www.sudzibas.lv 220.lv maldinoša informācija mājaslapā

220.lv - maldinoša informācija mājaslapā

Esmu veikusi pasūtījumu un pasūtīju 2 preces ar atzīmi "saņem rīt". Pēc tā kad veicu apmaksu parādījās uzraksts: "tavu pasūtījumu piegādāsim 27. Novembrī". Ar ko es arī rēķinājos. Vīrs lai pieskrūvēt tv ir atprasījies no darba (ko izdarīt ļoti grūti) . 27.11. Vakarā es zvanu uz 220 lai noskaidrotu, kur tad ir mans pasūtījums uz ko saņēmu šādas atbildes (zvanīju 3 reizes) :
1. Zīme "saņem rīt" bija tikai uz vienas preces. / toties kā redzams bildē, tie ir maldi/
2. Tur pēc apmaksas bija rakstīts ka 28.11. Notiks piegāde / toties kā redzams bildē, tie ir maldi/
3. Atvainojamies, bet nu nāksies gaidīt ilgāk.
Tad es aizsūtīju šīs bildes uz 220 un norādīju, ka versīšos ptac, ja veikals turpinās maldināt klientus. Pēc aptuveni 3 stundām man piezvanīja sieviete, kura pēc maniem uzskatiem runāja nepieklājīgi un ļoti agresīvi. Saruna:
-labdien, jūs zvanījāt par pasūtījumu, informējam ka piegāde būs 28.11.
-kāpēc?
-jo tā arī bija rakstīt sistēmā un šādi mums ir piegādes laiki, ja jūs nevēlaties - varat atteikties no pasūtījuma un saņemt savu naudu aptuveni 5 darba dienu laikā.
-sistēmā bija rakstīts ka es saņemšu 27. Novembrī.
-nē. Tur tā nebija. Uzmanīgāk jālasa, kā arī ir norādīts ka 99% mēs piegādājam nākamajā dienā. Tātad esat tas 1%.
-bet tur jau pēc apmaksas bija rakstīts konkrēts piegādes datums!
-nu un? Tas neko nenozīmē.
-tad priekš kam jūs to norādat?
-jūs varat sūdzēties, mums vienalga. Pie mums ta ptac neies, viņi vienkārši jums aizrakstīs un viss.

No šīs sarunas varu secināt:
-zīme "piegādāsim rīt" ir maldinoša un 220.lv nav pamata rakstīt 99%, jo šo informāciju viņi nevar pierādīt. Neuzķeraties uz šo un sūtot preci nerēķinieties, ka prece būs laicīgi
-paši darbinieki uzskata, ka datums, kas parādās pēc apmaksas neko nenozīmē
-220.lv uzsskata ka ptac vienīgā funkcija ir atbildēt uz e-pastiem un apšauba ptac efektivitāti kā tādu, jeb arī, iespējams (! Iespējams) viņiem ir kādi gali ptac, jo kā teica darbiniece - ir vienalga.

Neiesaku šo veikalu.

28.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.11.2019

Sveiki,

Jūsu pasūtījumam ir izveidojies kavējums par vienu dienu, jo diemžēl priekšapmaksa, kura tika veikta no Jūsu puses laicīgi, sistēmā tika apstradāta ilgāk nekā paredzēts. Tā rezultātā Jūsu pasūtījumu neizsūtījām Jums laikā. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni!

Papildināts rebeka332 13.12.2019

Uzņēmuma pārstāvis ir piezvanījis un atvainojās. Teica ka tā ir sistēmas kļūda. Minēja arī to ka klientu apkalpošanas speicālists bija neprofesionāls.

UZDĀVINĀJA PROMOKODU 20 EUR VĒRTĪBĀ.
BET! PROMOKODS NESTRĀDĀ, UZ E-PASTIEM VAIRS NEATBILD...

R

Komentāri (7)

really? 28.11.2019

normaala izmeera gimenes pasaakums- pieskruveet tv pie sienas! tik svariigs notikums,ka jaatprasas no darba? :D

N NikaToda 28.11.2019

vairakkart sūtīju preci no 220.lv un vienmer saņemu preci tājā dienā kad solits. Vienīgi vakar saņemu preci ar iepakojuma defektu un uzreiz atgriezu atpakaļ uz Ģertrudes ielu. Solija naudu atgrizt 5 darba dienu laikā. Bet jau šorit saņemu izziņu ka nauda būs 2 darba dienu laikā, bet jau pēc stundas saņemu uz savu kontu naudu atpakaļ. Cepuri nost! Parasti iegadājos smaržas un pagaidam nebija nekādu problēmu ne ar kvalitāti, ne ar piegādi.

Kolta 28.11.2019

Kāpēc vīrs nevar pieskrūvēt televizoru pēc darba?

R rebeka332 13.12.2019

Jo mūsu kaimiņi uzreiz sāk dauzīt durvis, ja skaļi uzvedamies.

BondsBonds 01.12.2019

Mūsdienās naudas atgriešanai piecu dienu laikā vienkārši nav attaisnojuma, kad ar zibmaksājumu starp bankām pārskaitīt 5 sekundēs. Tas vienkārši ir slikts serviss.

O Otis 01.12.2019

Vīrs to TV var pieskrūvēt jebkurā citā vakarā, bet tikmēr skaties to tik svarīgo TV, kas uzliekams uz komplektā esošās galda kājas.
Protams, saprotu ,ka tas savā veidā nav pareizi, ka norādīts viens piegādes laiks , bet realitātē tas ir pavisam cits. Tur var tam piesieties. Bet IT visādi brāķi un nedarbi var gadīties. Arī patreiz ,kad lielie pirkumi uz svētkiem vai visādām ''melnajām'' dienām.
Ja salīdzinam ar periodu vismaz gadus 5-10 atpakaļ, tad šeit piesieties par to dienu uz priekšu vai atpakaļ šķiet neloģiski. Loģistika, pasūtijumu daudzums, preču izplatītāji, kurjeru pakalpojumi... ne vienmēr šeit var teikt ,ka kāds interneta veikals būtu uzreiz vainojams, ja kāds no citiem blakus uzņēmumiem nolaiž lažu šajā procesā.

R rebeka332 13.12.2019

TV uz kājām uzlikt nevar, jo mums ir kaķis. Nogāzts būs uzreiz. Jebkurā citā vakarā pieskrūvēt nevar, jo kaimiņiene ka trakā sāk dauzīties durvīs un aurot. Tā mums ir kaut 1 taisnojums, ka nedarām to vēlu vakarā. Protams, salīdzinot to ar iepriekšējiem gadiem, izskatās ka nieks. Bet ja uzņēmums norāda mājaslapā "saņem rīt" lai pievilinātu klientus - tad tam jāatbilst patiesībai. Esmu patu strādājusi interneta veikalā un zinu, ka lika šo zīmi pat tad, ja prece nav noliktavā, vienkārši lai nopērk un iesūta naudu...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes