AtrisinātaBalticom - Krāpšana

Šodien vēlējos atslēgt savu beztermiņa līgumu-izrādas nav beztermiņa, jo slēdzot ik pa diviem gadiem līgumu kas kļūst dārgāks ar visu atlaidi, es automātiski piekrītu tam ka tomēr uz 24 mēnesi! Nekas, izlasiju visus viņu dotos līgumus un 1dien braukšu pats klātienē jo jebkuram līgumā rakstīts ka var 5 darba dienu laikā atteikties no pakalpojuma, bet ne jau tiem kam itkā ir atlaide?
Kantoris maksimāli ilgāk cenšas noturēt patērētāju.. Briesmīgs kantoris un kvalitāte internetam un TV diezgan pa briesmīga. Tad jau labāk piemaksāt 7 eiro un būt Lattelecom klientam. Negodīgas politikas veicēji! Aprunājos ar kaimiņu dzīvokļiem un viņiem arī līdzīga situācija, tikai daudziem cenas atšķiras, bet par cik visiem laipni piedāvā atlaidi tad visi piekritusi turpināt.
Es tiešām veltīšu vairāk laika lai censtos atmaskot šo politiku ko balticom spēlē!

04.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 07.10.2019

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 20.11.2019

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

V

Komentāri (2)

T TavsViedoklis 05.10.2019

Tā jau ir ar to balticom, vienalga kādi pakalpojumi, galvenais ka lēti jāmaksā. Par kvalitāti bieži vien neaizdomājas.

P PinkainaisLacis 01.11.2019

= Briesmīgs kantoris un kvalitāte internetam un TV diezgan pa briesmīga. Tad jau labāk piemaksāt 7 eiro un būt Lattelecom klientam. =
Šī gan nebūs patiesība! Pilnīgi garām! Tik ļoti izslavētais telekoms ir baigie sūda brāļi. Pats biju viņu klients 8 gadi, līdz atteicos. Ja gadījumā salūzīs viņu ''krutais'' optikas modems ''alcatel'', kas jau default ir miskaste, tad par meistara izsaukumu nāksies maksāt. Stādies priekšā - salūzt viņu tehnika un par to klientam ir jāmaksā! Pilnīgs absurds! Arī telekoma kvalitāte pēdējā laikā ir stipri pasliktinājusies. Ping pa LV 5-6ms, un tas pat ar jaunu, tīru datoru. Internets tāds riktīgi stīvs, ja tā varētu izteikties. Tā kā telekoms ir pēdējais, ko varētu kādam ieteikt.
-
Ja salīdzinam ar Balticom, tad ir kā nakts pret dienu. Balticom interneta kvalitāte ir ļoti laba, pilnīgi cita caurlaidība. Pa lielam problēmas gadās tiem, kas izmanto pavecu tehniku, nekvalitatīvus rūterus utt. Ja nēesi IT cilvēks, tad labāk pakonsultēties ar kādu speciālistu, nevis kaut ko pirkt uz savu galvu un pēc stāstīt visiem, ka redz provaidera kvalitāte nekāda utt.
Ir gadījies būt pie diezgan daudziem,kas stāsta savus bēdu stāstus, ka internets slikts, provaiders nekāds. 90% gadījumu pie vainas lētā gala rūteri, kaut kādi tp-link, linksys ap 15eur vērtībā. Tiem nav tā labākā kvalitāte. Arī paši interneta kabeļi dzīvoklī nav tai labākajā stāvoklī (ir redzēts kaķu,suņu apgrauzsts utt.) Tas viss kopumā sastāda šīs problēmas. To visu novēršot izrādas, ka patiesībā provaiderim nav ne vainas :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes