www.sudzibas.lv 220.lv Neatgriež naudu par jauno preci ar brāķi!

220.lv - Neatgriež naudu par jauno preci ar brāķi!

Otra tējkanna, pēc kārtas ar brāķi! Pirmo pasūtīju caur internetu, mājās pārbaudīju, neuzvārija ūdeni. Aivedu uz ofisu, man izsniedza papīrus,Ka apmainīt uz citu tējkannu,ar pemaksu vai bez. Pasūtīju citu tējkannu Philips,ar piemaksu. 18.09.2017 saņēmu Pastā, pārbaudījām, 1 reizi uzvarijas it ka normāli , 2 reize isledzu,aizgāju darīt mājas darbus, kad atnacu virtuvē, tējkanna joprojām vārīja ūdeni (bija pilna tējkanna, puse ūdens izvārijās). 21.09.2017 uzrakstīju ienegumu par naudas atgriešanu, par kārtējo brāķēto preci.
Saņēmu mutisko atbildi,ka naudu neatgriezīs, ka prece it ka pārbaudīta un strādā.
Pieprasīju atsūtīt rakstiski atbildi par šo lai varetu griezties PTAC, atbildēja ka jāgaida 15 dabra dienas to atbildi.
Neiesaku šo bodi! Ne atvainošanās nekā par sagādātajām neērtībām (kaut ir pirkts šī veikala lielā sadzīves tehnika,dators, TV untt.) Par saviem līdzekļiem bojā nervus un jātērē laiks.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.08.2017

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

Komentāri (1)

C critical thinker 23.08.2017

vai vāciņš bija kārtīgi ciet? pietiek ar mazu spraugu, lai tējkanna neizslēgtos

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes