www.sudzibas.lv 1a.lv iegādāta prece manuprāt ar rūpniecisku brāķi

1a.lv - iegādāta prece manuprāt ar rūpniecisku brāķi

Es, kā juridiska persona no internet veikala 1a.lv 13.10.2020 iegādājos monitoru philips 162b9t, ieslēdzot to konstatējām melnu punktu uz monitora, 18.10.20 sazinājos ar veikalu nosūtot e-pastu, pievienojot foto. Saņēmu vēstuli no internetveikala, par to ka varu atgriezt preci atpakaļ un saņemt atpakaļ naudu vai samainīt preci, no pirkuma brrīža nebija pagājušas 14. Dienas.
23.10.2020 devos uz Rīgu lai atgrieztu vai samainītu preci, izrādījās ka šajā veikalā nekvalitatīvu preci drīkst 14 dienu lakā drīkst atgriezt tikai fiziskas personas. Preces pircējs ir juridiska persona un tad iestājas garantijas gadījums. 28.10.2020 saņēmu e-pasta vēstuli no 1a.lv par to ka monitors ir nodots servisam (vēlamies informēt, ka 1a.lv servisā nodotā prece (pieņemšanas akta # rma-2401346-1) ir nosūtīta uz servisu diagnostikas veikšanai) . Ir pagājušas 3 nedēļas un nav nekādu ziņu. Šīs nedēļas laikā ar 1a.lv sazinājos 3 reizes, katru reizi ir cits klientu apkalpošanas operators, katru reizi Sola noskaidrot un atzvanīt, bet zvanu neesmu sagaidījusi. Manam uzņēmumam ir zaudējumi, jo ar šā monitora palīdzību bija jāvada iekārta, kurš segs dīkstāves izdevumus? Man nav ne monitora, ne atgriezta nauda lai varu iegādāties to citur.

20.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Ivo 20.11.2020

Tas, ka 1A nav tas godprātīgākais interneta veikals ir dzirdēts sen, viņiem galvenais ir pārdot, risināt iespējamās problēmas paliek 4-5-6 plānā, bet tādi ir praktiski visi šajā sfērā strādājošie komersanti.
Attiecīgi ieteikums, - iepirkties pie maksimums pārbaudīta komersanta.

C CitizenZ 20.11.2020

Pirms pāris gadiem biju saskāries ar tādu pašu problēmu, bet tikai kā fiziska persona. Prece nedarbojās nākamajā dienā nesu atpakaļ uz veikalu, kur tas pats stāsts aizsūta no sākuma uz latviešu kantori kautkādu kur marinē to preci 3 nedēļas neviens neliekas ne ziņas nezvana neraksta nekā, tad viņi aizsūtīja preci atpakaļ ražotājam, lai tas tur jau skatās, jo acīm redzot latviešu kantorī nav kompetentu speciālistu, kas varētu veikt kautkadu diagnostiku. Respektīvi man pagāja 2 mēneši kamēr naudu tomēr dabūju atpakaļ tā iemesla dēļ arī vairs neiepērkos 1a.lv, naudu protams kā jau visi paņem uz reiz, bet ar atgriezšanu nesteidzas

D Dace Rozenšteina 21.11.2020

Es pēc šī visa arī nekad vairs tur neiepirkšos, arī visiem saviem draugiem ieteikšu tur neiepirkties.
Ar tādu attieksmi pret klientu šis kantoris ilgi nevilks.

D Dace Rozenšteina 11.01.2021

1a.lv internetveikals atzina preci par neatbilstošu un atgrieza naudu 30.12.20. No preces saņēmšanas un šīs problēmas atrisināšanas brīdim pagāja vairāk par 2 mēnešiem. Uzņēmumam iekārta visu šo laiku nevarēja strādāt, jo nebija monitora. Bijām spiesti nopērk monitoru citur, lai var strādāt un visu šo laiku gaidījām kādu lēmumu pieņēms veikals 1a.lv. Bijām šīs situācijas ķīlnieki, uzskatu ka tehnoloģiju laikmetā tas nav pieņemami.
1a.lv veikals sākumā pārdod brāķetu preci un tikai pēc tam,kad klientam ir sūdzība sāk to pārbaudīt.
Situācija ir atrisināta, bet nepatīkamas sajūtas pret šo iestādi ir palikušas. Otreiz šeit neko nepirkšu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes