www.sudzibas.lv AirBaltic aviokompanija

AirBaltic - aviokompanija

Lidojot janvāra sākumā uz Oslo novēroju - nabaga meitene ņemās pa geitu- pasažieri nebordojas, biļešu automāts pīkst, reiss kavējas, pasažieri ir neapmierināti.Vai tad tiešām Air baltic nevar atļauties pieņemt darbā vairāk aģentu? Tas pats attiecas arī uz čekinu - no rītiem garas rindas un tikai 4-5galdiņi ir vaļā! nu protams, es saprotu ka ir jāekanomē, lai Bertoldiņam sanāktu aldziņa, bet taču nevajag to darīt uz izlidojošo pasažieru rēķina!

L

Komentāri (12)

T Tontons 20.01.2010

Es reģistrējos internetā un man nav pretenziju pret AirBaltic.

J jelena 20.01.2010

Es tapat daru ērti un ātri!!:-)

B Bivwaja u4enica Avaza 21.01.2010

Es arī reģistrējos internetā.Tas ir ļoti ērti.Man patīk lidot ar AirBaltic.

A Arina 22.01.2010

Ahha, it īpashi forši, kad esi piereģistrējies internetā un lidostā vajag bagāžu nodot!
stāvi rindā vēl pusotru stundu, jo izrādās, pie reģistrācijas strādā nekompetents AirBaltic darbinieks.

A Arta 22.01.2010

Airbaltic čekinu tagad pārņēma Nort hub! Ja Jus lidojas ar airbaltic tad viss kas saistīts ar jums (chek in, lost and fount, bagāža, pasāžieru apkalošana, servis, tranzīts utt) ir nort hub pārziņā! tie sāka darboties lidostā pirmā janvāra rītā! ja tuvāko 3 mēnēsu laikā lidosiet kaut kur ar airbaltic tad rēķinieties ka jums priekšā stāvēs jauni un zaļi gurķi kuri tikai mācās un nezin ko nozīm stresaini pasažieri križes situācijas un profesionāls darbs! Norh Hub ir airbaltic meitas uzņēmums un pie darbineiku atlases viniem svarīgs bija augums, seja un smaids, nevis cilvēka pieredze aviācijā un pasažieru apkalpošanā!
kas attiecās uz citām aviokopānijām, tad paliek vecie lidostas darbineiki, varbut ne tik smuki, bet profesionālu kuri strādā jau daudzus gadus!

L Lenochkins 22.01.2010

Pagajusaja nedela ar AirBaltic devos no Rigas uz Disseldorfu un atpakal. Viss it ka kartiba, lidojums labs utt., bet atpakal cela jau iekapjot lidmasina nevareja pasutit neko edamu. Biju patiesam izsalkusi un biju gatava pasutit maiziti pa 3-5 eiro :) bet neka, man atteica - viss esot beidzies !!! ka var beigties edamais, ja prieks manis sis lidojums tikai ir sacies ?

A Arina 22.01.2010

Sanāk lidot vismaz reizi nedēļā, diemžēl tiešos reisus uz man vajadzīgo galamērķi veic tikai AirBaltic, tāpēc ļoti labi izjūtu pārmaiņas lidostā. Tas ir murgs, sēž smaidīgas meitenes, smukas bez gala, bet nedod Dievs, viņām uzdot kādu jautājumu, smaids pazūd, rokas trīc, ko darīt īsti nezin un tik sākas zvanīšana. Ja pirms Jaunā gada, reģistrējoties internetā varēju ar bagāžas nodošanu tikt galā, maksimums, pusstundas laikā, tad tagad paiet vismaz stunda. It īpaši no rīta, kad liekas, ka darbinieces tūlīt ģībs. Pie pirmās iespējas, noteikti mainīšu aviokompāniju, jo gan apkalpošanas kultūra, gan apkalpošanas kvalitāte ir nenormāli zemajā līmenī priekš tām cenām, ko sanāk maksāt par biļeti. Man nav vajadzīgs, lai mani apkalpo modele, man vajadzīgs lai mani apkalpo profesionāls.Ja tāds bardaks notiek pie reģistrācijas, tad pat bail iedomāties, kas viņiem notiek lidlaukā.

MacBeton 26.01.2010

Nu un kāds tur brīnums? Pirmkārt priekšnieki ir naudaskāri kapitālisti.
Otrkārt, ar ko tad AirBaltic tupums atšķiras no jebkuras citas firmas tupuma?
AirBalticā tāpat kā citās firmās, strādā visādi padebīlīši kuri pabeiguši "gudrās skolas". Tā vietā lai mazinātu cenas, viņi grūž naudu reklāmā. Cenu dēļ ar viņiem maz lido, taču to viņi nesaprot (iedzimtais stulbums + augstākā izglītība) un mēģina kautkur nogriezt algas, kautkur ieekonomēt. Kad ir ieekonomēta kārtējā paprāvā summiņa tad to atkal iegrūž nevajadzīgos sūdos un reklāmā.
A kas? Tele2 ir tādi paši dauņi.
Ja būtu konkurentu firma kura apsola, ka neieguldīs ne santīmu no manas samaksātās naudas reklāmā - es izvēlētos tās firmas pakalpojumus. Bet katrā firmā ir savs Reklāmpists Ānusraugs

A Aleta Caunīte 21.08.2016

Nu ja un naudu par reisa pārcelšanu parastiem pasažieriem arī atgriezt negrib,gribēju mainīt reisa datumu,tagad jāgaida 4 stundas uz atbildi un tad vēl laikā jāpaspēj atbildēt uz e-mailu. PILNĪGS MURGS ....Es laikam šajā kompānijā biļetes nepirkšu,tad jau labāk ziedot 2 dienas ceļā ar busu,samaksā 120-no mājām paņem un uz mājām aizved!

M McSara 03.02.2011

nja...es parasti paeedu lidostaa ja nu kas :-) uz lidmašīnas maizītēm gan nekad īpaši nepaļaujos ;-)

Z zulu 17.03.2011

Patīk Artas komentārs :D vnk fascinē :D daļa aģentu taču pārnāca arī no RIX :D es pat teiktu, ka lielākā daļa. Nu ko, tagad North Hub viss ok-gan skaistas modeles, gan serviss, gan prasmes ;)

A Anonīms2000 25.05.2016

Klausieties, tagad taču ir iespēja reģistrēt biļeti internetā. Mhm kā tad. Septembra beigās nopirku 5 biļetes lidojumam uz Veronu. Pienāca lidojuma diena izprintēju visas biļetes laimīgi dodamies uz lidostu - nevar saprast kurā rindā jāstāv lai nodotu bagāžu, divi lidojuma ceļi saplūduši kopa nevar atšķirt kuri stāv lidojumam uz Veronu kuri Romu. Izstāvam rindu un nonakam galā mums nelaipni paziņo ka ar internetā pirktām biļetēm jādodas uz blakus eju tur cilvēku divreiz vairāk mums šoks izstāvam rindu vēlreiz mums pasaka ko jūs te darat jums jaiet divas rindas tālāk. Kas notika talāk nav jēgas stāstit ir vienkārši jārēķinās ar šīs aviokompānijas skumjo klavitāti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes