www.sudzibas.lv 220.lv KRĀPNIEKI

www.220.lv - KRĀPNIEKI

220.lv biju nopircis jaunu telefonu Sony Ericsson Vivaz U5i. Kādu laiku strādāja labi. Pēc kāda laika sāka gļučīt. Nodevām remontā. Izremontēja un atgrieza. Strādāja. Pēc dažiem mēnešiem parādījās melns ekrāns, un telefons atteicās strādāt, neskatoties uz to, ka telefons nebija lauzts, ļoti labā stāvoklī, kā jauns. Taisīja to mēnesi. Atdeva. Mājās pārbaudot, izrādījās, ka tam ir tā pati problēma, itkā tas viņiem stāvēja malā nelabots. Mēģināju atdot trešo reizi (pēdējo reizi, kad būtu jāmaina telefons), bet tie atteica, sakot, ka iekšā ir mikroskopisks lūzums. Bet ja domāsim loģiski, kā var izdarīt telefona iekšienē bojājumu, ja tas nebija ne reizi skrūvējams, nebija kritis. Tie piedāvāja veikt ekspertīzu, kura maksā ne mazu naudu.
Pirms te ko pirkt, pārdomājat, vai ir vērts!

Komentāri (4)

Sardele 27.04.2012

Nereti visādi kreisie interneta u.c. veikali tirgo "refurbished" preci. Tas nozīmē - lietotu. Nomaina korpusu, nodzēš svešo saturu un pārdod par jauna cenu. Absolūti iespējams, ka tu tieši tādā arī iegrābies.

Don McKay 30.04.2012

Un tagad Tu mēģini viņu "iesmērēt" citiem piedāvajot maiņu, vai ne? =)

2 220.lv 02.05.2012

Sveiki, blackbull112! Izpētījām Jūsu konkrēto gadījumu un vēlamies teikt, ka diemžēl Jūsu sūdzība ir balstīta uz virkni neskaidru pieņēmumu. Pirmkārt, ja preces bojājums rodas 6 mēnešu laikā kopš pirkuma brīža, Jūms ir tiesības prasīt tās remontu vai maiņu. Jūs prasījāt remontu. Tas tika veikts un bojājums tika novērsts. Otrkārt, pēc 4-5 mēnešiem bija radusies jau cita problēma, kuru, nosūtot preci uz garantijas remontu, piegādātājs nekonstatēja. Tomēr, kad pēc pāris dienām atkal nodevāt telefonu remontā, piegādātāja pārbaude defektu konstatēja un secināja, ka defekta cēlonis ir nevīžīga apiešanās ar tālruni un tam nodarītie mehāniskie bojājumi. Uz šī slēdziena pamata telefonam arī tiek pārtraukts garantijas termiņš. Jūs uzskatāt, ka telefons ir jauns un ļoti labā stāvoklī, no otras puses ir piegādātāja akts par defektu un tā izcelsmi. Ja esat neapmierināts, tad Jums ir visas tiesības veikt ekspertīzi, kuras izmaksas kompensē 220.lv, ja tiek konstatēts, ka defekta izcelsme ir ražošanas brāķis.
Ar cieņu, Interneta veikals 220.lv

S Sanny 03.01.2013

Vajadzēja veikt ekspertīzi, ja esi par sevi tik ļoti pārliecināts, ka telefons nereizi nav kritis. 220.lv tev atgrieztu naudiņu. Bet gan jau, ka tās pārliecības nav uz 100%! :) protams, vienmēr jau veikls slikts :DDDDD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes