www.sudzibas.lv Veselības Centrs 4 Inga Žīgure slikts ārsts

Veselības centrs 4 - Inga Žīgure slikts ārsts

Saprotu, ka ģimenes ārsti ir noslogoti, bet neesmu apmierināta ar Ingas Žīgures darbu, kas strādā Brīvības ielas Veselības centra4 filiāles privātpraksē. Zvanu vairākas reizes, lai lūgtu īsu konsultāciju sakarā ar savu meitiņu zīdaiņa vecumā, uz ko māsiņa atbild vai nu ārstam ir pacients vai arī daktere jums pārzvanīs. Protams, nekādu zvanu neesmu sagaidījusi. Speciāli biju izvēlējusies ārstu privātpraksē un tādu kas tikai nesen uzsācis praksi lai nebūtu milzīgs pacientu skaits. Tomēr vilšanās. Vizītēs ārsts daudz runā un diezgan nesakarīgi. Beigu beigās sajūta, ka nekas nav uzzināts un daudz liekas nevajadzīgas informācijas. Nekompetenta un negatava praksei Rīgā. Paldies.

X

Komentāri (19)

N nukinators 14.03.2013

par šo ārsti varu pateikt tikai labus un pozitīvus vārdus! vienmēr atsaucīga. labāk apmeklēju speciālistu, kas ir atvērts un kominkabls, nekā tādu, kurš pār lūpu nevar pāršpļaut.

ja nepatīk, nav jau spiesta lieta izvēlēties citu speciālistu...

L lita25 12.04.2013

Pierakstījos pie šīs ārstes, iegāju kabinetā, pa telefonu viņa bija pati laipnība, uzreiz uzkliedza, diez vai es spēšu samaksāt par mājas vizīti 30.ls, neprasot vai es to varu atļauties vai nē, protams, ka varu atļauties, bet viņa jau atbildi no manis nesagaidīja, teica, lai taisos ātrāk ārā no kabineta, meklēju citu ārstu, jo nesen biju aizgājusi no sava, likās, ka vc4 visi tādi laipni un atsaucīgi ārsti, bet dr.žīgures kabinetā saņēmu nelaipnu, cinisku attieksmi, tā arī vēl tagad meklēju sev ģim.ārstu.
Man jau pietika ar cinisko smīnu uz lūpām un šaubas par manu maksātspēju, pie tam man ir veselības polise, kas atmaksā visus maksas pakalpojumus, bet tas jau šai kundzenei
neinteresēja.
Tāda ir šī daktere, zinu, ka iepriekš strādājusi Alūksnē, un bija negatīvas atsauksmes.Ak, laimīgie alūksnieši, ka tikuši vaļā no šīs bestijas.

E eindzel2 22.04.2013

Lita25 Tev taisniba par Dr. Ziguri. Vinja bija spiesta pamest Aluksni, jo atsauksmes tiesham nav tas labakas. Vina neprot cilvekam noteikt pareizo diagnozi. Liek pacientam dzert nepareizas zales pret nepareizo kaiti. Es silti iesaku padomat pirms izvelieties Dr. Ziguri par savu gimenes arstu.

X xxxxx 03.05.2013

Lūdzu, neizvēlieties šo ārstu par ģimenes ārstu! Vēlreiz pārliecinājos ka tomēr kaut kas ārsta un asistentes galvās nav īsti kā vajag! Un asistentei krietni būs jāpamācās saskarsmes spējas, lai dzīvē veiktos. Ne medicīna, bet cirks..

O onm123 11.06.2013

Inga Žīgure ir bijusi mana ģimenes ārste jau padsmit gadus, un es kā viņas bijušais pacients varu teikt tikai un vienīgi labāko, pat nerunājot par viņas kompetenci lora darbā, gan kā ģimenes ārstes.

Un neredzu nekādu Dr.Žīgures saistību ar to, ka pacientiem radušies konflikti. Pēc pieredzes varu teikt:

+Kompetence savā profesijā
+Tiešām spēj uzklausīt
+Spēj dot ne tikai zāles, bet arī mūsdienīgas alternatīvas
+utt.

Protams, ir arī mīnusi, jo katram jau spēj uznākt "melnie" un Inga Žīgure ir izteikti ekstraverta personība, tāpēc asumu var uztvert nepareizi...

P.S. Neklausieties baumās par Alūksni un pamešanu. Baumas domātas neracionāliem un vājiem cilvēkiem. Izmēģiniet paši, runājiet ar ārsti, smaidiet. Un sagaidīsiet tikai labāko! :)

A alise666 18.10.2013

Ārstu prakse neapmierina pilnībā. Ārkārtas gadījumā pacients netiek informēts par to, kas un kā viņam ir jādara, pie kāda speciālista un kādā veidā jāvēršās, proti, netiek izpildīts ģimenes ārsta tiešasis pienākums, kas noteikts likumā, informēt pacientu viņam saprotamā veidā par ārstniecības iespējām. Pacientam primāri netiek izskaidrotas viņa tiesības saņemt valsts apmaksātos veselības pakalpojumus, bet pacients uzreiz tiek novirzīts pie maksas pakalpojumu sniedzējiem, kuri prasa augstas atlīdzības. Uz jautājumu par iespējām saņemt valsts apmasātus pakalojumus, pacientam nekorekti tiek norādīts (paaugstinātā tonī), ka, ja viņš vēlas valsts apmaksāto pakalpojumu, tad viņš var gulēt mājās un gaidīt...(nāvi), nenorādot uz iespējām saņemt šo pakalojumu arī citās ārstniecības iestādēs (arī citās administratīvajā teritorijās), kurās valsts kvotas vēl pastāv. Likums paredz ģimenes ārsta pienākumu primāri informēt pacientu par iespējām saņemt valsts apmaksātu pakalpojumu. Tendenciozi pacients tiek nosūtīts pie pazīstamiem maksās speciālistiem par augstu samaksu. Guvu visu to sliktāko iespaidi, un uzskatu, ka šāda ģimenes ārsta attieksme pret pacientu nav pieļaujama. Ārstes palīgam (medmāsai) būtu jāiemācās komunicēt ar pacientiem.

P PacienteABC 16.06.2014

Šī ārste ir ļoti nervoza un uztraucās tikai par to, vai viņas darbības ir likumīgas. Neesmu nekad piedzīvojusi, ka viņa uzklausītu manis sacīto, paralēli nedarot vēl kaut ko. Viņa ir ļoti, ļoti nervoza, izraksta zāles pavirši, satrauc pacientu un ja viņai to pasaka, viņa sāk aizsargāties kā kūpošs vulkāns. Viņa man neizrakstīja nosūtījumu uz procedūru principa pēc, jo nezināmu iemeslu dēļ baidījās no tā, ka kāds viņu pārbaudīs. Uzrakstīt nosūtījumu ir pilnīgi likumīga darbība, taču viņa nez kāpēc diezgan rupjā veidā atteicās to darīt. (iespējams tāpēc, ka nebiju iepriekš pierakstījusies, taču tas bija akūtajā stundā). Ārstam ir jābūt līdzsvarotam un jārada iespaids, ka viņš var palīdzēt, nevis nervozēt par visu, aprunāt citus pacientus un visādā citādā ziņā radīt satraukumu pacientam.

R Reimonds 02.11.2015

Raksta autore noteikti ir tā sieviete, kas zvana Žīgurei 100x dienā un prasa ko darīt ar saslimušu bērnu - pie ārsta negrib vest, zāles negrib dot utt. Nevaru teikt, ka Žigure ir super laba daktere, bet pie tādas noslodzes un par 1.5 euro, ko tu vari daudz gribēt. Vēlies servisu ej pie privātā daktera. Es eju, jo nevaru maksāt 20 euro par vizīti, toties es šeit maksāju 1.5 euro un es negaidu kāju masāžu un ieklausīšanos manī stundām ilgi! :)

R Reimonds 02.11.2015

Esmu bijis pie viņas kabinetā, kad zvana 100x viens un tas pats cilvēks un un uzdod debilus jautājumus. Es maksāju 1.5 euro un es negaidu, kad man būs kāju masāža un stundām garas sarunas par manu veselību. Vēlies kvalitāti, ej pie privātā un attiecīgi par 20 euro dabūsi vēlamo apkalpošanu.

D devo 11.01.2016

Pat pēc šīs sūdzības izlasīšanas pieteicu savu bērniņu tieši pie šīs ārstes un esmu gandarīta! Tagad arī pati ar vīru pārgāju pie dr. Žīgures kā ģimenes ārstes. Pie pirmajām sūdzībām uzreiz netiek izrakstītas antibiotikas, kā tas ir pie vairākuma dakteriem, dr.Žīgure iedziļinās problēmā un cenšas to atrisināt ar pēc iespējas dabīgiem un nekaitīgiem līdzekļiem, kas ir ļoti svarīgi bērniņam un jaunajai māmiņai. Neceļ trauksmi bez iemesla un visu uztver mierīgi. Kā jau jaunajai māmiņai, katrā vizītē ir daudz jautājumu, kurus parasti pat uzrakstu, un vienmēr saņemu uz visiem atbildes. Tāpat par konsultācijām pa telefonu, ir skaidrs, ka ne vienmēr daktere var atbildēt pāris minūšu laikā un ir tikai saprotams, ka citreiz jāpagaida kāds laiciņš, bet vienmēr ir atzvanījusi un palīdzējusi. Noteikti varu ieteikt šo dakteri!

A anonimus123 16.07.2018

Kad tas bija?

L leader 11.01.2016

Lielisks ārsts!

S SantaSmilga 22.02.2017

Pilnīgi piekrītu raksta autorei. Žīgure noteikti nav ģimenes ārsts pie kura patīkami būtu ierasties. Pavirša attieksme, vienlaicīgi dara vairākas lietas un neiedziļināšanās pacientā. Arī diemžēl diagnozi nav spējīga pareizi noteikt.

P pulkstenite 16.11.2017

Dr.Žīgure ir lielisks ārsts, kura nekad neizrakstīs to, ko cilvēkam nevajag, un vienmēr raksies līdz problēmas cēlonim, nevis ārstēs tikai sekas. Visa ģimene esam pierakstīti pie šīs dakteres. Pamatā iesaka dabīgus/mazāk kaitīgus medikamentus un veselīgu uzturu/dzīvesveidu. Antibiotikas izrakstīs tikai galējas nepieciešamības gadījumā. Ja slimu zīdaini/bērnu nevarēs pati apskatīt, nekautrējoties sūtīs uz slimnīcu. Un zīmi bērnam dārziņam neizrakstīs, ja nebūs bērnu pati apskatījusi.
Vienīgais mīnuss - noslodze un adekvāta personāla trūkums. Gadus divus atpakaļ bija lieliska māsiņa, kas ar visu ātri tika galā, lieliski orientējās pacientos, atcerējās pat uzvārdus un kaites. Šobrīd diemžēl tā ir kā ir ar prakses organizatorisko pusi...

S sarkans 16.04.2018

Nevienam neiesaku kļūt par dakteres Žīgures pacientu. Man šobrīd ir 3. grupas invaliditāte, kas saistīta ar smagām nervu sistēmas problēmām un nepārejošām galvas un acu sāpēm, kā arī paaugstinātu asinsspiedienu. Lai gan tieši laikā, kad biju Žīgures pacients, mans stāvoklis bija smagākais, kāds man ir bijis, pie ārstes pārsvarā devos tikai tādēļ, ka strādāju valsts iestādē ar cietuma veida darba režīmu, un slimības lapas man bija obligātas pat tad, ja kavēju tikai vienu dienu vai kaut vai pusi dienas. Tā kā nervu problēmu dēļ daudz svīdu un bija novājināta imunitāte, samērā bieži saslimu ar parasto saaukstēšanos, kuras laikā man stipri saasinājās acu un galvas sāpes. Tad nu, loģiski, devos pie ārstes no rītiem, kuros jutu, ka nebūšu spējīgs produktīvi strādāt. Pie ārstes pieredzēju kaut ko līdzīgu bulijingam vai apsaukāšanai pamatskolas līmenī ar jautājumiem "Kas, atkal TU esi atnācis?", "Nu kas, atkal tu slims?", "Un vienmēr tu esi AKŪTS!", jo, acīmredzot, ārsti neapmierināja tas, ka devos pie viņas tad, kad reāli biju saslimis. Iespējams, viņa vēlējās, lai es uz priekšu paredzētu, kādos datumos saslimšu, bet man šādas spējas nav. Tieši tāda pati attieksme bija arī viņas māsiņai, kas arī regulāri par mani ņirgājās un konstanti sauca mani nepareizā vārdā. Reiz biju atnācis akūtajā stundā un lūdzu ārstei, lai izraksta man zāles, bet pēc aptuveni minūtes tiku izdzīts no kabineta, jo atnāca kāds, kas bija pierakstījies AKŪTAJĀ STUNDĀ. Kad es prasīju māsiņai, kā vispār iespējams pierakstīties akūtajā stundā un vai tad akūtā stunda nav domāta tiem, kas nupat saslimuši, māsiņa atbildēja, ka vispār jau labāk būtu, ja es arī piezvanītu. Protams, viņa nebija spējīga pateikt, ka šeit ir vienkārši tāda sistēma, kurā 'akūtā stunda' realitātē nemaz neeksistē, tas man bija jāsaprot no mājieniem. Tomēr arī tad, kad mēģināju zvanīt, māsiņa un ārste bija neapmierinātas un īgnas. Pieņemšanas laikā gan visādi citādi tik pāraizņemtajai ārstei regulāri atradās laiks parunāt pa telefonu un palīdzēt svarīgākiem klientiem. Pirms no ārstes aizgāju bija gadījuma, kad mani bija nokaitinājusi viņas attieksme un atļavos kaut ko iebilst, normas robežās arī paceļot balsi, par to ārste sarakstīja manā slimības vēstures papīrā kaut ko par kliegšanu, mēģinot norādīt, ka vispār jau, tā kā man ir nervu sistēmas problēmas, esmu 'traks' un paceļu balsi pret dakteri, kurai, protams, vienmēr ir taisnība. Daktere parasti runājā ļoti ātri un saraustīti, viņas teikto bieži vien nebija iespējams saprast. Arī viņas ar roku rakstītās receptes aptiekāri bieži nemācēja vispār izlasīt. Varu ieteikt šo ārsti tikai kā kakla / ausu / deguna ārstu, šajā jomā viņai arī būtu jāstrādā. Ja jums ir nopietnas veselības problēmas, tad tuvumā šai ārstei labāk nerādīties.

A anonimus123 16.07.2018

Kad tas īsti bija?

M Marita_Marita 10.09.2018

Daudzu gadus ir mana ģimenes ārste, fantastika! Uzklausa gan veselības problēmas, gan personīgās, varu izkratīt sirdi, iesaka vienmēr visu to labāko! Ne mirkli neesmu nožēlojusi, ka pieteicos tieši pie viņas Rīgā! Paldies dakterei! Bet nu māsiņas gan tur ir kļuvušas pilnīgi neaptēstas un krīt uz nerviem!

Y ykykuza 20.12.2022

Когда это существо ('врача') уже наконец уволят?
На протяжении стольких лет она травит жизнь людям, каждый поход к ней заканчивается нервным срывом.
Всё её лечение (которого нет) - орать и упрекать человека, все твои жалобы это выдумки, потыкать стетоскопом, сказать пейте водичку, пичкать чем только можно и прочая дребедень.
Я избегаю любой поход и контакт с ней, но для открытия больничного приходится. Когда 1 раз открывала у нее больничный с температурой, больным горлом, кашлем, соплями и т.д. (притащилась к ней лично), получаю - это все из-за ж е л у д к а 👍🏻 еле-еле мне открыла больничный, на 4 дня, и то выкинула с него, аля я не пью её лекарства от живота. В итоге больная на работе выживала.
Весь прием у неё длится пару минут, сама говорит "быстро-быстро", впопыхах ей жалуешься что тебя беспокоит, в ответ - игнорирование.
Выписала мне таблетки, на которые я потратила деньги и подпортила свой организм. От таблеток никакого результата нет, я к ней приезжала больная каждые 3 дня, вчера получаю - я все выдумываю, лишь бы от работы откосить, температура, которая у меня постоянно с утра до вечера - это по её мнению адекватное явление. Сказала, что анализы мои великолепные, даже я без медицинского образования видела что там увеличились тромбоциты и лейкоциты.
Ей нужны лишь деньги за приём, поэтому таскаешься к ней чуть ли не каждый день, так еще и платишь за её бесполезные направления. Если некуда девать нервы, деньги и время - обращайтесь к данной ошибке природы. Все положительные отзывы от её друзяшек или купленные походу)0

C cherrystreet 03.04.2023

Septembra beigās lauzu kāju divās vietās - celi un potīti. Pēc divām operācijām un pavadītā laika slimnīcā, tālākā ārstēšanās attiecīgi notiek pie ģimenes ārsta, kurš manā gadījumā ir Dr. Inga Žīgure Veselības centrā 4. Visiem pacientiem, kuri uzsāk sadarbību ar šo ārsti, pirmajā vizītē "liek" parakstīt papīru, ka pacients atsakās no dakteres mājas vizīšu veikšanas. Protams, ka pacienti, tai skaitā arī es, paraksta šo papīru, neiedomājoties, ka tiešām varētu kādreiz dzīvē gadīties situācija, kad mājas vizīti varētu ievajadzēties.
Pēc izrakstīšanās no slimnīcas, nebiju spējīga patstāvīgi pārvietoties, tas notika tikai ar ratiņkrēsla un dzīves biedra palīdzību. Katrs tualetes apmeklējums nebija iespējams pastāvīgi, tikai, ja man fiziski kāds palīdz, nerunājot nemaz par kaut kādu pārvietošanos ārpus dzīves vietas. Sākumā ar dakteres ārsta praksi sazinājos regulāri telefoniski, lai viņi varētu veikt ierakstus manā pacienta kartiņā par esošo stāvokli un pagarinātu slimības lapu. Pēc trīs mēnešu telefoniskas sazināšanās prasīja ierasties klātienē, arguments, ka esmu ratiņkrēslā un pati nevaru patstāvīgi aizdoties uz vizīti, nevienu neinteresēja, protams. Bet, nu, ja jāierodas klātienē, tad to arī darīju. Vizīte notika pie dakteres māsiņas Ievas Lambertes. Tā, kā viss pārvietošanās process tajā brīdī bija sarežģīts un diezgan smags, vizīte nenotika uz pārāk gaišas nots, atbildēju uz māsiņas jautājumiem, lieki neko nerunājām, viņa veica kārtējo ierakstu pacienta kartiņā un viss. Tālāk atkal sazinājāmies telefoniski nākamos trīs mēnešus, arī pati zvanīju, lai atskaitītos par esošo stāvokli. Pienāca diena, kad man atkal lūdza ierasties klātienē. Visi kabinetā jau bija uz kareivīgas nots un ne velti, jo paši bija sastrādājuši nepatikšanas. Izrādās, ka mans slimības lapas termiņš nedēļas laikā ir notecējis, un, lai ārste varētu turpināt manu slimības lapu, ir nepieciešams nosūtījums uz Veselības un darspēju ekspertīzes ārstu komisiju, kur tālāk attiecīgi manu gadījumu izskata vai var turpmāk piešķirt slimības lapu pagarinājumus, taču daktere ir aizmirsusi laicīgi mani par to informēt, ka vispār šāds process ir jāveic. Man to paziņoja astoņas dienas pirms iztek šis termiņš, arī paziņojot, ka es neierodoties uz klātienes vizītēm, kaut nemaz pirms tam šāds aicinājums vairāk par vienu reizi nav bijis. Vai nu māsiņai pie klātienes vizītes ratiņkrēslā nav paticis mans tonis, un es tā esmu apmelota dakteres priekšā, vai arī tas bija viltīgs mēginājums, kā mani nostādīt nejaukā situācijā, lai es apmulstu, jo pati nav laicīgi ievērojusi, ka nepieciešama šī komisija, un par to paziņojusi. Daktere Žīgure pati ļoti nervozēja un visa saruna gāja diezan saspringtos toņos. Nosūtījumu man uzrakstīja, taču tas bija pilns ar kļūdām, nepareizi datumi sarakstīti, piemēram, kad sākta slimības lapa, elementāra lieta, kā aile, kurā ar krustiņu jāatzīmē vai es esmu sieviete, vai vīrietis, atzīmēts, ka esmu vīrietis. Daktere nosūtījumu neparakstīja, un paziņoja, ka man ir obligāti vajadzīgs papildus izraksts no ķirurga, pirms iesniegšanas, kas izrādījās, ka nav taisnība. Tāda sajūta, ka pēc savas pieļautās kļūdas, centās man visu šo procesu sarežģīt, jo ir skaidrs, ka astoņu dienu laikā es pie ķirurga netikšu, lai dabūt kaut kādu izrakstu. Sazinājos ar ar šo ekspertīzes ārstu komisiju par nosūtījuma niansēm, un izrādās, ka nekādu ķirurga izrakstu nemaz obligāti nevajag, kā arī par nosūtījumā esošajām kļūdām, ka tās ir jāizlabo. Pietiek ar to, ka (jau pirms tam tas tika laicīgi izdarīts), man ir nākotnes pieraksts pie ķirurga, un tas arī nosūtījumā ir jāieraksta elementāri. Aizveda atpakaļ uz praksi viņas sarakstīto nosūtījumu, atdodot to māsiņai Lambertei ar atzīmēm, kur un kādas kļūdas ir jāizlabo šajā nosūtījumā. Māsiņa arī pati atzina, ka jā, šis izraksts no ķirurga šim visam procesam nav vajadzīgs, man radās jautājums, ja to zināja pat māsiņa, pati daktere to nezināja? Protams, ka ar jaunu, adkevāta skata nosūtījumu daktere Žīgure mani nepagodināja. Atdeva atpakaļ pēc tam to pašu, tikai sasvītrotu un pārvilktiem cipariem tur, kur ir bijušas kļūdas. Labi, iesniedzu nepieciešamos dokumentus ekspertīzei un pagarinājumu slimības lapai dabūju bez vārda runas, jo man, kopš bērnības, ir arī artrīts, kas tomēr arī sarežģī šo veseļošanās procesu pēc operācijām. Kad biju uz vizīti, dakterei arī lūdzu, lai uzraksta man nosūtījumu, lai sakarā tieši ar artrīta esamību varu sakārtot invaliditātes jautājumu attiecīgi tālāk, kā nepieciešams, uz ko daktere man atbildēja, ka man jau neviens tā pat invaliditāti nedos, un tā, kā notika strīds par šo slimības lapas nosūtījuma ekspertīzei izrakstīšanu un visu esošo situāciju, tad arī, protams, ka neuzrakstīja man neko, kas vajadzīgs šim invaliditātes jautājumam. Un šī nav pirmā reize, kad datere neizraksta to, ko viņai prasa. Iepriekš mans ārstējošais reimatologs vēlējās, lai es lietoju medicīniskās līdzekļus, kas tiek ievadītas reizi nedēļā un novājina imunitāti, mani nosūtīja pie ģimenes ārstes, lai izeju dažādas analīzes, piemēram uz hepatītiem, lai ārste izraksta nosūtījumus pārbaudīt, taču daktere Žīgure vieglprātīgi tikai nosūtīja uz daļu šo analīžu, nosakot, ka tāds un tāds hepatīts jau man tiešām nav un tur tad nevajag, tas nekas, ka reimatologam bija nepieciešams tas, kas nepieciešams, nevis tas, ko daktere Žīgure izdomā savā galvā, ko vajag un, ko nevajag.
Un pēdējais, biju uz vizīti klātienē pie dakteres Žīgures 30. martā, kur viņa atkal pacienta kartiņā ierakstīja savu rakstāmo, lai pašai it kā papīri būtu kārtībā, taču slimības lapu nepagarināja līdz brīdim, kad es pati sāku zvanīt aprīlī uz praksi un prasīt, kādēļ nav pagarināta slimības lapa. Man rodās jautājums, ja man vizīte ir pēdējā mēneša dienā, kad daktere strādā, kādēļ šī slimības lapa nav pagarināta tad, kad es biju vizītē, un man ir jāgaida kaut kāds mistisks datums, kad viņa beidzot atcerēsies to izdarīt, ja vispār atcerēsies? Rodas iespaids, ka daktere speciāli liek šķēršļus visur, kur var ielikt, lai šī situācija visa būtu ar kaut kādiem sarežģījumiem, tādējādi atriebjoties man par to, ka neļāvu sev kāpt uz galvas ar visu sākotnējo situāciju par ekspertīzi, ka painteresējos par viņas uzrakstītā atbilstību patiesībai un lūdzu šo veidlapu izlabot korekti. Kā vispār ir iespējams normāli sastrādāties ar šādu ārstu, kurš nebrīdina pacientus par elementārām lietām, kas nepieciešamas, pēc tam ar strīda palīdzību to uztaisa par pacienta vainu, vēl apmelo, elementārus papīrus nespēj korketi sarakstīt, vēl melojot par to, kas ir nepieciešams realitātē. Un pēc tam, protams, ka savu vainu nekur nesaskata, un nevar arī adekvāti slimības lapu pagarināt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes