Komentāri (9)

K Kaspars 21.01.2007

Viņi piesūta lielākus rēķinus kā jābūt, tad sak piedodiet tā sanāca.negrasās starpību atgriezt atpakaļ -zagļi. Ja gribat murgus un seksu pa telefonu tad pasūtiei VISAT pa telefonu un būsiet līdz ausu galam laimīgi. Klausulē skanēs maiga mūzika un solījumi ka viss tūliņ būs labi. Kad lūdz ko konkrētu tad šīs konsultantes nekad neko nezina. Sajūta ka tur strādā vieni vienīgi idioti imbicili, kā arī nespējnieki neko nolemt un nokārtot.

G Gatis 01.02.2007

VIASAT mani piemānija divas reizes, ar to pietiek, lai no šīs firmas turētos pa gabalu. Tā firma nav godīga.

I Inucis 28.01.2008

Es vispār nezinu kā tikt vaļā no tā murga.Kur lai liek to bļodu un kam atdot viedkarti? Tā miskaste VIASAT nav pelnījusi cieņu par saviem nepakalpojumiem ,lai es vēl vestu 100km viņiem karti.
Slēpjas kā jau vainīgie....
Latvijā lielākā digitālā televīzija...ir Latvijā lielākais murgs !!!!!!!!

K Kaspars 18.03.2008

Esmu VIASAT klients.. runājot par rēķiniem nekad nekādu problēmu nav bijis.. vienīgi šomēnes tā arī neesmu saņēmis rēķinu.. nācās zvanīt uz kac, lai vismaz pasaka numuru un summu..

J Janis 18.03.2008

Man arī piesūtīja lielāku rēķinu, un par laiku, kad nebiju saņēmuis viņu pakalpojumus. Rēķins piestādīja par 3,2 Ls lielāku, kaut gan biju noslēdzis tiešā debeta līgumu. Pēc vairāku stundu sarunām un vairāku iesniegumu sūtīšanas tomēr piekrita izmainīt rēķinu, bet tā attieksme. Pašās beigās nostrādāja burvju vārdiņi - Patērētāju tiesību aizsardzības birojs...

Ja būtu zinājis, nekad nebūto to m**lu pircis, citiem noteikti neiesaku...

J Jekatirina 05.08.2008

Runājot par tiem kas tur strādā, tie jau nav vainigi, konsultantes tikai atbild uz jautājumiem, un sniedz info kas viņiem uz to bridi ir pieiejama

J jony 21.10.2008

Konsultantes nav vainīgas, bet cilvēkiem arī ir mērs!!!

D dzahmal 07.01.2009

kapec viasatu nevar iesudzet tiesa par to, ka mulko tautu??
lai valsts aizver ciet to kantori
esmu nelaimigs ar to viasat, rekinu nesuta vispar, ja atsuta, tad uzreizi vairakus menesu kopa!

U una 07.01.2009

Es arī paņēmu. It kā mans telefona numurs laimējis loterijā, un man pienākas bezmaksas pieslēgums. Piekritu. Meistaram vajagot tikai Ls 5, 00 samaksāt. Pieslēdzu. Pēc divām nedēļām atnāca rēķins Ls 32, 00. Uzreiz zvanīju uz kantori un teicu ka atsakos no viņu pakalpojumiem. Solījās nākt ņemt nost bļodu. Pēc 4 mēnešiem atkal zvana un atgādina kad ir parāds. Šoreiz lai rakstot rakstisku iesniegumu par atteikšanos. Pagājis jau pusgads. Atnāca zīme no Creditreforma par parādu. Esmu uzrakstījusi iesniegumu, bet darbības no VIASAT nekādas. Tagad būšu melnajā sarakstā par 2 nedēļu izmantotu VIASAT pakalpojumu. Murgs!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes