Astra Dent - Zobārsts

Pieteicos pie Astra Dent uz vizīti, jau laikus reģistratūrai zvanot liku noprast, ka man nepieciešama endodentista pakalpojumi. Mani ļoti laipni pierakstīja. Rezultātā atnācu uz noteikto laiku, mani pieņēma gados jauna zobārste Rasa Rosecka ar savu asistenti Jekaterinu Skurtolu. Mani nopētīja no galvas līdz kājām, tad piedāvāja apgulties, protams, ka iedeva anketu aizpildīt ar jautājumiem par manu veselību...daudzi jautājumi man šķita apsurdi, ņemot vērā, ka neesmu ārste un nezinu, pret kādām zālēm no zobārstniecībā lietotām man ir vai nav alerģija...pabeidzu anketu un tikai tad man sāka jautāt, kas man vainas. Tas mani pārsteidza, jo es taču reģistratūrai zvanot jau pateicu, ko sagaidu un kāpēc man tur nepieciešama palīdzība. Sāka man visus zobus pēc kārtas apskatīt un man nācās klausīties asistentes vaidos par manu zobu stāvokli...bez maz vai ņirdza. Beigās, kad tas tika paveikts, zobārste sāka apskatīt manu zobu - to īsto. Beigās sāka jautāt, kāpēc mana daktere nav paveikusi to,kā dēļ es vērsos pie šīs ārstes.Es nemācēju atbildēt, uzzinājusi, ka nenāku no Rīgas, paņirgājās, ka laikam manā ciemata zobārstniecībā pat rentgena neesot...beigās nolēma veikt rentgenu. Rentgenu veica ļoti neprofesionāli, taisīja reizes trīs, asistente liekot man mutē pie zoba rentgenam nepieciešamo izturējās tā, itkā mana mute būtu sūdiem pilna. Rezultātā pēc katra rentgena viņas abas nāca iekšā un prasīja viena otrai vai vispār rentgens darbojas...rezultātā kaut kādu mistiska paskata rentgena bildi man iedeva, to pašu grūti saredzēt, jo dakteres pirksta nospiedumi pa virsu rēgojas...rezultātā man iemeta to bildi, pateica, ka viņi neko nevar izdarīt, ka kanāli šauri un beigās nosūtīja man uz stomatoloģijas centru, kas starp citu ir dārgākais no zobārstniecības iestādēm...sabiedēja mani līdz asarām, ka uz to zobu man izies vismaz 600 euro un vēl lika man samaksāt par rentgenu. Es iztērēju laiku un naudu un vēl pie tam piedzīvoju ņirgāšanos un attieksmi kā pret mēslu tikai tāpēc, ka neesmu rīdziniece. Ejot maksāt es vēl atskārtu, ka mans vārds pat nebija pareizi reģistrēts, kas mani atkal pārsteidza, jo es taču uzrādīju pasi....Nu iestāde katrā ziņā super - naudu un laiku iztērēsiet, bet rezultāta nekāda un pluss vēl zobārste ar asistenti kā divas studentes ņirgāsies un nezinās, ko pat ar rentgenu iesākt. Uz šo iestādi nekad vairs nedošos un citiem arī neiesaku...

Komentāri (8)

E ELLIO 06.11.2015

Izskatās, ka pacientam nav nekādas nojēgas par to ko dara un jautā zobārsts pirms vēl cilvēks iesēdies krēslā. Zobārstam ir jāzin vai nav kāda hroniska vaina, no tā var atšķirties pielietojamā anestēzija.
Otra lieta, būtu jāzin, ka zobu kanālu ārstēšana nav un nekad nebūs lēts prieks, turklāt, ja kanāli vēl ir šauri, tad ārsts pareizi teica, lai brauciet uz institūtu, jo viņiem ir attiecīgais aprīkojums. Kāpēc ierindas zobārstam būtu jums jātaisa rtg par velti? tāpēc, ka viņš nevar izārstēt Jūsu kanālus?

P podzija 06.11.2015

Nu ja, laucinieces kompleksi... Gadiem ārstēju zobus Astra dent un nekādu problēmu!

S Santa 06.11.2015

Nu izskatās, ka komentētājiem no tiem sešiem zobārstu kabinetiem ir gadījies labs speciālists un man šķiet pacienta rūgtā pieredze ir pamatota...Nav jābūt nekādiem laucinieku kompleksiem, lai justu attieksmi, ar kādu pret pacientu attiecas. Kāpēc būtu cilvēkam jāatnāk uz vizīti un jāskatās uz divu itkā ''profesionāļu" ķēmošanos? Rentgenu jātaisa ar vienu reizi, nevis jāskraida un vēl jājautā vai ir vai nav vispār nostrādājusi aparatūra. Kādu attieksmi gan cilvēks var gaidīt...pieaudzis cilvēks vēl sapratīs, bet Jūs - komentētāji savus bērnus vestu pie zobārstes, kuras pat rentgenu uztaisīt nejēdz? Es no tādiem bēgtu ko kājas nes...Un es domāju, ka pacients sūdzas, nevis par to, ka jāmaksā bija, bet par nekvalitatīvi uztaisītu attēlu...Un kanālu ārstēšanas cenas ļoti krasi atšķiras...man draudzene tajā stomatoloģijas institūtā izrāva zobu un par to samaksāja 75 euro, kaut citās zobārstniecībās par to pašu darbu cenas ir zemākas un attieksme citāda. Un diez vai pacientam var būt nojēgas par to, kā rīkojas katrs zobārsts, ja varbūt nav bijis gadiem pie zobārsta...Uzskatu, ka pamatoti...cilvēks varbūt ir speciāli zvanījis un izstāstījis ar kādu mērķi dodas pie ārsta un beigās pat vārdu reģistratūrā nepiereģistrē, jo no pases nemāk nolasīt...Es par visām 100 par šo konkrēto sūdzību...

A Andžela 08.11.2015

Pilnīgi absurda sūdzība, ko sapratīs jebkurš ar pietiekami augstu IQ. Pacientei ir sniegti pilnīgi adekvāti zobārsta pakalpojumi - sūdzību uzklausīšana, apskate, konsultācija, turklāt, kā šķiet, no tā visa ir nācies apmaksāt tikai rentgenu. Un paciente vēl atļaujas apgalvot, ka ir tērējusi SAVU laiku un naudu. Kā tad ar zobārsta laiku? Jūsuprāt, ārstam būtu jāstrādā par velti? Kur, pēc Jūsu domām, ir pieejams bezmaksas rentgens? Jūs aizņemat ārsta laiku, tātad Jums ir jāmaksā jau par to vien, ka iesēžaties zobārsta krēslā. Nevienam nav pienākums bezmaksas apskatīt Jūsu nolaisto muti!
Ja mutes stāvoklis ir tik ļoti nolaists, tad, protams, ir tikai divi varianti - maksāt bargu naudu par zoba saglābšanu institūtā vai zobu izraut. Jūsu zobi - Jūsu atbildība. Ja būtu par tiem rūpējusies, varbūt nevajadzētu justies tā, it kā "mute sūdiem pilna" (Jūsu vārdiem).

S Santa 09.11.2015

Interesanti komentāri šeit no dažiem, izskatās ar medicīnu saistītiem cilvēkiem, vai varbūt pat sūdzībā minēto personu puses. Interesanti, vai dodot ārsta zvērestu arī bija tur minēts, ka citēju: "Jūs aizņemat ārsta laiku, tātad Jums ir jāmaksā par to vien, ka iesēžaties zobārsta krēslā"?!!! Nezinu, kā citiem, bet es nezināju, ka pacientiem ir jāmaksā par to, ka ārsts viņus pieņem savā darba laikā, par kuru viņam MAKSĀ. :D Un, jā, pierakstīties uz vizīti, minot ierašanās iemeslus jau savulaicīgi, bet minētās palīdzības vietā saņemt haotiska rakstura neprofesionālu attieksmi - skaitās iztērēt laiku. Un atkal mani pārņem šausmas, citēju:" Nevienam nav pienākums bez maksas apskatīt Jūsu nolaisto muti"!!! Interesanti, kurš vairs pacients dosies uz šo Astra Dent zobārstniecību, ja ārsti atļaujas teikt, ka Jūsu mute ir nolaista :D Tas jau izraisa smieklus...mjā, kāda superīga iestāde, jūtu līdzi tiem nabadziņiem, kuri izdomās tur savu kāju spert... Vajadzētu šai iestādei jaunu saukli - nelieniet mūsu TĪRAJOS krēslos ar savām nolaistajām mutēm!!!" :D

A Andžela 14.11.2015

Santa, pirmkārt, es nestrādāju AstraDent, un to, ka viņas mute ir nolaista, paciente ir apliecinājusi pati savā sūdzībā.
Otrkārt, ārstam maksā procentus no summas, ko samaksā pacients. Respektīvi, ja pacients nesamaksā, arī ārsts NEKO nesaņem. Lūk, tāpēc arī ir jāmaksā kaut vai par vienkāršu iesēšanos krēslā. Un vispār - smieklīgi ir tikai Jūsu nemākulīgie mēģinājumi spriest par lietām, no kurām neko nesaprotat. Novēlu, lai Jums zobārsta pakalpojumi nekad nebūtu nepieciešami, jo ir jautājumi, kuros visiem zobārstiem ir vienots viedoklis, un šis ir viens no tiem :)

E ELLIO 15.11.2015

Tādus pacientus kā Santa ir vēlams sūtīt tikai un vienīgi uz Stomatoloģijas institūtu, lai cilvēkam top skaidrs, ka par jebkuru manipulāciju, informāciju, apskati IR jāmaksā.

I Ivanessa 16.11.2015

Normāli ārsti vienmēr sastāda pacienta kartiņu, anamnēzi.pieraksta. Apjautājas par sūdzībām, par iespējamām alerģiskām reakcijām uz medikamentiem. Bet, ja pacientei šāda attieksme nepatīk, tad jāiet pie lopu dakteriem- tur pacientus neizjautā. Ja rtg neiznāk no pirmās reizes, ārsts taisīs, kamēr būs laba bilde- un pacientam šai laikā nav ko kult mēli pa muti. Dies' pas', ka šāda tumsoņa atnāk pie daktera. Tādiem vajag uztaisīt pašapkalpošanās klīnikas- viņi jau zin labāk par dakteriem, kas darāms.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes