www.sudzibas.lv Accenta virtuves iekarta

Accenta - virtuves iekarta

Virtuves skapisi -ar razosanas defektiem, nieks par neizurbtajiem caurumiem, trakak ar nekvalitativam lustosam detalam, lidz sim likas, ka polu razotas mebeles ir zem katras kritikas, bet niu jasaka, ka Accentas virtuves moduli parspej polus zemaja mebelu kvalitate.
Pat rokturi iedoti skibi greizi, bet lai samainitu vairak problemu, neka vajag, nepietiek, ka virs divreiz brauca mainit, jo pirmoreiz nevizoja nemaz atvest uz veikalu ka solijusi, tagad jazvana un jalamajas tresoreiz vai japerk pasam, jo 16cm roktura vieta ir iemainits 14cm. Vai ta nav nirgasanas par klientu?

V

Komentāri (5)

M Māris 12.01.2010

Kā ilggadējs mēbeļu salicējs, piekrītu, ka Accenta nav viegli salikt un bieži trāpās ražošanas neprecizitātes.
No moduļu virtuvēm vislabākās atsauksmes par IKEA - vienkārši viss vienmēr ir standartā un virtuves salikšana prasa krietni īsāku laiku, nekā Accentai, Jyska, depo mēbelēm - labāka ražošanas kvalitāte.

A aivars 05.03.2010

Pilnigi piekritu razo "kiniesu brakus " tiesam ir neprecizi veikti urbumi un vel citas problemas kuram pasam nacas noverst, Accenta solija noverst no nedelas uz nedelu ta 6 nedelu garuma, kamer pasam noriebas un pats visu izdariju .

A Aija 05.03.2010

Klaviatūru arī pirki ACCENTā, ka nevar garumzīmes iedriķēt, lai cilvēki var izlasīt normāli?

A Andrej 10.08.2011

Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.

O Olga 14.11.2011

Najebons, ne kantoris.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes