AtrisinātaAutoselect - Bojājumi
Paldies vīri par skaisto SUBARU. Nesen pēc nopirkšanas tika vests uz apskati, protams viens 3 un čupa divnieki. Man vienkārši nav vārdu, mēneša maksājums ir tik milzīgs, bet tagad es esmu vienkārši izmisumā. Placī mašīna tika slavēta kā ļoti labs auto, bet kā ir īstenībā to var redzēt bildēs.
Paldies Autoselect, ka sazinājies ar mums personīgi, tika dota iespēja mums sazināties ar jebkuru servisu un tiks veikta auto defektu rēķina apmaksa.
Komentāri (14)
Tik mierīgi šādu auto "iesmērēšanu" garām nepalaidīšu. Un kā jau redzējām " BEZ TABU" es neesmu vienīgais.
Visi lietoti auto prasa ieguldījumus.
Nu bet, nejau tik nopietnus ieguldījumus.
Nesen pēc nopirkšanas tas ir 2019.gada maijs 😬😂😂 Pats nojāji, tagad jālabo 🤔
Tu tak esi āmurs, tas ir jau pavisam cits, šis te baltais ir outback. Tagad par ko runa iet ir legacy. Ja neproti atšķirt mašīnas, tad tā ir Tava problēma, umņiks atradies.🤦🏼
Pirkt automašīnu placī ir vissliktākais lēmums. Tur nonāk vai nu izbijušie firmas auto (takši, nomas), tīteņi un sistie/labotie.
Es domāju šāds viedoklis var būt tikai cilvēkam kam absolūti nav nekāda saprašana par autotirgu
Parpircei. Ko jus gribejat?
Labi protams jā. Par divniekiem es neko vēl neteiktu. Nu bet, ja Tev nesen pēc nopirkšanas apskatē novērtē ar vienu 3, tad tas nav normāli.
Vēl viena lieta ko es nesaprotu. Kā ir iespējams iepriekšējo auto apskati iziet PILNĪBĀ teicamā stāvoklī. Un knapi pēc četriem mēnešiem auto apskatē uzrāda kautko šādu. Tie defekti kas ir norādīti, nav vispār nekādas iespējas četru mēnešu laikā kautko tādu dabūt gatavu, labi protams neskaitīsim diodes kuras bija izdegušas.
Protams par šo nekaunību "nezinu pat kā īsti nosaukt šo, varbūt vienkārši parasta cilvēku krāpšana" esmu redzējis šajā portālā daudz sūdzību par uzņēmumu, bet viss automātiski pēc pāris stundām tiek izdzēsts,lai neradītu sliktu priekšstatu par uzņēmumu. Ja uzņēmums nenāks man pretī ar šīs lietas izskatīšanu un vienkārši "noignorēs" tiks ziņots attiecīgajam iestādēm. "Bez tabu" var redzēt sižetu par šiem cilvēkiem un kā viņi reaģē, aptuveni pirms mēneša.
Iespējams pašam nāksies mazliet ieguldīt, lai atrisinātu šo lietu, bet es esmu gatavs uz to, jo servisa izmaksas ir augstas. Ja šī sūdzība tiks izdzēsta kā visas pārējās tad būs viss skaidrs. Drīzumā būs vēlviens sižets. Galvenais lai cilvēki laicīgi pamana šo sūdzību un neuzķeras uz šīm mahinācijām.
Arī sazināšos ar cilvēkiem, kas ir pirkuši automobiļus pie šiem cilvēkiem jo manuprāt iet vienam pret šo uzņēmumu ir sarežģīti.
Es ari nopirku auto ar tik daudzam problem nobraucu tik 17 km un dzesesanas truba parplisa vakara un nosedeju uz sosejas 5 st lidz atbrauca no kompanijas parstavjs ar meistaru kurs sataisija lai var tikt tikai majas un sobrid ar kartu dienu roads vairak un vairak problemas. Risinat atteicas. Varu pajautat kur griezies pec palidzibas un ka atrisinajas