Bite Alfa - Serviss

Bites serviss un apkalpošana strauji slīd uz leju. Saprotu ka darba apjoms konsultantiem liels .. bet nu sorry ja e-pasts jaaraksta 40,minūtes...tas jau ir kosmoss. No konsultanta puses ne atvainošanās nekā ok. Nakamais -svanu uz nummuru 1601 lai atrisinātu sev interesējošo jautājumu ,skaisti tiek pateikts rakstiet uz e-pastu ,labi-prasu varbūt varētu dabūt tel. nr reģionāla vai kādas kompotentākas amatpersonas DARBA nr., uz ko man atbildēja Ne! un nometa klausuli Ideāli. Rakstu uz norādīto e-pastu Pa staru vēl paguvu pazvanīt uz administrāciju saruna beidzās ar - neko!... sākās nākamais līmeņa sviests -man 16 e-pastos bija jāpierada ka tā tiešām esmu es ! Ok labi ! ...Tad beidzot meitene e-pasta otrā galā ,noreaģēja uz manu pēdējo ziņu ,lai zvana ! Sākās nākamā sērija - par cik gribēju iegādāties telefonu neizmantojot Uno līzingu ,bet pa tiešo no Bites...Meitene vārdā Anastasija ,man nolasīja morali kā man savas finanses sakārtot +( citēju viņas vārdus) cik ilgi bite jums var nākt pretī un dot tās ierīces! Nopietni? tālāk sarunā meitene katrā nākamajā teikumā atkal bija pretrunā saviem vārdiem . Es kliente jau esmu nepilnus 10 gadus ...man nav nevien akavēta vai neapmaksāta rēķina ...N-tie telefoni ir iegādāti Bitē ...un man tagat ir bez maz vai pateicīgai ka Bite man sniedz pakalpojumu?! Es apsveru domu ka tomēr jāmaina operātors ... nedomāju ka mēs, ģimene kurai ir diezgan liels pienesums naudas ziņā tieši par Bites pakalpojumiem,esam pelnījuši šādu attieksmi. Protams nākamais līmenis ir apciemot tomēr ofisu ,lai man tur izskaidro ,ko tieši es esmu parādā Bitei!

S

Komentāri (6)

K Krishinjsh 06.04.2017

Nākamais ''līmenis'' būtu apgūt pareizrakstību un iemācīties noformulēt savu domu!

S Sss 06.04.2017

Labi ka tu cheko te visu .. ko gan bez taadiem kaa tu dariitu -sudzibas.lv!

K kautkadssviests 06.04.2017

Krishinjsh -Izskatās ka sēdi uz starta lai kādam pie---stos par kļūdām?! Tev algu maksā sudzibas.lv?

"apsveru domu ka tomēr jāmaina operātors" - interesanti uz ko? Varbūt uz LMT, kuri automātiski un vienpusēji izmaina tarifu plānus uz dārgākiem, ierobežo solītās "bezlimita" sarunas? Taču atklāti runājot, nav īsti skaidrs, par ko vispār tāds cepiens? Gribējās Bitei pārmaksāt par telefonu, bet viņi izdomāja, ka nav vērts. Aizčāpo uz veikalu, nopērc telefonu lētāk un ietaupīto naudu noziedo labdarībai.

K kautkadssviests 07.04.2017

Daudz esi ziedojis labdarībai ?!

kautkadssviests > Vadoties no nodokļu deklarācijas par 2016. gadu: 886,54 EUR.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes