Transcom Travel - Vilšanās

Firma neatbildēja uz manu e-pastu, tāpēc sadusmojos un publicēju to šeit:
"Labdien!
Parasti ekskursijas beigās gide iedod lapu, lai firma uzzinātu klientu vērtējumu. Šoreiz šāda aptauja netika veikta, tāpēc rakstu savu atsauksmi Jums uz e-pastu.
Ar braucienu esmu diezgan neapmierināta.
1) Ja ekskursijas aprakstā būtu rakstīts: "Gide runās tikai krieviski", nebūtu pirkusi un nebūtu braukusi. Aprakstā bija rakstīts, ka cenā iekļauti "Gida pakalpojumi latviešu un krievu valodā". Diemžēl, pakalpojums neatbilst solītajam. Krievu valodu nesaprotu, tāpēc ļoti daudz informācijas neuzzināju. Labi, ka līdzbraucēja varēja pārtulkot.
2) Caur mikroautobusa logiem nevarēja redzēt neko un ceļš bija ļoti neērts. Vietas tika iedalītas pašā aizmugurē un, lai gan tika pirktas 2 biļetes reizē, sēdvietas neatradās blakus.
3) Kartes meklējām pašas, pašas nejauši uzzinājām par iespēju piemaksāt un tikt pie viesnīcas numuriņa ar skatu uz jūru, pašas meklējām kur var tikt tuvāk jūras krastam Pangas parkā... Tas viss būtu tomēr jāizstāsta gidam.

Pagājušogad ar transcom travel braucu uz Lietuvu, uz Trāķiem. Gids Tomass lieliski visu izstāstīja gan latviski, gan krieviski, brauciens bija interesants un ļoti patika, bet pēc šīs ekskursijas uz Sāremā es domāju vairs neizmantot jūsu firmas pakalpojumus. Bija doma dāvināt līdzīgu braucienu ģimenei, bet kā mans mazais brālis varēs izbraudīt braucienu, ja pilnīgi neko nesapratīs no gides stāstītā un neko neredzēs caur logiem, kā mans tētis jutīsies, iespiests tik ļoti šauros krēslos un, iespējams, vēl apsēdināts blakus svešam cilvēkam?
Cerams, uzlabosiet pakalpojuma kvalitāti, lai nepazaudētu vairāk klientu. "

A

Komentāri (3)

Y YanLea 24.05.2016

Strādāju pats par gidu šādās it kā divvalodīgās tūrēs. Mums it kā ir jārunā tad pats teksts divreiz - abās valodās, bet kam to gribas? Tāpēc jau tūres sākumā mēģinu noskaidrot vai iespējams saprasties vienā valodā, ja izrādās, ka visi saprot vienu valodu, tad otrā vairs sakāmo nesaku. ja cilvēks ir kaut kādā brīdī mājis ar galvu, ka tulkojums nav vajadzīgs tad es turpinu visi vienā valodā. Ja tomēr tulkojums bija vakadzīgs, vajadzēja atklāti uzreiz to teikt. Iespējams gids pārprata un domāja ka visi saprot krieviski - tādā gadījumā tulkot kaut ko ir bezjēdzīgi.

A anak 25.05.2016

Neviens nejautāja kādā valodā mēs vēlamies klausīties un pēc tam, ka tika izteikti iebildumi (jā, teicām atklāti, ka vēlamies informāciju arī latviski), vienīgā informācija ko saņēmām, bija laiks, kad jābūt atpakaļ autobusā.

L Larisa Shumska-Ivanova 10.01.2019
Atsauksme

Blagodarim za organizaciju divnoj poezdki tur menedzeru jelene
> Beloglazovoj, alida tur. Poezdka s 24-31 dekabrja. V hurgadu, otelj
> Panoramma bungalo. Ruta kislicka, natalija smirnova, olga smirnova
>, Larisa ivanova! V aeroporty hurgadi, vstretil zamecateljnij gid azur travel mohamed el sayd. Nam bili organizovanni ekskursiji v dender. Luxor. Katanije po nilu, ekskursija na jaxte, blagodarim i gida na jaxte maxuda abasa! Blagodarim za dobroje, vnimateljnoje otnoshenije. Virazajem blagodarnostj, zelajem yspexov iprocvetanija. Polucili takoj dobrij pozitiv i takije poloziteljnije emociji, ! Vse radovalo i radujet, spasibo, cto mi bili s takimi zamecateljnimi rabotnikami! Vse nashi pozelanija po otelju bili uslishani i mi ocenj vsex blagodarim! I mi budem orashcatsja k vam v firmu! Spasibo za zaboty o nas i vnimanije! S uvazenijem ruta
kislicka, natalija smirnova, olga smirnova, larisa ivanova

S Sudzibas.lv Admin 10.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes