www.sudzibas.lv Wood Art Kvalitāte, attieksme pret klientu

SIA Wood Art - Kvalitāte, attieksme pret klientu

Aicinu uzmanīties visus, kas izvēlējušies pasūtīt mēbeli pie SIA Wood Art (kontaktpersona - Andrejs). Vēloties interesantu un mūsu telpas izmēriem piemērotu mēbeli, pasūtījām galdu pie šī ražotāja. Līdz brīdim, kad vajadzēja saņemt galdu, viss šķita labi - puisis, kas pieņēma pasūtījumu, šķita uzticams, pastāstīja par pieejamajiem materiāliem, katra koka plusiem/mīnusiem utt. Vienojāmies par darbu un laiku, kad tas tiks paveikts. Bet:
1) galda izgatavošanas termiņš tika kavēts par vairākām nedēļām, taču ļaunākais bija tas, ka ar ražotāju nebija iespējams sazināties - telefons, kas mums tika iedots, konstanti netika celts, uz mūsu e-pastiem netika atbildēts. Tā kā bijām iemaksājuši avansu, satraucāmies, ka nebūs nedz galda, nedz mūsu naudiņas;
2) ar ikvakara trobelēšanu un gandrīz vai draudiem beidzot sazvanījām Andreju un, klausoties savādas atrunas par kavēšanos, vienojāmies par jaunu piegādes termiņu. Arī tas vēl tika atlikts vairākas reizes, taču beigu beigās - tika atvests. Pēc sākotnējas apskates pamanījām vien dažas lietas, kas ne pārāk patika (galda kājas bija izgatavotas diezgan amatieriski), bija daži defekti virsmā, bet ražotājs noteica, ka tas piederas pie stila. Tā kā piegāde bija vakarā, tad galdu pilnībā apskatījām tikai no rīta. Lai arī wood art apgalvo, ka virsmai tiek izmantots nelīmēts koks - tā nav, tas ir līmēts. Taču bijām priecīgi, ka mēbele vispār izgatavota un nauda nav pazudusi. Pēc mēneša sākās mēbeles pārvērtības. Parādījās plaisas virsmā, kas ar katru dienu kļuva arvien lielākas un dziļākas un brīžam likās, ka galds sadalīsies. Izsecinājām, ka vajag pakonsultēties ar ražotāju, ar ko būtu iespējams plaisas aizpildīt, lai tās netraucē kaut vai ikdienišķām darbībām - lai spraugās nekrājas ēdiena krikumi u.c. Lieki teikt, ka ražotājs atkal necēla telefonu un uz mūsu e-pastiem ar problēmas izklāstu ar visām foto - neatbildēja. Neesam tā ģimene, kas sūdzas forumos un ceļ citam neslavu, bet, tā kā samaksātā naudiņa bija pietiekami pieklājīga, un attieksme, ko saņēmām pretī - nekāda, atļaujamies visus brīdināt.

R

Komentāri (2)

W Wood Art Support Pārstāvja atbilde 18.10.2016

Labdien!

Aicinām Jūs atkārtoti nosūtīt situācijas aprakstu uz e-pastu [email protected] , vai zvanīt uz kontakttālruni 27634221, ja Jūsu problēma vēl nav atrisināta, vai ir kādas neskaidrības.

SIA Wood Art nes pilnu atbildību par izgatavoto mēbeļu kvalitāti un garantiju, tāpēc droši informējiet mūs, ja Jūsu jautājums vēl nav atrisināts!

SIA Wood Art

A AGr 18.10.2016

Skaidrs, ka citu acīs tagad vēlaties izskatīties atsaucīgi, bet ja sūdzības autors rakstījis, ka sazvanīt jūs nav iespējams un uz e-pastiem neatbildat, skaidrs, ka iespringstat tikai tad, kad kāds sāk sūdzēties publiski.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes