www.sudzibas.lv Begonija solīts vairāk nekā saņēmām

Begonija - solīts vairāk nekā saņēmām

Pirku vairākas reizes ceļojumus tūrfirmā Begonija. Katru reizi bija kaut kādas sīkas problēmas, bet zvanot uz Rīgu tās tika atrisinātas. Šoreiz (2014.gada aprīlis) pirku pie viņiem ceļojumu uz Ēģipti - jauna viesnīca, 5 zvaigznes, bezmaksas internets lobbija, sauna u.t.t. viss iekļauts cenā, kā arī sasolija ka aprīlī tieši viss labākais laiks ceļojumiem uz Ēģipti. Izrādījās, ka aprīlis NAV labs mēnesis, lai dotos uz to valsti, jo ir smilšu vētras un vienmēr ir sajūta, ka tev ir auksti, kaut gan +28 grādi, sauļoties un pēldieties nav iespējam. Jaunā viesnīca izrādījās, ka nav par līdz galam uzbūvēta, SPA centrā piedāvā masāžas klausoties āmura skaņas, kas nāk no blakus telpas, apkalpošana ir ļoti slikta, internets TIKAI pa papildus samaksu, kas ir 70 eiro nedēļā!!!!SASOLIJA FIRMA DAUDZ - BET REZULTĀTĀ VISS BIJA MELI. Un neviens Rīgā pat nedomāja palīdzēt un risināt radušās neērtības. NEIESAKU SADARBOTIES AR BEGONIJU, bet ja tomēr nolemsiet - sarakstieties e-pastos vai paņemiet diktofonu!!!

W

Komentāri (3)

I ilga n 24.04.2015

Mums arī bija līdzīga situācija. 5 zvaigžņu viesnīca, kurā bija domāta pavadīt romantisku Valentīndienas vakaru, izrādījās, ka glāzes nav, bet ir divas krūzes- viena iedauzīta, bet otra netīra, , grīda pa stūriem gadiem nemazgāta, bet paklājs vnk netīrs, uz galda salvešu kastīte- un iekšā tieši divas salvetes, siltais ūdens bija jāgaida pusstundu. Bet skumīgākais bija tas, ka nevarēju izlemt.starp divām viesnīcām, un par cik es pirmo reizi lidoju uz Hurgadu, es savā prātā biju iedomājusies, ka visas viesnīcas atrodās pilsētā, un tā es no Hilton viesnīcas atteicos uz izvēlējos AMC, kura.atradās no centra 40 min braucienā, un no 5 zvaigznēm- 3noteikti paši piezīmēja. Uzskatu, ja pērku ceļojumu, man nav pašai jāmeklē atšķirības starp viesnīcām, un mēs vēl bijām izdomājuši nodarboties ar niršanu, un tas vēl nozīmē, ka katru dienu mērojam ceļu uz Hurgadas centru. BEGONIJAI tiešām neinteresē klientu noturēšana, jo pēc ceļojuma pat nepazvanīja un nepainteresējās kā mums gāja.Pirms gada izmantoju FTB pakalpojumu- pilnīgi cita attieksme. Ilga

K KriKsisKrista 17.05.2017

Ir cilvēki, kas atradīs un izdomās problēmas pat tur, kur viņas nemaz nevar būt. Kas vienmēr ir nepamierināti ar kaut ko. Tā mēs vienu reizi kļūdījāmies ar ceļojuma biedru izvēli, kuriem, līdzīgi ka komentātējiem vajadzēja tikai problēmas meklēt.
Un mīļie cilvēki, sakiet lūdzu, nu kāds sakars tūrisma aģentūrai ar laika apstākļu paredzēšanu? Vai tad Jūs nezinat, ka lidojiet uz tuksnesi? Un kā mainās tur laika apstākļi? Paši regulāri braucam uz Eģipti, Sarkanā Jūra ļoti piesaista, un vētras tur var būt gan janvārī, gan arī aprīlī kaut kas uznākt. Ja tūrisma sezona ir atklāta, tad jau laiks tiek uzskatāms par piemerotu atpūtai. Talāk ir gaumes jautājums. Par informāciju. Piemēram braucot uz Krētu maijā sākumā vai oktobra beigās (mūsu ģimenei patīk ne karstākā sezona), Begonijas meitenes vienmēr brīdina par mainīgājiem laika apstākļiem šajā periodā (jo sezonas sākums/beigas). Ļoti žēl, ka Jums tā nepaveicās. Par attālumiem gan vajadzēja brīdināt, par wifi stridīg jautājums.. Mums gan par Begoniju, gan par Eģipti vislabākās astauksmes, katru reizi!

S Skeram 28.09.2017

Nu jā! Begonija tagad vēl būs atbildīga par laika apstākļiem kūrortā. Par viesnīcām – ir taču jāpēta piedāvāta informācija, ir jālasa atsauksmes un tādu problēmu noteikti nebūs. Un visādi citādi piekrītu iepriekšējam komentārām. Un mums ar tūrisma aģentūru ir tikai pozitīva piereze. Paldies Begonija!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes