www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts Serviss

Atrisināta1a.lv - Slikts Serviss

Labdien.
Iegājām www.1a.lv pasūtījām kafijas automātu, nopriecājāmies ka noliktavā ir vel 4 gb.
Gaidām nedēļu, nav zvanam jautājam, kad būs, izrādās uz vietas nemaz aparāta nav, un nemaz tik drīz arī nebūšot, sakām - bet jums mājas lapā rādās, ka joprojām ir 4 aparāti, uz ko operatore spēj tikai atvainoties un viss. Naudu esam jau samaksājuši, un to diemžēl atgriež 3 - 5 darba dienu laika, bet dāvana mums jau ir vajadzīga šo piektdien 21.07.2017 kura vis ticamāk tiks atgriezta pēdēja diena.
Ja nebūtu paši zvanījuši un interesējušies tad visticamākais arī vel kādu laiku gaidītu savu aparātu, lai gan rēķinā ir norādīts ka 18.07.2017 varēsim saņemt savu iekārtu.

Mans ieteikums visiem, neizmatojiet šo uzņēmumu, iestāde nav uzticama, un spriežot pēc sūdzību skaita, uzņēmums to vien dara kā pieviļ cilvēkus, ne viss kas ir norādīts viņu vietnē atbilst patiesībai.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 19.07.2017

Labdien! Sazinājāmies ar Jums telefoniski, lai atrisinātu radušos situāciju. Naudu Jums esam atgriezuši. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 05.02.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (1)

T Tomass Pētersons 19.07.2017

Jap, līdzīga situācija gadījās arī ar mani.
Laiku atpakaļ pasūtīju šo putekļsūcēju - https://www.1a.lv/sadzives_tehnika/majai_maza_sadzives_tehnika/puteklu_suceji/sencor_svc_8_violet
Pēc pāris dienām zvana kurjers un saka, ka būs piegāde. Kurjers iedod vienu mazu kasti, par ko vien nobrīnījos un teicu viņam, ka esmu pasūtījis putekļsūcēju, vai gadījumā nav kas sajaukts. Kurjers gan neko nevarēja pateikt, vien izteicās, lai sazinos ar 1a.
Pēc atpakošanas secinu, ka piegādāts ir tikai uzgalis, kas putekļsūcējam nāk līdzi komplektā. Uzreiz sazinos ar 1a, šie saka, lai sūtu atpakaļ, ko arī izdarīju. Paiet nedēļa, bet nekādas informācijas. Zvanu un prasu, šie saka, ka vēl nav saņēmuši informāciju no piegādātāja. Paiet vēl viena nedēļa, bet informācijas nekādas. Atkal zvanu un prasu, šie atbild, ka vēl joprojām gaida info no piegādātāja. Katalogā gan visu laiku bija norādīts, ka putekļsūcējs ir uz vietas un tiks piegādāts dažu dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.
Pagāja vēl viena nedēļa, un, nesaņemot nekādu ziņu, zvanu atkal un prasu jau dusmīgā tonī. Man atbild, ka, ja pēc divām dienām nebūs nekādas informācijas no piegādātāja, atgriezīs naudu. Dienas rit, bet nav ne tutukļsūcējs (kā mans kolēģis izteicās par manu pasūtījumu), ne nauda. Zvanu atkal un piedraudu, ka sazināšos ar PTAC, ja nekas netiks darīts.
Neņemot vērā to, ka sākumā man mēģināja atgriezt naudu par pavisam citu preci, ko pie 1a pasūtīju nedēļu pēc tam, kad pasūtīju putekļsūcēju, naudu saņēmu, bet nu attieksme un problēmas risināšanas ātrums tiešām ārpus jebkuras kritikas.
Kā ar kolēģi apspriedām - kamēr prece ir uz vietas un to saņem laicīgi, tikmēr viss kā pa sviestu. Tiklīdz sākas kādas problēmas 1a pusē, tad no 1a puses nekādu dižo aktivitāti un atsaucību nesagaidīsi.
Putekļsūcēju pasūtīju M79 uzreiz pēc naudas saņemšanas no 1a. M79 putekļsūcēju saņēmu divu dienu laikā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes