Bonaselect.lv - Slikts serviss

Iegādājāmies dīvānu - gultu. Kad preci atpakojām un sākām likt kopā, izrādījās, ka nav kāju. Informējām internetveikalu. 28.08 pieņēma pieteikumu un apsolīja, ka piegādās uz norādīto adresi. 2.09 zvanījām atkārtoti, ka joprojām neesam saņēmuši dīvāna kājas, vedīsim atpakaļ preci. Atbilde bija, ka preci atpakaļ pieņemam tikai tad, ja prece nav aiztikta, tas ir demontēta interesanti, kā caur iepakojumu to var redzēt? Darbiniece bija ļoti nelaipna, pateica, ka tā gadās un lai citu atbildi negaidot, nosvieda telefonu. Nekad neiegādājieties preces šajā internetveikalā. Preces neatbilst viņu reklāmai. Kā arī brīnos, ka tādi darbinieki strādā apkalpojošā sfērā... Rupji

03.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (4)

bonaselect.com 03.09.2020

6. Garantija un neatbilstošas preces atgriešanas kārtība
6.1 Pirmo 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža patērētajs ir tiesīgs atgriezt preci oriģinālā iepakojumā un bez montāžas pazīmēm, nepaskaidrojot iemeslus, izņēmot gadījumus, kad prece ir personalizēta. Personalizēta prece ir prece, kas tiek ražota audumā/krāsā/komplektācijā pēc Klienta individuālās izvēles.
6.2 Klients ir tiesīgs iesniegt Bonaselect.lv pretenzijas 24 mēnešu laikā no preces saņemšanas brīža. Bonaselect.lv, kā pārdevējam, ir jānosaka defekta raksturs. Var tikt pieņemts, ka pirmo sešu mēnešu laikā konstatētie trūkumi ir bijuši jau preces iegādes brīdī (kaut arī tika atklāti vēlāk, lietošanas gaitā), izņemot gadījumu, kad Bonaselect.lv normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo.
6.3 Saņemot preci, lūdzam pārbaudīt, vai iepakojums nav bojāts (slapjš, noskrāpēts, pārplēsts vai citādi ārēji bojāts). Ja iepakojums ir bojāts, saņēmējam tas ir jāatzīmē sūtījuma pieņemšanas-nodošanas aktā. Ja dokuments tiek parakstīts bez piebildes, tiek pieņemts, ka sūtījums ir nodots bez bojājumiem.
6.4 Ja tiek konstatēts ražotāja defekts, Klients ir tiesīgs pieprasīt preces remontu. Ja preces remonts nav iespējams vai tas nav lietderīgs, Klientam ir tiesības pieprasīt preces aizstāšanu. Bonaselect.lv ir tiesīgs atteikties no preces aizstāšanas un aprobežoties ar tās remontu gadījumā, ja aizstāšana, salīdzinot ar remontu, ir nesamērīgi dārga. Klients ir tiesīgs pieprasīt naudas atgriešanu tikai tādā gadījumā, ja preces aizstāšana netiktu veikta saprātīgā laika posmā.
6.5 Atklājot preces defektus, Klientam ir jārīkojas sekojoši:
Jāatrod rēķins par preces pirkumu.
Jāpaziņo par radušo problēmu brīvā formā iesniegumā, sūtot to uz elektroniskā pasta adresi [slēpt]@bonaselect.lv Iesniegumā ir nepieciešams norādīt rēķina un pasūtījuma numuru. Iesniegumam pēc iespējas jāpievieno fotogrāfijas, obligāti mīkstajām mēbelēm - mēbeles aprakstu (karta produkta), korpusa mēbelēm - montāžas instrukcijā jāatzīmē detalās numurs, kurai atklājas defekts.
Ja rodas nepieciešamība pēc remonta vai ekspertīzes, Klientam pašam jāpiegādā prece uz Bonaselect.lv noliktavu oriģinālā iepakojumā.
Visu jautājumu, saistīto ar defektu labošanu, risināšana aizņem 30 darba dienas no iesnieguma pieņemšanas dienas.

A Aijuksa 03.09.2020

Tas nozīmē, dīvāna kājas ir jāredz caur oriģinālo iepakojumu? Tādu pat iedomāties nevar, ka dīvānu pārdodiet bez kājām. Prece ir ne lietojuma, brāķis. Ir pagājusi 1 nedēļa, kad to nevar lietot, lai gan solījāt 2 dienu laikā sakārtot iztrūkstošo detaļu saņemšanu. Saņemot noliktavā jautājām vai komplektācijā ir viss. Atbildēja, ka viss ir un nekāds cits iepakojums nav šim pasūtījumam klāt. Vai jūs uzskatiet, ka dīvāna iepakojums jāglabā 2 gadi, kas ir neiespējami 1 istabas dzīvoklī?Jūsu darbiniece ir sen jānomaina pret citu, kura var vismaz pieklājīgi atbildēt un nemest nost telefonu Ne velti par jums ir tik daudz sūdzību. Žēl, ka nepalasīju agrāk, ka esiet melnajā sarakstā.

S Spuris 03.09.2020

" Klients ir tiesīgs pieprasīt naudas atgriešanu tikai tādā gadījumā, ja preces aizstāšana netiktu veikta saprātīgā laika posmā." Jūs to neesat veikuši un LR likumi kuri skar Patērētājus ir visiem vienādi.Jebkuru preci ja tā neatbilst prasībām,tad pircējs var pieprasīt gan lai preci maina vai arī naudu 14 dienu laikā.
Un kiur Jūsu atbilde par rupjiem darbiniekiem ir? Kāds īpašnieks tādi darbinieki! Neētiski zemiskas personas.

S Spuris 03.09.2020

O jā ...Jums taisnība.Parasti firmas ar līdzīgiem nosaukumiem Bona,Glamūr un tamlīdzīgas īstenībā ir mēslainas firmeles kurām uzticēties nevar.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes