www.sudzibas.lv BITE "Diena Eiropā" - maksas pakalpojumu pieslēdz bez klienta piekrišanas

Bite - "Diena Eiropā" - maksas pakalpojumu pieslēdz bez klienta piekrišanas

Vēlos informēt par negodīgu praksi, ko īsteno mobilo sakaru operators BITE. Atrodoties ārzemēs, 29.02.2016. (tikai vienu dienu pirms pakalpojuma sākuma!) saņēmu īsziņu, ka ar 1.03. tiek ieviests jauns pakalpojums "Diena Eiropā", kas maksās EUR 2.50. Iespēja atteikties netika minēta. 05.03s nosūtīju īsziņu, un automātiski tika pieslēgts šis pakalpojums, lai gan nevēlējos to izmantot. Zvanīju uz BITE klientu apkalpošanas tālruni, lai noskaidrotu, kā var atteikties no šī pakalpojuma, jo nevēlos to izmantot. Tur man nolasīja lekciju par to, cik šis pakalpojums ir izdevīgs, un ka citi klienti ar to ir ārkātīgi apmierināti, turklāt saskaņā ar likumu par izmaiņām terifos viņiem neesot jāinformē klients! Iebildu, ka tās nav izmaiņas tarifos, bet gan jauns pakalpojums... Rezultātā pakalpojums tika atslēgts, bet maksa par uzspiesto pakalpojumu tika iekļauta rēķinā. Uzskatu, ka tā ir krāpšana.

K

Komentāri (5)

L Ludmila Martinova 11.03.2016

И главное, теперь мне надо вынимать карты bite,покупать и вставлять карты другого оператора, чтобы на выходные съездить в Польшу! Чтоб найти друг друга, мы с мужем тратим на двоих 70 центов за день. Странно отдавать чужим ушлым ребятам 5 евро. Для благотворительности у меня есть церковь. И перейти сейчас не к кому, но буду следить. Потеряют они кучу клиентов. А те, кто из Элеи в Йонишки раз в неделю в магазин ездят,вообще со следующего счета обхохочутся...

S Serg 19.03.2016

Сам обжегся с этим тарифом и знаю еще человек 10 с такой же проблемой . Действительно пора менять оператора .

R Renāts A. 22.03.2016

Atrodoties Lietuvā saskāros ar līdzīgu situāciju, veicu 20 sekunžu zvanu uz Latviju un saņēmu īsziņu, ka esmu abonējis "Diena Eiropā". Sazinājos ar operatoru un kā man paskaidroja, ka vien pats esmu vainīgs, ka nelasu e-pastus, neskatos televizoru utt. Protams, mēģināja pārliecināt cik svarīgs ir šis pakalpojums. Pēc šī gadījuma pieteicu operatora maiņu un protams saņēmu zvanu no Bites administratora, kurš gribēja noskaidrot pāriešanas iemeslu pie cita operatora. Paskaidroju viņam to visu, protams, piedāvāja 4 mēnešus lietot esošo pieslēgumu bez maksas, bet galvenā būtība jau netika risināta, tas notika tikai pēc pieteikuma operatora maiņai. Tās viņi saka - Bite ir citāda kompānija.

X xeon96 07.04.2016

Aizbraucot uz Vāciju arī saskāros ar šādu problēmu. Tika pieslēgts pakalpojums bez iepriekšēja brīdinājuma, sms saņēmu ar tekstu - "Sveiki!Esi veiksmigi aktivizejis pakalpojumu "Diena Eiropa"...", bet sazvanoties ar BITI tā tika atrisināta, atslēdza šo pakalpojumu automātiski. Kompensēja patērēto naudu uz pakalpojuma pieslēgšanu un maksu par zvanu BITEI.

K krstnt7 20.04.2016

Galu galā maksa par pakalpojumu tomēr tika izņemta no rēķina. Laikam attapās, jo bija pārāk daudz sūdzību!;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes