www.sudzibas.lv Baltic Mobile Nejēdzīga apkalpošana

BM.lv - Nejēdzīga apkalpošana

Labdien!

Vēlējos izteikt savas domas, lai veikala īpašnieki zin par saviem darbiniekiem, un lai nākamie pircēji padomā divreiz, pirms pirkt kaut ko šajā kantorī. Šodien diemžēl nopirkām ledusskapi pie viņiem...
1. Pie pasūtīšanas nebija informācija, ka maksāšana skaidrā naudā TIKAI! (Bankas karšu termināla nav, rēķinu nepiedāvāja, tikai aizsūtīja uz Molu pie bankomāta). Naivs kantoris, kurš tiešām domā, ka visi staigā apkārt ar simtiem skaidrā!!!
2. Par neērtībām iedeva 1Ls atlaidi (!!!) PALDIES liels par dāsnumu, varēšu nopirkt maizes kukulīti vai aliņu, ko ielikt jaunajā ledusskapī.
3. Ar dzimto valodu problemātiski - budjetje naljičnimi? nu jā, skaidrā, sūtījāt taču uz bankomātu.
4. Neviens nepalīdzēja iekraut pāris kilogramus smago ledusskapi...
5. Izgāju neatvadījusies. Laipnais personāls arī nemaz necentās pateikt - "uzredzēšanos". Tas jau laikam nozīmē, ka ne-uzredzēšanos un netiksimies vairs :)

Jauku dienu visiem, veiksmīgu pārdošanu bm.lv un veikala īpašniekiem novēlu rūpīgāk izvēlēties savus darbiniekus, vai vismaz veikt kādu klientu apkalpošanas apmācību... Dzīvojam komerciālā laikmetā, kur pārdevējs izdabā klientam, nevis klients skrien pakaļ pārdevējam ;)

Ar cieņu,

Komentāri (8)

R rob 06.05.2013

pilnigi nepiekritu. viskrutakais veikals. perku vairaakas reizes. izcila apkalpošana.

J Jānis Ozols 10.05.2013

Noformējot pirkumu, taču pats norādīji, ka maksāsi skaidrā naudā birojā. Nu tad tā arī dari. Nafig barot bankas?

A Aiga Ceple 14.09.2013

Man gan pozitīva pieredze. Es nesen nopirku portatīvo datoru no bm.lv. Pasūtīju internetveikalā vēlu vakarā, no rīta jau pus 10(pusstundu pirms noteiktā darbalaika) atzavnīja un informēja par datora esamību uz vietas. Ar Latviešu valodu bija pagrūti, bet cilvēks centās un runāja. Tā kā datros tika tirgots lietots, interesējos par baterijas mūžu, administrators teica, ka strādājoša, tad nu norunāju, ka braukšu pakaļ. Pēc stundas vēlreiz zvanīja administrators un informēja, ka baterija tomēr nestrādā un piedāvāja 20ls atlaidi, vai pasūtīt jaunu bateriju, teicu, ka ņemšu labāk ar atlaidi. Aizbraucu uz veikalu, apskatīju datoru, un nopirku ar solīto 20ls atlaidi. Bet labākais ir tas, ka pēc 2 dienām baterija sāka strādāt. Nezinu vai tas bija saistībā ar to, ka vīrs izņēma bateriju ārā un to pēc tam ielika atpakaļ, bet viņa darbojas vēl šodien :)

P.S. Kad bijām gandrīz pie pašām bm.lv ofisa durvīm, redzēju kā administrators palīdzēja citam klientam iekraut veļas mašīnu klienta auto.

D druin 14.11.2013

Varbūt neveiksmīgs gadījums ar konkrēto personu.
Kādus 2 gadus atpakaļ gribēju pirkt TV un sameklēju, ka viņiem ir viena no labākajām cenām. Piezvanīju šķiet sestdienas vakarā, bet izrādījās, ka tas modelis viņiem uz vietas nav. Bet uzreiz piedāvāja tādu pašu tikai par pāris collām lielāku, kas esot uz vietas. Teicu, ka forši, bet cena par lielu. Apsolīja atlaidi, teicu, ka padomāšu. Kamēr domāju, beidzās darba laiks. Tomēr kad piezvanīju un pateicu, ka vai nevar tomēr kaut kā ātrāk nekā pirmdien - džeks piedāvāja, nu ok, rīt (t.i. svētdien) viņš var uz veikalu pieskriet un pārdot.
Tiešām svētdienas dienā noliktajā laikā, atbrauca (biju kādu brīdi ātrāk), atslēdza veikalu, izpakoja, pārbaudījām, sapakoja un uz tekstu, ka dēļ skaidrās naudas man jāmaksā izņemšanas procenti, nometa vēl šķiet 5Ls. Pat svētdienas dienā nebija no viņa puses nekādas nervozitātes un steigas. Vai viņš palīdzēja novietot mašīnā neatceros, šķiet, ka jā. Man liekas, ka reizē arī aizbraucām katrs uz savu pusi beigās.
Varbūt kaut kas ir mainījies, varbūt tas bija veikala īpašnieks vai kas, bet es biju patīkami pārsteigts par šo visu kopumā.
p.s. Skaidrs, ka USB fleša vai cita nieka dēļ viņš nebūtu braucis, bet nu tomēr.

P pāvels82 12.11.2014

NEBOJĀIET SEV AR VIŅIEM NERVUS DAŽU EIRO DĒĻ ! ! !Uz pirmo manu jautājumu pa telefonu sieviete man atbildēja:Nu, tad jūs ņemsiet vai nē???Vai nu tai sievietei bija karogs mastā, vai man vienkarsi nepaveicās!Neesmu piekasīgs pircējs, bet saruna beidzas, ka pie viniem es neko nepirksu un, lai iemācās runāt ar cilvēkiem!Varbūt viņiem prieksniecība tā atļauj runāt ar pircējiem! Iesaku viņiem iet ar līkumu !!!

N neve 11.12.2014

Хотела бы подтвердить все вышесказанное, также следует отметить, абсолютное хамство со стороны персонала, не воспитанные люди. Видимо совсем не знают значения слово клиент, хамят, разговаривают так, будто ты им что то сделал, или разбудил, и они так нехотя, но подняли трубку. Я бы таких сразу уволняла, так как считаю, что таких нельзя допускать к работе с клиентами, т.е. потенциальными покупателями. Разговаривала с девушками, что одна, что вторая ужасно общаются. После звонка остается только негативный осадок и дае мерзко. Также обещали доставить товар в определенный день, но не доставили, так как не получили денег, хотя оплата была произведена и я предлагала отправить им платежку, подтверждающую то, что счет оплачен. В итоге получили внщь позже чем надо было, и она уже собственно не была нужна, так как человек который заказывал, уехал к этому моменту жить в другую страну. Так что молодцы, не удивлюсь, если этот магазин скоро обонкротится, с такими то работниками!!

E Ernests31 06.03.2015

Pirku portatīvo datoru bm.lv
Attieksme šausmīga, izturas kā pret mēsla kaudzi.
Pats tur vairs nerādīšos un citiem neieteiktu.

S skinny86 07.05.2015

Es gan par šo veikalu pilnīgā sajūsmā. Cenas zemas, toties prece kvalitatīva. Info mājasslapā pieejams un saprotams, t.s., par apmaksu. Lai gan nav ērti, ka var tikai skaidrā maksāt, tomēr ar to varu samierināties zemākas cenas dēļ.
Laimīgais PlayStation īpašnieks :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes