris dienas ir aizņemti. Divas vēstules uzrakstīju, līdz šim neesmu saņemis atbildi. Ejot palīdzības iestādījumo, visur roboti atbild. Problēma vienkārša - - nav interneta signāls no Tet puses. Vēlos laust līgumu, uzrakstiet kā to izdarīt... Jo liekas tur vesela zinātne, jo nevar sazināties ar viņiem: d

TET SIA - Klienta patvaļīga pārslēgšana uz sliktāku tarifu

Klienta patvaļīga pārslēgšana uz sliktāku tarifu Pirmatnēji griežoties uzņēmumā TET par elektroapgādes pakalpojumiem tika izteikta vēlme pieslēgt elektroapgādi uz biržas cenu bāzētā tarifa TET Dinamiskais. Līgums tika noslēgts telefoniski. Pēc pus gada es pārbaudot rēķinu konstatēķinu ka pakalpojums man tiek aprēķināts pēc cita tarifa. Uz kura, viņa pārslēgšanas gadījumā vēl ir soda sankcijas par līguma lauzšanu. Pašlaik notiek sarakste ar uzņēmumu lai labot situāciju. Secinājums: kontrolējiet ko uzņēmums TET beigās ieliek jūsu līgumā, esiet uzmanīgi komunikācija ar šo uzņēmumu. Sarakste ar uzņēmumu ir ne visai draudzīga.

Tet - Nekorekta informācija mājas lapā un krāpšana.

Nekorekta informācija mājas lapā un krāpšana. Piedāvā izmēģināt shortcut bez maksas, patiesībā ar mērķi dabūt naudu no cilvēkiem. Paraditajam mirstīgajam nav saprotams kā var atteikties no shortcut, jo shorcut mājas lapā mani sūtīja uz tet mājas lapu, bet tet mājas lapā uz shortcut. Telefoniski arī nav iespējams atteikties, tas ir jādara čatā ar robotu, kur ir jāievada precīza frāze lai robots jums nosūtītu atteikuma formu. Kad tas ir izdarīts, tad jāgaida vēl 10 fienas un nu jau ir klāt rēķins par nākamo mēnesi kopā ar soda naudu...

Tet - Izvairīšanās no atbildības, kā arī ļoti slikts serviss.

Izvairīšanās no atbildības, kā arī ļoti slikts serviss. Iegādājos telefonu kurš jau pašā sākumā likās ar defektu. Vēlāk nodevu veikalā itkā uz garantijas remontu 12.02.2020. Un nu jau ir pienācis 24.05.2020. Un vēl joprojām nav saremontēts visu laiku atliek par mēnesi uz priekšu. Sazinoties ar tet.lv palīdzības dienesta darbinieci kura sevi dēvēja kā Santa nonācam tur pat. No Tet labāk pa gabalu.

Tet - Krāpnieku kantoris!

Krāpnieku kantoris! Absolūtais krāpnieku kantoris! Pieslēgt pakalpojumu ir iespējams salīdzinoši vienkārši, bet atteikties no tā ir vesela zinātne! Pirmkārt - to nav iespējams izdarīt online režīmā, vienmēr jāraksta vēstule, kuru tet tikai izskata 3 darba dienas, kad jau pavelk pakalpojuma abonēšanas laiku garāku. Tālāk tikai seko īstā jautrība - abonējot, piemēram shortcut tv - pakalpojuma minimālais abonēšanas termiņš ir 1 mēnesis! Bet... Reāli tas nemaz nav iespējams, jo ja atsaki pakalpojumu pirmā pakalpojuma...

Tet - Bojājums

Bojājums Šodien, piektdienas vakarā salūza Arris jaunas dekoderis, kurš tiek lietots kopš 22.02.20. Tet var jaunu dekoderi atsūtīt ar omniva otrdien, tas nozīme, ka 3 dienas klients paliek bez pakalpojumiem un pie tam vēl pieprasa 5 eur par jauna dekodera konfigurāciju, kaut gan iepriekš nekad nekas tāds nebija jāmaksā. Ņemot vērā ikmēneša pakalpojumu maksu, es no kompānijas sagaidu labāku servisu nevis ,3 dienas atstāt klientu bez pakalpojumiem.

Tet - Sadarbības un komunikācijas kvalitāte

Sadarbības un komunikācijas kvalitāte Ja vēleties nemierīgu nākotni, uzrēķinātus procentus par katru nokavētu maksājuma dienu, zemu darbības kvalitāti un nespēju lauzt līgumu, sadarbojaties ar tet. Šis uzņēmums jums garantēs problēmpilnu nākotni! Apdomā pirms apsver iespēju slēgt līgumu ar viņiem!

Tet - Viena no sliktākajām klientu apkalpošanām, kuru esmu pieredzējis!

Viena no sliktākajām klientu apkalpošanām, kuru esmu pieredzējis! Pēdējā mēneša laikā no tet puses esmu saņēmis tikai negatīvu pieredzi un šķiet, ka par klientu labklājību vispār netiek domāts! Sakarā ar pārvākšanos sazvanījos ar operatoru jautājumos par ātrāku unizdevīgāku internetu. Operators vairākreiz apliecināja, ka jaunais internets būs pieejams jaunajā dzīves vietā. Minēja, ka mainīsies tehnoloģija (kas man neko neizSaka) , bet nokluSēja, ka interneta ātrums būs teju 10x zemāks, taču Cena paliks tā pati! Noslēdzu līgumu ar tet uz gadu un pāris diena...

AtrisinātaLattelecom - Saņemta nauda pieslēguma nav

Saņemta nauda pieslēguma nav Otrdien 17. Marta bija samaksātā drošības nauda lai pieslēgtu pakalpojumu. Šodien 23 datums katru reizi man apSola noskaidrot kāpēc nevar pieslēgt un lai gaidu.. Gaidu. Es gribu atgūt savu naudu un netērēt savu laiku. Ja es zinātu es uzreiz pieteiktos citiem proVaideram. Nevaru saprast nauda samaksata man ir maksājums bet tur nauda pazaudēta ka to saprast? Pilnīgi slikts serviss.

Lattelecom e-veikals - Slikts serviss

Slikts serviss Tet veikalam pašam uz saviem termiņiem nospļauties. Uzsūtīju (17.03.) datoru tet veikalā Sakarā ar covid 19 un slēgtajām skolām lai bērni ir nodrošināti ar kvalitatīvu mācīšanos. Solīja piegādāt 2 dienu laikā, kad pagāja 2 dienas sāku interesēties kas par lietu, izrādās datori kurus tirgo nemaz neesot, vedot no kaut kurienes, bet šodien (19.03.) vajagot ievest Rīgas veikalā un uzreiz tikšot izsūtīt, protams profilaksei painteresējos arī nākamajā dienā jau no rīta (20.03.) protams ka kurjeram...

Tet - Krāpšana

Krāpšana Lūdzu esiet uzmanīgi ar Tet.lv Helio Itv piedāvājumiem. No sākuma piedāvā bezmaksas kanālu paku, bet kad gribi atteikties, tad sākās. Caur telefonu vai datoru nekādi neizdodas ielikt ķeksīti, kas apliecina, ka esmu iepazinies ar noteikumiem, un tad tikai es varu apstiprināt izmaiņas, respektīvi atteikties no kāda pakalpojuma. Caur Tv dekoderi tas pats, noņemt nevaru, varu tikai pielikt vēl kādu paku. Uz e-pastu izliekas nesaprotam, vajagot pamainīt pārlūku, bet ignorē faktu, ka caur dekoderi...

Lattelecom - Krāpšana, slikts serviss eletroenerģijas tirdzniecības jomā

Krāpšana, slikts serviss eletroenerģijas tirdzniecības jomā Par cik simbolu skaits ir ierobežots, būšu ļoti īss. Kopš Š. G janvāra, kad jānodod elektrības skaitītāju rādījums majoru ielā 1, Suži, Garkalnes novads (pārējie skaitītāji ir ar automātisko nolasītāju) ieiet savā mans Tet lapā nav iespējami (šodien piem. Daru to jau 5. Stundas) . Līdz ar to janvāra rēķinā parādās elektroenerģijas patēriņš-51. Kwh (pagājušā gada patēriņš objektam sastāda-82. Kwh, savukārt mans tet lapā skaitītāju nodošanas pozīcijā vidējais mēneša patēriņš-12. Kwh) . Par...

Lattelecom - Pēdējā laika slikts serviss

Pēdējā laika slikts serviss Pēdējā laikā bieži internets vienkārši mēdz pazust, noraustīties, kas tiešām kaitina. Un kad parstarte modemu, vajag vismaz 10 minūtes, lai saktu stradat ja vispār strāda pēc tam. Modems nav mainīts jau loti sen , varbūt ka tas pie vainas. Piem šovakar modema deg sarkana lampiņa pie interneta. Tet internets tiešam ir dargs un ja attiecīgi samaksai nevar nodrošināt stabilitāti, tad labak iet pie kada cita kur internets nebūs tik atrs, bet vismaz vakaros vares normāli paseset pie datora vai tv. Ps. Nu jau kkadu stundu deg sarkana lampiņa modema.

Lattelecom - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Pēc attāla radinieka nāves, lai atslēgtu pasūtīto pakalpojumu, nosūtīju uz [slēpt]@tet.lv e-pastu ar miršanas apliecību (aizgājējs bija pensionārs un pakalpojumu atmaksāja caur pastu) un lūgumu atslēgt abonementu, atnāca atbildes vēstule ar līdzjūtību un apliecinājumu, ka pakalpojums tiks slēgts 15.01.2020, tikai ierīces jānosūta pa omnivas pakomātu, kods tiks atsūtīts 6 dienu laikā. Nogaidīju šīs sešas dienas - kods neatnāca. Pēc mēneša nosūtīju vēl vienu e-pastu ar lūgumu atsūtīt durvju kodu...

Tet - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Sāk kaitināt, ka tas, par ko tu maksā, nav tas, ko saņem. Interneta kvalitāte neatbilst pakalpojuma pakai "Pro Internets". Izskatās, ka tas ir tāds pats interneta pieslēgums kā "starta internets" tikai maksā par 10 euro vairāk ar teorētisku iespēju, ka kādā brīdi interneta ātrums varētu būt 800 mbit/s. Tet.lv portāla palīdzības sadaļā neatrodu nekādu palīdzību.

Lattelecom - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti bieži tiek bloķētas filmas Latvijas kanālos. Tv3 tv3+. Es saprastu ka kādiem ārzemju kanaliem.net es dzimtajā valsti maksājot pa kanāliem nevaru pilnvērtīgi skatities vietējos kanālus. Tad hafig tāds tet vajadzīgs. Mēsls. Meklēšu citu tv un interneta piegādātāju

Lattelecom - Krāpšana!

Krāpšana! Brīdinu visus! Esmu pārtraukusi izmantot tet pakalpojumus un nosūtīju viņiem visu iekārtu (par to iepriekš viņi mani nokonsultēja) . Rezultātā: 1) viņi man piestādīja rēķinu par visu mēnesi, neskatoties, ka visa iekārta tika nosūtīta mēneša vidū un es, pat labi grībēdami, nevarēju to izmantot; 2) viņi man piestādīja rēķinu uz iekārtas apmaksu, it kā viņi nebija to saņemuši pilnā apjomā (proti, netika atsūtīta visa iekārta) . Rakstiski draud ar lietas nodošanu tiesā. Tādu cūcību domādami neizdomāsi!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes