www.sudzibas.lv Balticom Slikts serviss, krāpšana

AtrisinātaBalticom - Slikts serviss, krāpšana

Paldies ''superīgiem '' Balticom, par jūsu ''izcilajiem'' pakalpojumiem, kurus jūs kops jūlija nespējāt sniegt! Nevienam neiesaku lietot šī uzņēmuma pakalpojumus. Viņi vairākus mēnešus nesniedz pakalpojumus, taču rēķini ir pa pilno. Sēžu mēnesi bez tv kanāliem, internets bieži ir pat 0 mbits 1000 mbits vietā! Šiem tehniķi līkroči, katrs grūž vainu uz iepriekšējiem. Ejiet prom uz visiem laikiem balticom! Ceru ka bankrotēsiet ar tādu pakalpojumu sniegšanu! Nekad netiks lietots jūsu nepakalpojumi!
Kā arī balticom neiedomājieties arī šeit ielikt ka esat mēģinājuši sazināties un t. T un tad uzskatāt ka problēma ir atrisināta, jo!. Es zinu 100% cilvēkus kurus arī esat agrāk pievīluši un neesat risinājuši neko, taču ielikāt ka esat atrisinājuši. Īstenībā jūs vismaz 95% neko no šeit ievietotajām pretenzijām atrisinājuši neesat, jo arī nemaz neesat to mēģinājuši. Tākā paši atzināt savu kļūdu (kad tika zvanīts jums nevis jūs zvanījāt kā tam bija jābūt) un paši atzināt ka nespējat sniegt pakalpojumus pilnvērtīgi, ja šeit ieliksiet ka problēma atrisināta tad gatavojiet sev advokātu.
Pielikumā jūsu ''izcilais'' interneta ātrums vienā no oktobra dienām! Naturāli tizls provaideris! Kur ir līdz 1000 mbitiem? Tas ar pieslēgtu kabeli pie datora un to var redzēt!

19.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Māra07 19.10.2020

P.S.Vēl vēlējos paziņot ,ka šis uzņēmums Balticom pat nespēj atvainoties,ka nespēj sniegt pakalpojumus.Īsāk sakot zems apkalpošanas līmenis.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 10.12.2020

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

M

Komentāri (14)

TasEsLV 19.10.2020

47.2 MBit ir LĪDZ 1000MB.

M Māra07 19.10.2020

jā protams,taču tas nav pat līdz 100 mbits :D

MacBeton 20.10.2020

SAMAKSĀ DATORSPECAM!
Vai arī nelieto internetu!

M Māra07 20.10.2020

Kāpēc man būtu jāmaksā kaut kādam datorspecam ko? Tev idiot neināk pŗāta ka pārzinu datorus un ir visādi mainīti un testēti iestatījumi?! Tāpēc piever savu jebalu pideras un ej iedzer zāles psihenē kur atrodies.

E esPats777 23.10.2020
Pateicība Balticom!

Domāju, kāpēc man tik slikts wifi, jo itkā ir pieslēgts internets ar maksimālo interneta ātrumu 1000mbn/s. Biju dusmīgs un domāju, ka kaut kas jāmaina. Mēģināju sazināties vakarā un sazvanījos! Izrādās man bija rūteris, kas neatbilst šim ātrumam. Nākošajā dienā atbrauca balticom meistars no tehniskās nodaļas, uzstādīja jaudīgu rūteri un man viss strādā! Super! Paldies manam operatoram par ātru reaģēšanu un to, ka visu izdarīja ātrāk nekā es varēju iedomāties. Un kas mani uzrunāja vēl vairāk - zvanīju tehniskajam dienestam pēc 22.00 vakarā. Tajā pusē atbildēja feins puisis, pilns enerģijas un gatavs palīdzēt. Balticom, ko jūs pievienojat tējai saviem darbiniekiem, ka viņi tik enerģiski pat vakarā!? : d super! Malači!

P. S. Morāli šim visam - ne vienmēr pie vainas ir operators, ja kaut kas nestrādā. :) balticom - respekts! Labākie!

S Sudzibas.lv Admin 23.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S Spuris 02.11.2020

Tu acīmredzot esi kāds no viņu darbiniekiem, jo pats parādīji melus savus. Kā tad tev tie āksti pieslēdza pakalpojumu pie rūtera kurš nevelk? Viņiem pieslēdzot ir viss jau jāpārbauda. Tu esi vienkāršs trollis cik redzams.

D Darbinieks26a1 27.10.2020

Anzelika liekaties miera

M Māra07 26.11.2020

Tu daunis esi kopš dzimšanas vai pēc tam no palodzes kritis vairākkārtīgi?

M Māra07 26.11.2020

Tev redzams vēme uz lielām nepatikšanām

к Кусачая утка 16.12.2020

Balticomam tehniskais dienests ir ļoti kvalitatīvs, neskatoties uz problēmām. Esmu bijušais viņu darbinieks. Tur ir tikai viena problēma. Genadijs (priekšnieks) baigi ekonomē uz algām un cilvēku skaita. Tāpēc tur iet liela rotācija, kas šobrīd slikti ietekmēs uz kvalitāti nākotnē, un vispār cilvēku trūkums. Jau sen bija jāpalielina meistaru skaits. Šobrīd problēmas ar pakalpojumiem risinās labi, bet ļoti lēni, jo nepietiek cilvēkus. Cilvēkiem jāgaida meistarus pa nedēļām, un kad sagaidi - atkal bieži paši maina laiku, kad viņš var ierasties. Esošie ilgi neturās, jo prasības ir ļoti lielas, un tās tiešam izpildās, bet nav motivejošā alga. Daudzie stradā pa 6 dienām. Tādā režīmā neviens ilgi neizturēs. Nav laika uz sevi, un tas viss par mazam naudam. Īpaši tas attiecās uz pirmo palīdzības līniju, kur pa pus gadu jau puse no ofisa ir jauna, bet priekšniecība neuzskata ka ir cilvēku plūsma. Kad aizies 1 cilvēks gadā - tad jā - nav plūsmas. Šobrīd viņi vairāk tērē laika un naudas uz jauno darbinieku apmācību, kas protams ietekmē uz tehniskā atbalsta saņemšanas laiku. Tikai lielu apkalpošanu standartu dēļ, atbalst pagaidām ir kvalitatīvs, bet līmenis krīt, jo nav lielas pieredzes cilvēkiem, viss risinās ilgāk, jo ar esošiem zināmām problēmām viņi strādā katru reizi kā pirmo reizi.

Pabeidzot, jā. Viņiem pašiem ir problēmas, bet visvairāk problēma ir tas, ka cilvēki paši nemāk nodarboties ar savām ierīcem, un pēc tam sūdzas uz operatoru. Piemeram Wifi vienmēr bija un būs klienta atbildība, jo tas ir atkarīgs tikai no klienta īpašuma - rūtera un datora/telefona. Jebkurš provaideris atbild par pakalpojuma piegādi lidz durvīm, un nav atbildīgs par jūsu īpašumu. Paņemiet galu galā savu resnu ... un palasiet vienu reizi kā uzlabot wifi un savu dzīvi ar to. Ja sēdēt uz dīvāna un sūdzēties - nekas nemainīsies. Jums pašiem arī jāiesaistās savas ierīces konfigurēšanā, un tas nav grūti. Vajag tikai velmi.

M Māra07 19.12.2020

1.Problema netika atrisināta,ka uzrādās šeit saitā.Tika vienkarši lauzts līgums ,jo Balticom ta arī neko nevarēja uzlabot un tikt galā ar savu pakalpojumu.
2.Tu aun ,Кусачая утка ,rūteru uzstadīšanu es zinu un protu un tika darīts un darīja paši tehniķi arī un mainīja uz citu SAVU rūteru!Slēdza un kofigureja tacu pakalpojuma kvalitate ta arī palika zema! Un bez Wi-Fi lēns internets bija ka arī ka jau tika minēts TV kanali pazuda.
3.Tas ''īpašums'' rūteris nav mans ,jo tika jāatdod taču atpakaļ par cik līgums tika lauzts.
Кусачая утка , redzat atšķirību? Es saprotu ,ka tev nebija saprotams par ko un kā ir sūdzība.

M Māra07 19.12.2020

P.S. Balticom arī melo jo nav mēģinājuši sazināties. Bija tikai sazvanīti ( pati zvanīju nevis viņi ) kad sarunāts tika lauzt līgumu un noskaidrot kā ar rēķinu,jo viņi NESPĒJA SNIEGT PAKALPOJUMU ! Ka kompansāciju netika maksāts rēķins par vienu mēnesi! Lai gan viņu pakalpojums netika saņemts 4 mēnešus pilnvērtīgi!

M Māra07 07.01.2021

Balticom beidziet melot! Jū nemaz neesat mēģinājuši sazināties lai risinātu! Ar Jums tika līgums lauzts JO Jūs nespējāt sniegt pakalpojumus kvalitatīvi un novērst ķibeles! Beidziet dirt rezi krievkantori!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes