Baltic States Nekustamie īpašumi - Pieredze

Tikai pieredze jeb par darījumu, kurš Nenotika.

Pirms kāda laika izskatīju iespēju iegādāties īpašumu ķekavā. Kā kontakts no pārdevēja norādīta juridiska persona - ''baltic states nekustamie īpašumi''. Apskatot dzīvokli tika pieņemts lēmums to pirkt. Pirmās tikšanās laikā ļoti profesionālā māklere (kā tiek izteikts uzņēmuma saukļos) informēja, ka dokumentu kārtošana aizņems aptuveni nedēļu ilgāk, jo dzīvoklis pieder nepilgadīgai personai. Esmu ļoti aizņemta darbos tāpēc man tā nedēļa neko daudz nenozīmētu un biju gatava gaidīt papildus nedēļu. Pirkuma līgumu piedāvāja sagatavot kompānija (jeb māklere) tikai sākumā pati nemaz neprecizēja vai juristiem ir laiks un viss beidzās ar to, ka mēs ‘’pamētājāmies’’ ar naudu kontos. Kad līgums bija sagatvots no manas puses un nosūtīts bāriņtiesai, tad izrādījās, ka izskatīšana aizņem līdz pat 6 mēnešiem, māklere protams, par to neko nezināja, kāmēr gaidīju atbildi, sazinājos ar mākleri vairākas reizes, uzzinot daudz informācijas, bet ne pa tēmu – ‘’priekšniece slikta”, “grasos iet prom” tematika. Protams bija jāveic visādi papildus darbi, kuri aizņēma laiku, iesniegumi, uzrakstīt to vai šo, adresēt tam vai šim, utt utt. Kopumā šis viss beidzās ar to, ka atbildi gan es saņēmu pēc aptuveni pusotra mēneša, bet tāpat jautājot 3 reizes. Caur lielām mokām sākot ar teikumu “es jūtos izsmelta…” tika saņemta atbilde par negatīvu lēmumu un darījums nenotika. Tad mēs protams parunājām par maniem zaudējumiem šajā sakarā un viss beidzās ar atbildi “ka rīt došu ziņu”. Lieki teikt, ka rītdiena nepienāca joprojām. :)

kopumā piedaloties šajā darījumā sapratu to, ka ir daudz profesionālāki uzņēmumi nekustamā īpašuma iegādē ar kuriem esmu sadarbojusies agrāk, piemēram, latio vai city24, kuri ir izteikti profesionāli un veicot darījumu ir pilnīga skaidrība par visiem riskiem.

Secinājums manā gadījumā ir tikai viens, ja jūs paši neesat gatavi sekot visam līdz pēdējam un ‘’skatīties uz pirkstiem’’, nav pilnīgi nekāds adekvāts pamatojums iesaistīties darījumos ar šo uzņēmumu. Neprofesionāli, pavirši un neieinteresēti pozitīvā rezultātā.

Z

Komentāri (6)

K KM Trade 21.08.2019

City 24 nenodarbojas ar starpniecības pakalpojumiem, bet ar nekustamo īpašumu portāla uzturēšanu. Tas liek domāt ka šī ir kārtējā apmelošana.

K Kristine Dakule 28.03.2020

Ļoti žēl, ka nevērsaties pie "sliktās" uzņēmuma vadības, jo, mēs jau sākotnēji būtu risinājuši situāciju. Informācija par šo darījumu tika pasniegta kā pilnīga bezriska. Aģeni ir pašnodarbinātas personas un diemžēl par Jūsu darījuma aģentu Ausmu Pastari ir ienākušas nu jau ļoti daudz sūdzības, tapēc arī Ausma tiek atstādināta no darba kompānijā. Cenšamies risināt visas situācijas. Protams ir vieglāk novelt vainu uz uzņēmumu, priekšniecību un klientiem, par Jūsu raksturojumu no viņas puses neizteiksimies, bet tā nav īstā rīcība, lai uzņemtos atbildību par radušos situāciju, ko aģentam bija jāizdara šajā situācijā, jo personīgi uzņēmās veikt šo darījumu, kur bija iesaistīta bāreņtiesa, uz savu atbildību.Kad uzzinājām situāciju, vairākkārt lūdzām sazināties telefoniski gan ar Jums, gan Pārdevēju, lai situāciju risinātu. Mums patiesi žēl, ka mūsu kompānijai, kurai ir bijusi izcila reputācija ir šāda pieredze.Lai neciestu citi klienti ar kuriem vēl tika turpināti darījumi, varam izteikt savu komentāru tikai šobrīd. Atvainojamies visas kompānijas un vadības vārdā par šo pieredzi.

E evi.seglina 24.08.2020

Pilnībā atbalstu un piekrītu sūdzības rakstītājai, jo arī es, ņemot vērā savu pieredzi,
neiesaku sadarboties ar firmu, kas saucās ''baltic states nekustamie īpašumi''.
Mana pieredze saistīta ar to, ka kā privātpersona tiku uzrunāta (lai gan sludinājumā biju norādījusi - "mākleriem netraucēt").
Māklere, piezvanīja un uzsauca krietni lielāku summus, nekā pati biju norādījusi sludinājumā.
Sākotnēji arī tiku apvārdota ar "augstu profesionālitāti" un "nesavtīgu darbu klienta interesēs".
Vēlāk tiekoties, uzsākot darījumu un slēdzot līgumu, summa samazinājās par 20%.
Sapratu, ka visas darbības no mākleres puses vērstas uz to, lai pēc iepējas ātrāk saņemtu firmas kontā noteikto honorāra summu.
Pamatojums - "darījumam jānotiek pēc iespējas ātrāk, var iestāties krīze tirgū, cenas nekustamajiem īpašumiem kristies, cilvēkiem var nepietikt līdzekļu utt."
Notika pretējais - krīze neiestājās, nekustamo īpašumu tirgus necieta, turklāt zināmā tās daļā vairāk aktivizējās!
Tikai pateicoties manai ticībai, neatlaidība un tam tam, ka nelokāmi pastāvēju uz sākotnēji nosaukto summu, es nepazaudēju savus ieņēmumus,
kas būtu noticis gadījumā, ja manā vietā būtu kāds mazāk pieredzējis, nezinošāks, nedrošāks vai nepārliecinātāks cilvēks
(kā tas parasti ir pie lielākiem naudas un īpašuma darījumiem).
Vēl vairāk, kad darījuma izskaņā, norādīju māklerei un firmas vadībai par neapmierinātību ar darījumu kopumā,
tad saņēmu draudu vēstuli par neslavas celšanu un apmelošanu!
Ja nepieciešama profesionāla palīdzība, neiesaku vērsties vai sadarboties ar šo firmu, kas strādā, manuprāt, ļoti savtīgi un nekvalitatīvi.
Noteikti ir labāki, tirgū sevi stabili apliecinājuši un uzticamāki partneri! Veiksmi..!

K Kristine Dakule 21.10.2020

Cienījamā Evī!
Jūs īpašumu personīgi bijāt izlikusi pārdošanā pirms mūsu uzrunāšanas par summu Eur 48 000.Kompānija atrada Pircēju par Eur 60 000( ko pierāda visi saglabātie dokumenti par darījumu).Provizoriskais vērtējums no serificēta vērtētāja bija Eur 50 000. Viss augstāk minētais pierāda ka godīgi izpildījām doto solījumu, pat vairāk, pārsniedzot vērtētāja noteikto tirgus cenu Jūsu īpašumam.
Darījuma gaitā Jums nebija pretenziju par aģenta darbu, publiski neminēsim ar kādiem specifiskiem nosacījumiem aģentam bija jāstrādā.
Pretenzija radās momentā, kad sazinājāties ar Pircēju personīgi un vēlējāties novadīt darījumu bez kompānijas aģenta starpniecības, kas neatbalstīja prelikumiskās darbības par kurām bijāt vienojušies, bez aģenta līdzdalības, pārrunās.
Tobrīd tiešām daudzi paredzēja krīzi, kas reģionus neskāra mazā piedāvājuma dēļ, mūsu uzdevums ir informēt klientu par jebkuru situāciju un tikai klients pieņem gala lēmumu, kas atrunāts ir arī starpniecības līgumā.
Direktore ar Jums personīgi sazinājās un meiģināja risināt Jūsu izteikto pretenziju, piedāvājot novadīt personīgi darījumu, ievērojot Latvijas Republikas likumdošanu, Jūs atteicāties.
Momentā, kad sapratāt ka līgumsaistības ir izpildītas, proti maksātspējīgs klients ir atrasts, kas arī iegādājās Jūsu īpašumu un komisijas maksa būs jāmaksā, sākāt apvainot aģentu un uzņēmumu paviršā un sliktā pakalpojumā un minējāt ka rakstīsiet sūdzību, uz ko atbildējām( nevis sūtījām draudu vēstuli) ka to nevarat darīt saskaņā ar līgumu ko parakstījāt personīgi, bez spaidiem, maldiem vai kā citādi... jo tajā ir punkts, ka necelsies ne šobrīd ne arī nākotnē nekāda veida pretenzijas pret kompāniju.Lieki piebilst ka pati vēlējāties strādāt uzņēmumā, tāpēc piekritāt sadarbībai un bijāt ļoti apmierināta ar aģenta darbu pirms atradās potenciālais pircējs.
Ceram darījumu veicāt godīgi un šis ieraksts nepiesaistīs noteiktu iestāžu uzmanību, visa minēta informācija nav konfidenciāla un ir atbilde uz Jūsu izteikto pretenziju.
Baltic States sevi daudzu gadu garumā ir pierādījis kā godīgs darījuma partneris pret abām darījuma pusēm, stingri ievērojot likumdošanu.
Diemžēl mūsu profesijā ir arī negodīgi klienti, kas paliek neapmierināti, jo neizdodas “apiet” kompāniju.
Saskaņā ar augstāk minēto, paturam tiesību celt prasību par nepatiesi izvirzīto pretenziju.

E evi.seglina 22.10.2020

Atbilde nepārsteidz. Vainīgi ir negodīgi klienti, ..aģenti, kas slikti strādā un ir atlaisti..
Cik zināms, tad ne tikai uzņēmējdarbības vidē šādu attieksmes un komunikācijas stilu neuzskata par labu praksi.
Komentējot sniegto atbildi:
• Lai nemaldinātu lasītājus, precizēšu to, kāpēc sākotnēji manis pašas ieliktā cena bija stipri zemāka: tobrīd māja nebija nodota ekspluatācijā, un kā zināms, tādā gadījumā īpašumam ir cita vērtība – zemāka.
• Atgādināšu, ka sadarbību ar starpniekiem pati noteikti nevēlējos – biju skaidri norādījusi sludinājumā, lai starpnieki netraucē. Tas neatturēja potenciālo starpnieci jebkādiem līdzekļiem censties iegūt šo lomu. Netlaidīgo, uzmācīgo centienu rezultātā un arī nosauktās summas dēļ, es piekritu, taču nevienu brīdi nejutos komfortabli, jo pastāvīgi izjutu spiedienu un manipulācijas. Līguma parakstīšana notika strauji, nedodot laiku apdomāt, mainot nosacījumus uz vietas. Darījuma gaitā man tika piedāvāts būtiski mazināt starpnieces uzsaukto darījuma summu un īpašumu realizēt pēc iespējas ātri, apelējot pie bīstamām tirgus tendencēm, kas izrādījās kļūdainas.
• Joprojām uzskatu, ka uzņēmums bija spiests pildīt savu solījumu tikai un vienīgi tādēļ, ka neatlaidīgi pastāvēju uz sākotnējo vienošanos, uzstāju, ka nosacījumiem jāpaliek sākotnējā versijā, kurpretī starpniece jau vairākkārt tos mēģināja grozīt.
• Par direktores piedāvājumu novest darījumu līdz galam,..cik atceros, tad, sazinoties ar mani, darbiniece formāli piedāvāja iespēju, ka uzņēmums varētu pabeigt darījumu, taču, ņemot vērā izveidojušos konfliktsituāciju, faktiski mudināja darījumu pabeigt man pašai. Jāatzīst, ka to arī labprāt un veiksmīgi izdarīju. Uzskatu, neskatoties uz to, ka uzņēmums savas saistības neizpildīja pilnā apmērā, jo darījumu pabeidzu pati; es savas izpildīju - samaksāju honorāru pilnā apmērā.
• Un visbeidzot, variet būt pilnīgi droši, no mans puses darījums noticis godīgi, līdz ar to mani noteikti neuztrauc “noteiktu iestāžu uzmanība”. Taču lasītājus gan aicinātu būt vērīgiem un uzmanīgiem, ja tiek izvirzīti šāda veida apgalvojumi par klientu. Kā arī uzņēmuma atbildē minētais ietver uzņēmuma nostāju – ja klients nav apmierināts ar uzņēmuma sniegumu, tad ir negodīgs vai vēlas apiet uzņēmumu!? Arī vienošanās iekļautais punkts: “necelsies ne šobrīd ne arī nākotnē nekāda veida pretenzijas pret kompāniju” liek aizdomāties par pakalpojuma saņēmēja tiesību ierobežojumiem attiecībā uz jebkāda veida pretenziju paušanu par uzņēmuma darbībām vai to stilu, kas attiecībā uz patērētāju tiesību aizsardzību ir nekorekts.
• Noteikti vēlos vērst lasītāju uzmanību uzņēmuma vadības tendenciozi sniegtajām atbildēm, kas satur personīgas un aizskarošas norādes attiecībā uz iesaistītajiem cilvēkiem. Tādas kā: “par Jūsu raksturojumu no viņas puses neizteiksimies”, vai arī:“publiski neminēsim ar kādiem specifiskiem nosacījumiem aģentam bija jāstrādā”...
Noslēgumā: saistībā ar publiski pausto apgalvojumu attiecībā uz mani un pircēju par it kā pretlikumīgām darbībām, par kurām es it kā biju vienojusies ar pircēju, sagaidu no uzņēmuma vadības atvainošanos, ņemot vērā ka šādam apgalvojumam var būt nopietnas sekas, ar kurām ir iepēja iepazīties Krimināllikuma 157.p.2.d.

L Laura Kalniņa 04.11.2020

Vēlētos dalīties ar savu pieredzi. Mūsu ģimene iegādājās lauku māju pateicoties Baltic States pacietībai. Jāatzīst, ka ar pārdevēju bija ārkārtīgi grūti atrast kopīgu valodu un vest sarunas saistībā ar īpašuma iegādi bija sarežģīti. Vienošanos ar īpašnieku absolūti uzticēju aģentam, kurš strādāja abu interesēs uzklausot abas iesaistītās puses, kā rezultātā mēs ne tikai pēc lauku īpašuma iegādes kopā ar pārdevēju saskandinājām šampanieša glāzes, bet esam iegādājušies ģimenes sapņu māju bez liekiem kreņķiem. Baltic States aģents bija ļoti cilvēcīgs, bet tajā pat laikā emocionālos brīžos saglabāja savu profesionalitāti spējot rast kompromisu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes