AtrisinātaAleksandra Apavi - Attieksme

Iegādājos ziemas apavus Aleksandra veikalā Driksas ielā, Pilsētas pasāžā Jelgavā, pēc 12 dienām zābaku papēdis jau salūza. Veikala darbinieces neizrādot nemazāko pretīmnākšanu, piedāvāja apavus sūtīt uz veikala ekspertīzi, attieksme tāda, it kā saplīsis zābaks, kurš pirkts par 70Ls pirms 12 dienām, ir pavisam normāla lieta!Veikala menedžeri Viktoru Podoļāko, sniedza info, ka zābaki nēesot brāķis, bet uz zābaku bijusi kaut kāda ārēja iedarbība, ar ko arī paskaidrojumi beidzās, vai nu menedžera nezināšanas dēļ, vai sliktās valsts valodas prasmes dēļ..skumji.Kad informēju, ka vērsīšos pie neatkarīgajiem ekspertiem, zābaki tikka atsūtīti atpakaļ uz veikalu, iemīcīti plastmasas maisiņā, bez kastes, kurā biju atdevusi savus zābakus.Uz maniem iebildumiem vien tika atteikts, ka neviens neko nezinot un nomesta man priekšā kaut kur izrakta kaste.Tā, ka iesaku apdomāties pirms apmeklēt šo veikalu, lai nav jāsaskaras ar ļoti nelaipnām darbiniecēm un nekompotentiem darbiniekiem!

Atbilde no Aleksandra apavi Pārstāvja atbilde 15.03.2018

Labdien,

Mēs augstu vērtējam savus klientus un vienmēr piedāvājam konstruktīvus, abpusēji izdevīgus risinājumus. Šajā gadījumā, mēs esam gatavi sniegt atbalstu jums. Lūdzam sazināties ar mums, lai apspriestu detaļas.

Ar cieņu,
Aleksandra apavi

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 27.03.2018

Uzņēmuma Aleksandra apavi pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju un piedāvāt esošo problēmu risinājumus. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

B

Komentāri (5)

G Guna 06.12.2010

Ja, labi .

M Marina 21.12.2010

cik esmu iepirkusies "ALEKSANDRĀ", Pilsētas pasāžā, esmu bijusi apmierināta gan ar darbiniecēm, gan apkalpošanu, gan apavu kvalitāti.
Iespējams, ka jūs pati esat visa tā cēlonis, jo pārdevējs ir atbildīgs tikai par pārdošanu, nevis par apavu kvalitāti.

I Inguna 29.03.2011

Pievienojos autorei. Mani piemeklējusi līdzīga liksta. Mēnesi veciem apaviem sāka sūkties ūdens iekšā, lai arī tie skaitās ūdens necaurlaidīgie (pie tam es pa peļķēm nestaigāju, pat lietū ne, bija vienkāŗši sācis kust sniegs). Iesniedzu pretenziju, uz ko atbildēja, ka es neesot lietojusi no ūdens aizsargājošu kopšanas līdzekļi, ko es varu, manuprāt, vēsi atspēkot, jo es tieši pretēji katru vakaru apavus notīriju un apkopu ar visu nepieciešamo, ja ekspertīzi tiešām taisīja, tad viņiem tas bija jākonstatē, ka uz apaviem šīs vielas atrodas. Tā kā rīt eju uz Patērētāju aizsardzības biroju, apriebies. Nu jau 2. veikals, kas par apaviem, kam ir reāli zināmi defekti, tos īgnorē.

A Aira 22.01.2013

Man Jelgavas Aleksandrā (pilsētas pasāža, Drikas ielā) par Ls 71.90 pirktiem ādas ziemas zābakiem pēc mēneša sāka iet vaļā zole (kā izrādījās, ka nošuvums pie zoles ir tikai dekoratīvs, bet pats zābaks pie zoles ir pielīmēts)! Aiznesu atpakaļ, uzrakstīju iesniegumu, ka vēlos naudu atpakaļ, jo pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likuma, ja defekts atklājas pirmajos 6 mēnešos pēc preces iegādes, pircējs izvēlas- naudu atpakaļ, remontu vai maiņu. Pārdevēja bija laipna. Solīja atbildi 10 dienu laikā. Pēc 7 dienām zvanīja un teica, ka jā- defekts esot. Piedāvāja maiņu. Vai remontu un 30 Ls kompensāciju - atteicos no abiem piedāvātajiem variantiem un uzstāju, ka vēlos atpakaļ naudu. Teica, lai gaidu zvanu no veikala- 7 dienu laikā nauda tikšot atgriezta. Piezvanīja man ceturtajā dienā un paziņoja, ka varot saņemt naudu. Aizgāju un saņēmu! Viss ok!!! Un arī par pārdevēju attieksi arī nevaru sūdzēties- laipnas:)

Stella 27.04.2013

Nu tad kur problēma?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes