Bolt - Nauda

Vai tiešām Jums ir prakse ņemt naudu dubultā ? Paņēma no manis divas reizes no bankas konta. Kad beidzu braukt un vēl vēlāk. Divas reizes viena un tā pati summa - 8 EUR. Vai tas ir tā korekti ? Ari nekādas komunikācijas ar Jums. Lūdzu atbildiet uz e-pastime un atgrieziet manu pārmaksu vai arī piešķiriet kādu bezmaksas braucienu par man sagādātajām neērtībām šodien.

08.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 09.10.2019

Labdien,

Pēc Jūsu aprakstītās situācijas varam spriest, ka papildus ieturētie 8€ ir īslaicīga autorizācija, kas tiek veikta, lai pārbaudītu aplikācijai pievienoto bankas karti. Autorizācija tiek veikta gadījumos, kad aplikācijai tiek pievienota jauna bankas karte vai arī tad, ja esošā karte nav ilgāku laiku izmantota. Šo summu Jūs saņemsiet atpakaļ savā bankas kontā 3-5 darba dienu laikā (atkarībā no bankas, ko izmantojat).

Gribējām arī atgādināt, ka problēmsituāciju gadījumā Jūs varat sazināties ar Bolt klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt gadījumu un Jums palīdzēt.

Ar cieņu,
Bolt

K

Komentāri (1)

Pacco_al 08.10.2019

Iesniedziet bankā reklamāciju. Iemesls - dubultā noņemts darījums. Banka atgriezīs ātri un bez ceremonijām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes