BEMEBEL, Jānis Braželis - Slikts serviss

Ne mazākās atsaucības, ne mazākās laipnības, ne mazākās iedziļināšanās klienta vajadzībās. Nav laika atbildēt uz klienta jautājumiem vai sagatavot piedāvājumu. Vienkārši netraucējiet, nolikta klausule, un viss. Klients ir tikai traucēklis. Neko vairs nevēlos no šīs firmas un arī nevienam citam neieteiktu veikt šajā firmā pasūtījumus. Ja pašiem uzņēmuma īpašniekiem šķiet, ka saziņa ar klientiem ir lieka laika tērēšana, tad lieka laika tērēšana ir arī mēģinājumi izmantot šīs firmas pakalpojumus.

I

Komentāri (2)

J Jorensazis 28.08.2018

Kapec klients vienmer doma,ka firmas ipašniekam ir jaiedzilinas vina problemas.
Varu pateikt atklati,ka visi mebelu firmu ipasnieki ir labi gerbusies,viniem ir labas automasinas,maja vai dzivoklis jaunaja projekta,
Klienti doma ka firmas ipasnieks atnaks un izlaizis vinu gridas un acis pargriezis,taisīs mebeles.
Ari firmu ipašnieki izvelas savus klientus,tapat ka Jus klienti izvelaties firmu,kur gribat pasūtīt mēbeli.
Negribu stradat,necelu klausuli.Nezvani un nepazemojies.Nav pa celam.
Pilna Riga ar mebelu firmam.

I Igors.K 29.08.2018

Tad varbūt tāds firmas īpašnieks nav pelnījis labu automašīnu un dzīvokli, un diez vai tie viņam būs, ja nebūs klientu. Negribi strādāt klientiem, netaisi firmu, kas reklamē, ka vēlas to darīt! Ievieto savā mājas lapā info uzreiz - šī firma klientiem nav domāta! Kāpēc tad mājas lapā ir rakstīts - zvaniet un jautājiet? Vajag tieši otrādi - nezvaniet un netraucējiet! Un vai vispār vajag mājas lapu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes