www.sudzibas.lv 2fly.lv slikts servis, naudas neatgriežšana

2fly.lv - slikts servis, naudas neatgriežšana

Tika veikts biļešu pasūtījums lidojumam caur 2fly uz Pērtu no Londonas un atpakal (26.okt- 6.nov). Nauda tika samaksāta un e-pastā saņemts apstiprinājums, bet 13.okt no 2fly e-pasts par to, ka ielidošana Londonā parcelta par 6 stundām vēlāk nekā plānots un citā lidostā. Mainot laiku un ielidošanas lidostu vairs nebija iespējas tikt uz savu reisu Londona -Rīga. Uz lūgumu atrast citu ātrāku reisu no Pērtas uz Londonu, 2fly atbildēja, ka neesot iespējas. Vienojāmies par darijuma anulēšanu. Par naudas atgriešanu 2fly runā izvairīgi. 19.oktobrī tika saņemts e-pasts, ka līdz 21.oktobrim tiks sniegta atbilde. Ir pagājušas 12 dienas, atbildes nav, uz e-pastiem neatbild, pa telefonu atrunājas, ka viss ir procesā.

Z

Komentāri (2)

M Maija 01.03.2017

Sveiki!

Ko jūs varat te ņemties:

1. Kad jūs rezervējat biļeti, jūs tak izlasat noteikumus un apstiprinat.
2. Par naudas atgriešanu ir rakstīts ,jau kad veicat rezervāciju, kad viņu nevar atgriezt. Ja vien iegādājaties apdrošināšanu, 70% apmērā.
3. Mīļie draugi, esat lūdzu ļoti uzmanīgi veicot rezervāciju, un 100 reizes pārbaudat savus datus un datumus,kad jums ir jālido. Jo diemžēl jūs esat tik neuzmanīgi.
4. Mēs izsniedzam derīgas iekāpšanas kartes.
5. Mūs var sazvanīt, vienmēr, tikai diemžēl ir daudz zvanītāju kuriem vajag palīdzēt...Tomēr vajag būt pacietīgiem. Mēs daram visu, lai jums palīdzētu.
+371 67660158
I-V 9:00-18:00

M Maija 01.03.2017

Jā, varbūt ir pa ilgu naudas atgriešana, bet naudiņa tiks agriesta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes