Veterinārā klīnika LION - Neprofesionalitāte

Pirms pāris mēnešiem uz šo veterināro klīniku aizvedu chihuahua šķirnes sunīti, izskaidrojot situāciju/problēmu, daktere izrakstīja zāles, dzīvnieciņu pat neapskatot!! Tad, paldies Dievam, viss beidzās labi, jo problēma nebija nopietna. Likās visai dīvaini, ka dzīvnieks netika ne izmeklēts, pat, ne aptaustīts. Taču, tad nodomāju, ka gan jau daktere zina, ko dara.. Pirms pāris dienām aizvedu turp savu mazo kaķīti (3 mēnešus vecu). Viņš bija atsitis actinu spēlējoties un sāka parādīties 3 plakstiņa iekaisums. Izrakstija mums smēri, kas esot jāsmērē 3 dienas un, ja tūska nemazināsies, jāgriež būšot ārā. Otrajā dienā es manīju to, ka labāk nepaliek, pat sliktāk, actiņa bija jau tik ļoti pietūkusi, ka viņš viņu pat vairs nevarēja atvērt vaļā. Zvaniju dakterei,jautāju, varbūt jau tajā pašā dienā var ko iesākt, jo kaķītim tiešām slikti, uz ko viņa atbildēja, ka jāizsmērē tās visas 3 dienas. 3 dienā no rīta stāvoklis tiešām bija briesmīgs, aizvedu viņu uz klīniku, kur man daktere pateica, ka + visam viņam tur vēl iemetusies infekcija. Kad jautāju par operāciju, viņa man atbildēja, ka jānogaida 12 h, jo tik ilgi kaķi nevarot barot pirms operācijas. Stāstot par operāciju, viņa man teica, ka kaķītis varot neizturēt narkozi, ka, ja būs daudz bojātu audu, actiņu pat, iespējams, vajadzēs ņemt ārā... Biju šokā, tajā pat laikā arī dusmīga par to, ka ūs neņēma tad, kad zvanīju un teicu, ka viņam nepaliek labāk! Tad nu operāciju pierakstīju uz nākošās dienas rītu. Atnākot mājās, konstatēju, ka viņam jau tas pietūkušais plaktiņš sāka asiņot. Zvanīju dakterei, teicu, ka situācija tiešām nopietna un nevar gaidīt līdz rītam, uz ko viņa atbildēja, ka nevarot šodien palīdzēt un, ja paliek sliktāk, esot arī diennakts klīnikas!!! Sazvanījām "Dr. Beinerts" SIA diennakts veterināro klīniku, kas atrodas Ģertrūdes iela 101. Tur mums pateica, lai nekavējoties braucam turp. Atbraucot, mūs pieņēma ļoti jauks un zinošs dakteris, kurš izskaidroja mums visu situāciju.. Un, ko jūs domājat.. Kaķīti zem actiņas uztaisīja nelielu iegriezumu, iztīrīja visu, kas tur bija sakrājes, izrakstīja mums zāles, kas mājās jāsmērē un uz nākošo dienu noteica vēl vienu vizīti uz atkārtotu tīrīšanu. Tagad viņš jūtas daudz labāk, pietūkums jau nogājis un actiņa jau pilnībā ir vaļā! :) Lūk tā.. kur vienā vietā mums teica, ka jātaisa diezgan smaga operācija, ka dzīvnieks pat varot neizturēt un palikt bez actiņas, tur citā vietā izrādījās, ka problēma nemaz neesot TIK briesmīga!
Iespējams, kādam klīnika Lion apmierina, kā arī tajā strādājošās dakteres, taču es vēlējos padalīties ar savu pieredzi. Ka arī tā mēdz notikties! ;)

Komentāri (11)

K Kristine Krii 30.11.2012

Daktere Ilga Leikuma tā, kura stāstīja par operāciju un otra daktere, kas tur strādā, ja nemaldos ir Natālija Osipova, . Šī daktere bija tā pie kuras ar sunīti bijām un, kas mums pa tel. teica, lai nogaidam un smērējam vēl to smēri.

K Karina K 28.03.2016

Klīnika " Lion" ir tiešām briesmīga!!! Nevienam, kurš mīl savu dzīvnieku neiesaku tur vērsties. Par Līgu Leikumu vispār runāt negribas. Bijām pie viņa ar kaķēnu. Vienaldzīgāku un galīgi neprofesionālu dakteri pat grūti iedomāties :( Kad kaķēnam palika sliktāk pēc viņas iesāktās ārstēšanas viņa atteicās mūs pieņemt rīta maiņā, teica lai gaidot līdz vakaram...drausmīgi izskatās arī kad vet.dakterei ir koši sarkani gēla nagi, domāju arī nehigiēniski...un ko teikt par to ka šī daktere manai paziņai gandrīz vai uzspieda novakcinēt grūsnu kaķeni? Acīmredzot pārdoto vakcīnu skaits šim cilvēkam ir nozīmīgāks par dzīvnieku dzīvībām...

M memmesmeitiņa 30.11.2012

Un te lai palasa arī tie Dr.Beinerta klīnikas nīdēji, jo ne vienmēr ārsts vainīgs, ja notiek viss ne gluži kā gribētos. Un tiešām pirmo reizi dzirdu, ka ārste pat neapskatās dzīvnieciņu...ļoti žēl, bet paldies, ka zinu tagad, kur nevest mīluļus.

K kokos 18.01.2013

Veterinārā klīnika"LION"
Natālija Osipova

keldisa 11
Будьте осторожны!!!09.01.2013 у моей морской свинки появился слабый хрип в носике, мы по интернету нашли данную клинику"LION", позвонили, рассказали о нашей проблме, и нам сказали, что как раз сегодня там работает специалист по экзотическим животным(Наталья Осипова), и нам помогут, хочется отметить, до посещения свинка хорошо ела, ходила в туалет, но было какое то не большое хрипение в носике.Одним словом мы туда привезли наше животное, его только послушали, сказали лёгкие чистые, и вкололи 2 укола, ни взяв никаких анализов, ни как следует не осмотрев, это и было начало конца.Свинка перестала есть, пить, и ходить в туалет, что ей вкололи, не понятно, 2 дня она ничего не ела, в субботу решил позвонитьбсначала не брали трубку, а потом вообще телефон отключили, я полазил по интернету, нашёл кое какие советы начал кормить животное насильно, из шприца, толку особо не было, свинка похудела, и потеряла силы, во вторник свинке стало совсем плохо, и я повез её опять туда, тогда там работала Margarita Miļča, она сделала свинке промывание организма, укольчики, рассказала что к чему, и сказала на завтра приехать, и повторить процедуру, свинка ожила, поела, попила, сходила в туалет, всё стало налаживатся, и мы без проблем и в хорошем настроении поехали с утра на процедуры, и там опять работала Наталья Осипова, она вогнала свинке(ослабшему животному)огромный шприц не понятной жидкости(тот доктор всё сделал аккуратно через капельницу), а эта так, без всяких капельниц, и ещё 2 шприца нам дала с собой, короче говоря, когда я привёз свинку домой, она дышала так, как будто час без остановки бегала, аппетит пропал, и в туалет она опять сходить не могла, я уехал на работу, вернувшись увидел, что со свинкой совсем всё плохо, её трясло, и дышала она также тяжело и часто, я позванил в клинику, мне посоветовали дать "smektu", это не получилось, тюкю животное уже не на что не реагировала, я поехал опять в клинику, свинке вкололи ещё 4!!! укола, "врач" сказала, что у животного воспалилась слизистая желудка(хотя день назад ей делали такой же укол, и всё было в порядке), мы уехали домой, через пару часовсвинка не могла себе в клетке найти места, мы обнаружили, что у неё распух сильно правый край живота, она металась, пряталась в сено, она мучалась от боли, ложась спать, мы надеялись, что утром отвезём её в вет клинику при зоопарке, и там её точно вылечат, но проснувшись утром, мы увидели, наша свинка УМЕРЛА, умерла в жутких мучениях, и всё из-за того, что кому то(Natālija Osipova) просто наплевать, что будет с вашим животным, главное заработать денег, а выживет или нет, ето её не волнует, человек настолько не проффесианально делает свою работу, что мне не понятно, как её подпускают к животным!
Если вам доведётся когда нибудь иметь дело с этим"врачом", то имейте ввиду, что не факт, что ваше животное останется в живых после встречи с этой особой, человек не отвечает за то, что делает.Почему такие как она, вместо того чтобы помочь, просто убивают наших животных, без всякого зазрения совести.Я надеюсь на то, что может люди прочитавшие это, не обратятся к етому"врачу", и тем самым спасут жызнь своему животному.
Избегайте встречи только с этой особой(Natālija Osipova), т.к второй врач в этой клинике очень проффесианален, и знает свою работу, но как гогворится-"в семье не без урода"!

S stella 2012 24.02.2013

U MENA POHOZAJA ISTORIJA, TOLKO S PESCANKOJ.I VDRUGOJ KLINIKE.TOZE POSLE POSESCENIJA VRACA STALO TOLKO HUZE, PESCANKA UMERLA V BOLSIH MUCENIJAH, I TAKZE KOLOLI BOLSIJE UKOLI, TOLKO PESCANKA ESCO MENSE MORSKOJ SVINKI.

L lapsa91 22.12.2013

Tikai ne veterinārā klīnika Keldiša ielā "Lion"!Aizgājām ar suni uz šo klīniku, tikai atvelkot acs plakstiņu daktere rādīja-lūk jums ir folikulārais konjuktivīts un jums ir jātaisa operācija ar narkozi!:(Par 5 minūšu apmeklējumu bij jāmaksā 8 ls!Bet pats trakākais, ka apmeklējot nākošā dienā citu veterināro klīniku mums netika konstatēts nekāds folikulārais konjuktivīts bet alerģija pret biezpienu!...:(:(:(mjāā pat līdz šim esam nonākuši...ka naudas dēļ tiek taisītas nevajadzīgas operācijas.

L lapsa91 22.12.2013

Šajā klīnikā suņu precēm izdomā nenormāli augstas cenas:stendā bij uzkārti suņu aizsargapavi-1kastīte, kur iekšā bij 2zābāciņi maksāja6.40!tas jau bij dārgi bet kad es teicu ka ņemšu-sāka grozīt šo kastīti un izdomāja, ka šī viena zeķīte jāpārdod :6.40!Par ko es biju izbrīnā, jo komplektā ir 2!Kad painteresējos, cik internetveikalā maksā:izrādās, ka cena par 2ir -3.67!(4x lielāka summa šādam sīkumam!):(:(:(:( Mjāāā...Strādā ar vērienu .

K Katrīna 26.11.2014

Gribu brīdināt visus, kas ir nolēmuši iet uz šo klīniku - Ja ir iespēja doties kaut kur citur - dariet to, un šo klīniku apejiet ar lielu līkumu! Nezinu kā ir Keldiša ielā, bet Nīcgales iela 2 es vairāk kāju nesperšu un iesaku tur nerādīties arī citiem.
Runa iet par Ilgu Leikumu un pārdevēju (ar īsiem gaišiem matiem un brillēm). Nu tādu attieksmi pret klientiem kādu pieredzējām mēs nav ilgi pieredzēta. Šķiet, ka šīs abas sievietes tur strādā ar tādu riebumu pret klīniku un dzīvniekiem, ka vadītājai vajadzētu padomāt - vai nevajag meklēt citus darbiniekus.
Iepriekšējā dienā mamma bija aizgājusi aprunāties par kaķa veselību un uzzināt cik maksā vizīte. Tad bija cita veterinārārste, kas laipni visu izstāstīja un teica, lai nākošajā dienā atnākot parādīt kaķīti. Izrakstīja zāles pret vemšanu un ne vārda neminot, ka ir jāpierakstās. Nākošajā dienā tā arī darījām, jo kaķītim labāk nepalika. Pretī mūs sagaidīja nervoza un nelaipna būtne (cik saprotu tā bija - Ilga Leikuma), kas sāka mums pārmest par to, ka esam atnākuši un ka neesam pierakstījušies. Par kaķa veselības stāvokli pat nepainteresējoties. Mēs jutāmies vainīgas, ka esam ieradušās. Protams bija daudz vairāk negatīvu izteikumu, kurus šeit nerakstīšu... bet radās iespaids, ka ārste (kaut gan viņa nav šī vārda cienīga) un pārdevēja tur ir tikai "ķeksīša" pēc, jo cita sieviete jautāja par operācijas izmaksām, pārdevēja minstinājās un vaidēja, tā kā viņai būtu paprasīts viktorīnas jautājums. Tad vēl bija tāds izteikums, ka visur te apkārt kaķi ņaudot un varēja saprast, ka viņām nav laika...un vispār ko jūs te vēl ar savu kaķi atnācāt... un kas būtu, ja kaķim būtu kāda akūta problēma, ja kaķis būtu kādā negadījumā iekļuvis - vai tad arī būtu jāpierakstās??? Nolēmām apmeklēt citu klīniku.
Kronis visam bija tas, ka mēs bijām izgājušas no LION un jau krietnu gabaliņu pagājušas uz priekšu, ka atvērās klīnikas durvis un pārdevēja nikni kliedza mums pakaļ, ka jāpierakstās, ja gribot normālu attieksmi...un vēl šo to...
Pilnīgi pretēji varu teikt par klīniku Laboratorijas ielā "Terion". Lieliski ārsti, lieliska attieksme gan pret cilvēkiem, gan dzīvniekiem.

K Karina K 17.01.2018

Un arī šodien, četrus gadus vēlāk tur nekas nav mainījies;( Izņemot abu dāmu dakteres Leikumas un administratores matu krāsu:) Rupjas, cietsirdīgas, nekaunīgas gan pret saimniekiem, gan to mīluļiem. Ar tādu attieksmi noteikti nedrīkstētu strādāt šajā sfērā, bet acīmredzot tāda ir veterinārās klīnikas saimnieku attieksme, darba redzējums un vizītkarte, citādi noteikti šīs dāmas tur vairs nebūtu atrodamas.

A A666 16.01.2018

Absalūti piekrītu par pārdevēju gaišiem matiem un brillem.Kura pat nesauc ārstus kad jautā pēc daktera.Bet pati cenšas visu skaidrot.Es viņai paprasīju ārsta sertifikātu.Palika nikna un dusmīga.Vi'ņa man pati sniedza nepareizu info par hormonālajam tabletem jaunai kaķei.Kas izraisija hormonālos izmaiņas dzivnieciņā.Tā dāma ir rupja un nevar strāda šajā darbā.Jāzvana uz Zemkopibas Ministrijas veterināro parvaldi lai veic kontroli un šis personas darbu.Par ārstiem neko nevaru sliktu teikt.Nebija jau nekā tada nopietna.Bet kad parādijās vairāk tās niknās nepamierinātas blondines ar brillem dēl nolēmu nekad šo poliklīniku neapmeklēt.Saudzējiet savus dzīvniekus klausiet dakterus nevis tādas blondines kas dod padomus bet nevar uzradīt sertifikātus.

L Lady Ryto 21.06.2018

Ir tādi cilvēki, kuri var novest ne tikai veterinārārstus līdz pirmsinfarkta stāvoklim, bet arī visus apkārtējos. Domāju katrs no mums ar tādiem ir saskāries. Varbūt pirms vainot un nomelnot citus ir jāsāk katram pašam ar savu attieksmi pret cilvēkiem. Bet par veterinārārsti Līgu Leikumu varu teikt tikai pašu labāko. Tikai pateicoties viņas profesionalitātei tika glābta mana siāmas kaķene, kura nēsāja sevī jau satrūdējušu kaķēnu. Un viss apkalpojošais personāls juta mums līdz un bija ļoti laipni. Tā ka droši ,visi , kuriem ir kāda vajadzība dodieties uz Lion klīniku.Visiem iesaku.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes