www.sudzibas.lv Barbora Melo un attaisnojas ar nereālām idejām.

Barbora.lv - Melo un attaisnojas ar nereālām idejām.

Sveiciens visiem. Nu kā jau kārtīgs pilsonis, centos ievērot karantīnas prasības un lai nebūtu jāslīpē maximas grīdas, tad pasūtīju caur Barboru. Samaksāju ap 110 eiro. Protams kurjera piegāde nebija iespējama tuvākajās 5 dienās, tad izvēlējos savākt pats Mežciemā, Biķernieku ielā 143 no 17: 00-21: 00. Ierados ap 19: 00, visu savācu. Atbraucu mājās, bet kas tad nu, nav kaudze preces, jo loģiski ka pie mašīnas nabaga puiku kurš visu atnesa nemocīju un nepārbaudīju katru maisu, jo to bija ap 10. Tad ieejot savā epastā izprintēju pavadzīmi, kur tiešām izrādās ka puse prece iztrūkst, un samaksa ir par iztrūkstošajām precēm anulēta, kaut naudu sākumā noņēma visu. Centos viņus sazvanīt-tas izrādās arī ir izaicinājums 18 min garumā, kamēr kāds paceļ. Man cenšās apgalvot ka dažas preces kuras es 110 % zinu ka ar puiku pasūtījām ap 30 kārums sieriņiem-neesot es pasūtījis, 1,5 kg banānus es arī neesmu sūtījis. Vista vairs nebija, siers arī beidzies, gan Krievijas gan kausētais, saldais krējums arī,3 iepakojumi ar olām arī it kā beigušies. Jūs ko nopietni? ! Es nevienu maksimu nezinu kurā šāda veida preces kaut reizi nebūtu! Un pa telefonu man gudri pasaka, ka starpības naudu man uz kontu atgriezīs 5 darba dienu laikā-idiotisms. Tā bija tikai daļa no precēm kura "nebija" uz vietas. Cilvēki-nekāpiet uz šo grābekli.

D

Komentāri (5)

BondsBonds 08.04.2020

Skaidri rakstīts, tur nemaz nav tik daudz rakstīts lai nemulsinātu, arī aplikācijā, par izrūkstošo preci naudu atgriež. Tātad sūdzība - izpirkta prece.

BondsBonds 08.04.2020

Tā kā ne melo, ne attaisnojas par nereālām idejām. Kādām nereālām idejām? LOĢISKI, ka kamēr pasūtījums iziet cauri, prece var nebūt jau vairs dažādu iemeslu dēļ - piegādātājs kavē, bojājumi, cilvēka vai sistēmas kļūda. Izejot no minētā, paredzēt cik € būs jāatgriež nav iespējams.

D Dainis777 08.04.2020

Tad interesanti,kāpēc piemēram 1A interneta veikals uzreiz par izmaiņām sazinās un piedāvā alternatīvu vai vienkārši telefoniski informē par notiekošo? Tas saucās serviss. Bet vai serviss ir šajā gadījumā? Nē nav-pilnīga vienaldzība,kas pielīdzināma nullei. Un nav iespējams,ka augstāk minētās prece nebijai vairs-tās ir ejošākās preces,kuras nekad plauktos nebeidzās. Vai kāds ir redzējis,ka pēkšņi ir beidzies saldais krējums,olas,sieriņi vai vienkārši no pasūtījuma pazūd banāni? Nezinu nevienu Maksimu kurā kādreiz šīs preces būtu beigušās. Pietam pat nepiedāvājot alternatīvu vai vnk piezvanot painformēt. Te jau sen skaidrs ka "Bond Bond" ir no vienas laivas,lai kaut nedaudz pacemstos baltināt šo "lielisko" servisu.

BondsBonds 08.04.2020

Pārtikas preces ir pilnīgi cita kategorija. Tās bojājas, plīst vieglāk, ātrāk. Vēl jo vairāk tik lielā uzņēmumā, kurš apgādā praktiski visu Latviju. Ņemot vērā apgrozījumu, neviens ne tērēs laiku un naudu zvanīt vai vienoties par Roltona paciņām. Tas nav efektīvi. Ja tā būtu, tad Roltona paciņa masātu trīs reizes vairāk.

D Dainis777 08.04.2020

Nu Bonds Bonds,ar tevi viss skaidrs. :)) Esi jau 3 reizi pierādijis sevi,ka esi no viņu kantora ;))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes