www.sudzibas.lv BITE Ar varu tur pie sevis! Neļauj pāriet pie cita operatora.

Bite - Ar varu tur pie sevis! Neļauj pāriet pie cita operatora.

Jau 2 nedēļas nesekmīgi mēģinu aizbēgt no bite mobilā operatora.
Dodos uz tele2 apkalpošanas centru, uzrakstu iesniegumu, ka vēlos kļūt par viņu klientu, man izsniedz tele2 sim karti un Saka, ka 3 dienu laikā saņemšu sms ar informāciju, ka jāmaina sim karte.
Nākamajā dienā pienāk sms no tele2, ka mans līgums par pārnākšanu ir atcelts. Zvanu uz tele2 prasu - kāpēc? Man Saka - bite viņus ir informējuši ka esmu pārdomājis un vairs negribot mainīt operatoru! Zvanu uz bite un saku – neesmu ar jums runājis! Domas neesmu mainījis! Un joprojām gribu no jums atteikties! Kas pa lietu? Kādā Sakarā jūs runājat manā vārdā? Operatore apstiprina, ka ar mani tiešām neviens nav runājis un, acīmredzot, notikusi kļūda. Kaut kas tāds gadās 1x un turpmāk manai pārejai šķēršļi netiks likti.
Atkal braucu uz tele2. Izstāstu situāciju. Apkalpošanas meitene datorā redz īsto iemeslu kāpēc man atteikta atteikta pāreja. Izrādās – bite viņiem pateikuši, ka es mēģinot mainīt operatoru svešam numuram!? Un tāda situācija nemaz nav pirmo reizi! Atkal rakstu iesniegumu. Atkal tiek izniega jauna sms.
Pēc dienas atkal saņemu sms, ka mans pieteikums atcelts. Atkal iemesls tas pats.
Vienīgais veids kā tikt prom no bite ir mainot telefona nr. Jo ja esi viņu klients tā tas ir uz mūžu

07.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Maxhz 08.02.2020

Šis numurs man ir no kāda 2000 gada. Pirms kādiem 10 gadiem pārgāju uz BITE.

M

Komentāri (9)

BondsBonds 07.02.2020

Kam tad tas numurs pēc dokumentiem pieder? Vajag domāt.

M Maxhz 08.02.2020

Pieder man!

BondsBonds 08.02.2020

Kā man.. Jānim Bērziņšam? SIA Jāņisam Bērziņš? Trsviem vecākiem? Tiesībspēja..

M Maxhz 08.02.2020

A?

BondsBonds 08.02.2020

Skaidrs. Sūdzība atrisināta.

Dr DooM 08.02.2020

Šis ir tikai mans un vienīgi mans subjektīvais viedolis , kuram ir tikai informatīvs nevis pamācoš rasturs .
Jeb*l to lapseni , je*al to govi , esmu 100% par LMT , jo uz doto brīdi labāka operātora nav !
P.S Savā laikā nomocījos ar ''lapseni'' ''govi'' negribu no viņiem neko , lai arī sola zeta kalnus , pat iespējams ir mazliet lētāki - NEGRIBU .

M Maxhz 08.02.2020

Es Jūs joprojām nesaprtu?
Skaidrs ir tikai tas ka esat BITE fans. Un, acīmredzot, nesaprotat to ka ne visus apmierina viņu serviss!
P.S. cik Jums BITE maksā?

O Otis 10.02.2020

Pārāk bērnišķīgas ir šādas piebildes. Fans, darbinieks, priekšnieks.. Tā tev nav nekādas piparbode, kur ķīnas zeķes tirgo, bet uzņēmums, kuram ir pietiekami spēcīga mārketinga daļa, lai arī bez šādiem ''faniem'' sevi reklamētu. Neesi naivs uzskatoties, ka kaut kādas sūdzības vai slavināšana šādos portālos būtiski kaut ko maina bites ikdienā. Retu reizi tik redzētas objektīvas sūdzības. Citos gadījumos vai nu netiek līgums izlasīts, vai cilvēks pārāk vieglprātīgi izturās pret saviem ikdienas tēriņiem, pakalpojumiem utt...
Izlien no alas. Gan jau tur tiešām ir kādi blakus iemesli, kāpēc tev šis viss process tiek atteikts.

B Bitenieks 15.03.2020

Tu nopietni? Bites mārketings ir "Spēcīgs" Tur ir nolasīti derīgi idideoti, kuri turklāt selekcionāti no draugu, vīru, draugu, draudzeņu kolektīva. Tur konkursi nav, tur 7 personāldaļas "dīvas" nedara neko, bet mēdz gan kost darba laikā. Tā kompānija ir degradējusies jau pietiekami. Par "spēcīgu mārketingu" jāsmesas – tur tāda nav jau vismaz 3-4 gadus. Paskaties kas notiek šobrīd – kādas reklāmas, kāda komunikācija. Gluži vai noliktavas darbinieks varētu būt 2 galvas augstāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes