www.sudzibas.lv 1a.lv Attieksme pret klientu un piegādes termiņi

Atrisināta1a.lv - Attieksme pret klientu un piegādes termiņi

Sveiki! Arī es esmu nokļuvusi tieši tādā pašā situācijā kā visi, kas šeit raksta, pasūtīju 3 (trīs) nelielas lietiņas ar kuru piegādi nevajadzētu būt problēmām, taču, kas tev deva, divu bezvada datorpeļu un viena lūpu spīduma piegādei nepieciešamas, jūs neticēsiet, divas ar pusi nedēļas. Kad zvanīju un interesējos vai nav kaut kāda iespēja piegādi veikt mazliet ātrāk, kau vai tikai par vienu dienu, tad darbinieces, ne pārāk laipni un pilnīgā vienaldzībā atbildēja - ne ko nevaram palīdzēt, piegādes datumu jūs redzējāt pasūtot, jā protams, ka redzēju, tikai tad viņš rādījās par četrām dienām ātrāk, taču veicot apmaksu tas pēkšņi mainījās uz četrām dienām vēlāk. Tas saucās-pārsteigums! Arī cik lasu ar naudas atgriešanu ir problēmas nu paskatīsimies, cik dienas tas prasīs manā gadījumā, lai arī visā Latvijā pārskaitījumi tiek veikti vienas dienas laikā, i-veikala ,1a.lv. Gadījumā tās ir 3-5 darba dienas, varbūt viņi nemaz neatrodas Latvijā. Katrā ziņā nevienam neiesaku tur iepirkties. Jauku dienu visiem bēdu brāļiem un māsām.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 03.10.2017

Labdien! Katrai precei norādām tās plānoto saņemšanas laiku, sadaļā: "Piegādes veidi", mūsu mājaslapā pie katras preces. Katrai precei tas ir individuāls, un Jūs informējām arī epastā par plānoto piegādes laiku, nosūtot priekšapmaksas rēķinu. Atceļot pasūtījumus nauda tiek atgriezta 3-5 darba dienu laikā. Mēs esam Latvijas internetveikals!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 05.11.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (6)

T Tong Po 03.10.2017

1a.lv turpina būt augstumos! Man pat palik interesanti, kas notiksies uz Ziemassvētkiem. :) Cilvēki, kā parasti, sūtīs visu pēdējā brīdī. Ja 1a nav spējīgi savlaicīgi izpildīt pasūtījumus tagad, uz Ziemassvētkiem būs vispār katastrofa priekš pircējiem!

N Normunds D 03.10.2017

1a.lv normāls veikals, viss skaidrs un saprotams. Vienīgais, kas nepatīk - ja izvēlās saņemt preci pie viņiem uz vietas - jārēķinās ar mežonīgu rindu smacīgā telpā. Labāk izvēlēties ar piegādi.

1a.lv Pārstāvja atbilde 03.10.2017

Labdien! Oktobra otrajā pusē tiks atvērts jauns preču izsniegšanas punkts Daugavas labajā krastā.
Tā mērķis ir atvieglot preču izņemšanu Daugavas labajā krastā esošajiem 1A.LV klientiem.

S Svētais Gars 03.10.2017

"pasūtīju 3 (trīs) nelielas lietiņas ar kuru piegādi nevajadzētu būt problēmām" - Ja nezini, tad neraksti muļķības. Preces tiek iepirktas no vairumtirgotājiem (kas lielākā daļa nav Latvijā). Pat viens sūda lūpu spīdums var nākt no galīgas elles, kur tiešām bieži ir jāgaida piegāde tās pašas 2-3 nedēļas

Ventilators 04.10.2017

"nauda tiek atgriezta 3-5 darba dienu laikā"

Nav problēma pārskaitīt uzreiz. Tas ir process, tā pat kā preces piegāde. Kas tur ir nesaprotams?
Katrai rīcībai ir sekas un lai viss ir pareizi un izsekots, tam jānotiek pareizi. Katram uzņēmuma ir auditi un VID uz kakla. Un grāmatvedība nevar "nahaļavu" atgriezt naudu, naudas atgriešanai nepieciešami dokumenti un apstiprinājumi. Ja tādu dienu dienā ir daudz, tad procesam vajadzīgs laiks.

Jūs taču arī pirkumu neveicāt "nahaļavu" - pētījāt jeb zinājāt/ meklējāt/ salīdzinājām/ pasūtījāt un tikai tad maksājāt.

D Datoristss12 07.10.2017

Neko nesaprotu Es būdams Datorservisa īpašnieks sūtu kaudzēm preces (Motherboards, CPU, VGA CPU coolers ect) no 1a.lv jau gadiem. NEKAD NEKAD visos šajos gados nav bijušas nekādas problēmas attieksme 100% laba garantija un naudas atgriešana 100% ideāla piegādes laiki perfekti nekad nav kavējuši un ja ir tad vienmēr pazvana un pabrīdina kad prece kavēsies. Mājaslapas dizains ideāls viss saprotams. Kā daudzi te raksta kad maldina par preces esamību noliktavā PARĀDIET man kaut vienu i-veikalu kuram ir noliktava viņu offisā? Noliktava vārds kā tāds jau apzīmē ka prece ir pie piegādātāja nevis veikalā uz vietas. Lasot visas sūdzības saprotu ka cilvekiem nav ko darīt un par katru cilvēcīgu kļumi sāk ardīties. Man reāls piemērs pasūtu detaļas no vācijas saku klientam laiki bus no 8-14 work days paiet 14 dienas zvanu saku kad kautkas noticis nav atvests klients ārdās kapēc nav jūs solijāt BET tai dienā kad zvaniju un teicu piegādes laikus ES SKAIDRI UN GAIŠI 2 REIZES ATKĀRTOJOT SAKU ka ES NEKO JUMS NESOLU prece var kavēties līdz pat 1 nedēļai BET klientam piedirsas jo VIŅŠ DZIRD TIKAI TO KO GRIB DZIRDĒT Un šī ir pati lielāka problēma. kad neklausās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes