www.sudzibas.lv Top Shop top-shop mahinācija

Top-Shop.lv - top-shop mahinācija

Savā dzimšanas dienā saņēmu zvanu no top-shop.lv, sirsnīgi mani apsveica, nodomāju, kāds superīgs veikals, apsveic dz.d, bet tas bija tikai sākums, viņi, man kā jubilārei piedāvāja 50% atlaidi ja es iegādašos Dormeo spilvenus...tā viņi maksā 70Ls, bet man kā jubilārei 35Ls un vēl lidzi nāk 2 spilvendrānas...protams, ka es uzķēros uz šo piedāvājumu. Saņemot preci un salīdzinot to ar www.top-shop.lv piedāvāto klāstu, secināju, ka mani spilveni ir visiem pieejami pa 35Ls, jutos neforši...nu tā kā vīlusies, ka tādā veidā tiek pārdota prece. varēja vismaz 10% iedot alaidi, justos labāk...bet tagad viennozīmīgi manās acīs viņi savu reputāciju ir sabojājuši!!!
Neuzķrieties uz šī āķa!!!

K

Komentāri (27)

J juris 05.06.2009

Top-shop operatori melo, lai tik nopērk preci, jo par to viņi vairāk nopelna. Es jau sen zinu, ka tur nav vērts iepirkties, jo tās preces nav to cenu vērtībā...labāk aizbraukt uz Jysk vai kādu citu veikalu un iepirkt pa lēto tādas pašas segas un spilvenus, tikai krietni lētāk.

P pufa 05.06.2009

Es ar gandrīz uzķēros uz to pašu. man arī zvanīja- papildus dāvanai vēl piedāvāja "pa lēto"nažus un aitas vilnas čības. vienlaicīgi runājot pa telefonu, es, protams, uzreiz viņu mājas lapā skatos...un spēlēju spēli līdzi. piekritu "dāvanai", kuru man atsūtīja 2 dienu laikā, bet nemaz netaisos ņemt laukā no pasta, lai sūta atpakaļ. kā viņi pret mani- tā es pret viņiem... un nemaz nejūtos neforši...

M māra 05.06.2009

Jā, man piedāvāja pirkt istabas saunu, protams arī piesolot mistisku atlaidi. Ar puisi, kas zvanīja padiņģējos vēl un nokaulēju vēl 5 % atlaidi. Teicu, ka neesmu pārliecināta, ka man vispār vajag šo saunu... bet uz pastu saņēmu uzaicinājumu iersties pēc sūtījuma. Lieki būtu piebilst, ka nosūtīju to neizņemot atpakaļ.

O Onka 07.06.2009

Bet kā viņi uzzināja par dzimšanas dienu? Personas kodu devāt vai kā?

P pufa 07.06.2009

Agrāk biju pasūtījusi vienu otru vajadzīgu lietu, tāpēc arī ir visi dati.

B Baņkieris 07.06.2009

TOP SHOP manās acīs jau sen ir zaudējis uzticību!
Ja pavērosiet ko viņi tirgo, tad visu to pašu ko viņi piedāvā var nopirkt apmēram par 50-60% lētāk jebkurā interneta veikalā! Turklāt viņiem cenas ir neadekvāti augstas!
Iegādājos vienu nieku par 11, 00Ls, bet kad vienā no neta veikaliem redzēju to pašu nieku par 4, 00Ls un izteicu viņiem savu neapmierinātību, tad darbiniece man atbildējā, ka tas esot ķīniešu pakaļdarinājums. Nolēmu pārbaudīt un pasūtīju šo nieku. Kad saņēmu un salīdzināju, tad nemaz nav jābūt ekspertam, ka abām precēm bija viena izcelsmes valsts un ne tikai valsts, bet pat rūpnīca viena un tā pati! Tad kāpēc tāda cenu atšķirība?
Pēc šī "eksperimenta" es vairs neiepēkos TOP SHOP!

M Mickymouse 01.07.2009

sveiki visi top shop klienti, sodien sanemu briesmigu soku kad sanemu pasutijumu, ko man itka davina top shop vinneta loterija...kad sanemu pasta pazinojumu ierados tai pakal jamaksa bija 62 ls, par ko?par to davanu! luk ka atdevu savu pedejo naudu ticedama ka ta davana bus tiesam ta verta -atverot kasti majas konstateju ka tur ir vairaki kalendari pagasa gada katrs par 5 ls un nazu komplekti vairaki par 6. 53 karts komplekts. sausmas ta bija mana davana...pat neveru noticet ka sie cilveki melo!!! ka ta var? jako davina tad lai davina par velti nevis jamaksa, ...ludzu neiekritiet uz sim mahinacijam!
ar cienu visiem-sokeetaa :( :(

E Es 01.07.2009

Manuprāt jums ir tiesības visu atgriezt atpakaļ un saņemt savu naudiņi

S StudioModerna Pārstāvja atbilde 31.08.2009

Top-Shop.lv un SIA "Studio Moderna" oficiālais viedoklis:

Paldies, vērīgajiem pircējiem par to, ka izsakat savu sašutumu par mūsu neizdarībām. Jau kādu laiku, mēs saskaramies ar to, ka pāris mūsu darbinieku, lai tikai vairāk nopelnītu uz cilvēku rēķina šajā laikā mēdz stāstīt klientiem nepatiesas ziņam par pieejamajām atlaidēm un piedāvājumiem.

Mēs patstāvīgi sekojam līdzi un noklasamies, ja nepieciešams, sarunas ar klientiem un mēģinam uzlabot apkalpošanas līmeni kā arī, ja nepieciešams, sodam darbiniekus par nepatieso ziņu sniegšanu.

Ja kāds no Jums saskaras ar nepatiesu piedāvājumu, tad lūdzu rakstiet uz [email protected] vai zvaniet uz 67807675 un pastāstiet par radušo situāciju. Kad rakstiet vai zvaniet, lūdzu miniet savu tālruņa numuru, uz kuru tika zvanīts, lai varam izsekot sarunai un, ja nepieciešams, sodīt vainīgo.

Mēs esam par apmierinātiem klientiem.

G GunaSakne 11.01.2010

Gaidu savu dāvanu vārda dienā(10.decembrī)!!! Tāpat kā iepriekšējam autoram, arī mani apsveica īstajā dienā. Solīja papildus dāvanu UN loteriju klāt, lai tikai pasūtu preci(protams- cena tā pati kā pasūtot internetā!) Manta noderīga, bet, diemžēl, pat Ziemassvētki garām. Paliku es pati un vēl 2 cilvēciņi bez dāvanām.
Vai noteikumi ir mainījušies?

A agnese 24.02.2010

mani katru gadu apsveic vārda dienā un dzimšansdienā, godīgi sakot jau apnicis, viss tiek darīt ar vienu domu- pārdot!!! protams, jebkurš jūtas priecīgs, kad kāds viņu apsveic, un pēc apsveikuma ir neērti atteikt. mārketinga triks. un atlaides???? 50%, 70% utt. muļķības, ieteiktu paskatīties internetā šīs pašas preces, kādas cenas, salīdzināt, uzzināt atsauksmes. prece ražota vācijā... žēl bet manai bija rakstīts ķīna! domāju, ka tas nemaz neprasīs vairs tik ilgu laiku, kad latviešu sabiedrība vairākumā no top shop precēm izvairīsies. mīnusi- cena, kvalitāte.

L lola 24.02.2010

Nu ja, Top-Shop ķer uz muļķi. Un diez vai tā ir dažu darbinieku vaina. Drīzāk visa uzņēmuma politika.

Pasūtīju preci internetā ar atlaidi un vēl pienācās virtuves cimds "bonusā". Kad aizgāju uz pastu, bija jāmaksā preces pilnā cena, ko uzreiz nepamanīju - tāpēc iesaku citiem tomēr 'atcerēties', par kādu summu lieta pasūtīta, citādi būs jānes prece atpakaļ uz pastu un jāgaida, kad preci nogādās atpakaļ uz Top-Shop un tad, līdz jūsu naudiņa nonāks savukārt atpakaļ līdz pastam, kur to varēsiet izņemt pēc kādām divām nedēļām - un, aizejot mājās, atklājās, ka arī nekāda cimda klāt nebija! Zvanīju, sūdzējos, viņi aizbildinājās, ka persona, ka noformējusi preci un pavadzīmi, kļūdas pēc nav ņēmusi vērā, ka precei piemērojama interneta atlaide. Tāpēc man tika piedāvāts nažu komplekts kā kompensācija. Apstiprinājuma e-meils gan man bija pašai uzstājīgi jāpieprasa, citādi es divas nedēļas būtu tā vienkārši gaidījusi (un diez vai sagaidījusi), ka naži tā paši par sevi uz goda vārda pamata uzrastos pastā.

Naži kā naži, bet Top-Shop diez vai vēl iepirkšos... (vienīgi tas nažu asināmais neliek mieru, varbūt nopirkt? - citādi tie nazī tādi patruli... :D ) (vai varbūt kādu spilvenu - ja nu, uz tā guļot, pāriet tā sājā sajūta, ka īsti kaut kas nav tā, ka būtu jābūt, he, he...)

A airita 02.09.2010

Mīļās sievietes nepērciet top-shop veikalā hula-hoop masāžas riņķi...super ideāls mēsls.Intensīvi griežot to apm.3.min., tas izjūk pa daļām.Tā 10 min. vietā jūs šai nodarbei dienā veltīsiet daaaaudz vairāk laika.Jo vairāk kustamies, jo slaidākas paliekam...ha...cena pilnīgi droši neatbilst kvalitātei

V Vita 29.09.2010

Es pilnīgi piekrītu Airitai...ar tādu prieku pasūtīju hula-hoop un beigās tāds sviests..izjūk pa daļām:( Nosūtīju atpakaļ un jau 20 dienas gaidu naudiņu atpakaļ! Šausmīga attieksme...

D DIGITĀLĀTV! 29.09.2010

Sveika!
Tiek dibinats gara auguma sieviesu klubins, ludzu pievienojies jaunai, dinamiskai domu biedru grupai.
Veidosim šo grupu kopā.
Grupas biedriem ir paredzēti īpaši kopīgi izklaides pasākumi reisi mēnesī, kā arī ir paredzēti citi bonusi, piemēram kempinga īre Rīgā ar zemu 600 kv.metri par zemākām, īpašām cenām.

Ir arī vakanta šīs domu biedru grupas administrātores vieta.
Lūdzu, pievienojies te:

http://www.draugiem.lv/group/76437/

Lūdzu, pievienojies šai grupai, un aicini droši pievienoties citus!

Grupas nosaukums:
Gara auguma cilvēki Latvijā un citur pasaulē

D Daiga 08.11.2011

Esmu sava stulbuma pēc iekritusi neskaitāmas reizes! Pasūtīju trenažieri- tas man nederēja, jo paredzēts maza auguma cilvēkiem...tas tur protams, nebija minēts...Pēc zvana, kad piedāvā divvietīgu dormeo segu(AR ATLAIDI), , to pāsūtīju un saņēmu par vairāk kā 40 Ls segu, kura der tikai pusaudzim...par to zvanīju un sūdzējos, ka man apsolīta bija divvietīga sega, man atbildēja, ka par manu naivumu viņi neatbild.
Draudzene pasūtīja Kopy chop- vai kaut kā līdzīgi sauc- ķiploku un sīpolu kapājamo ierīci- nu SŪDS pēdējais!!! Sīpoli iesprūst un tā ierīce nedarbojas...nevar tos sakapāt...
Manam vīram jubilejā uzdāvināja ierīci, kura it kā derīga, lai izskrūvētu skrūves, kurām aprauta skrūves galviņa, vīrs izmēģināja vairākas reizes un secināja, ka arī šo mātes dāvāto dāvanu var iemest atkritumos, jo ir vēl viens nederīgs sūds!!!
Vēl piedevām visam, pie pasūtījuma tika pieskaitīti 14 ls, par kluba biedra karti ! Pilnīgs MARASMS ! KURLUMS!
NEPASŪTIET TOS SŪDUS! TUR NAV NEKĀ DERĪGA ! LABĀK ZIEDOJIET TO NAUDU VAI NOPĒRKAT LOTERIJAS BIĻETI!

S sabinem 28.09.2012

Tā tik ir kompānija!!! Zvana ne tikai uz mob. telefonu, bet man, piemēram atļaujas darba laikā zvanīt uz darba telefonu, uzrunā ļoti laipni, kā senu paziņu un runā tik raiti, ka nav iespējams kko atbildēt vai iestarpināt.
Dzimšanas dienas pārsteigums viņiem izdevās ''ļoti labs''. Kā parasti uz darba telefonu, piedāvājums ļoti vilinošs - 2 segas par 1as cenu, spilveni tāpat, un vēl piedāvājums kļūt par kluba biedru. Kad saņēmu rēķinu, sapratu, ka esmu kļuvusi par kluba biedru un par to vēl samaksājusi iestāšanās maksu 15 ls. (t.sk. PVN 21%).
Protams, kad zvanīju uz norādīo kontakttālruni, lai izteiktu savu viedokli, īpaši laipni ar mani komunicēt nevēlējās un, protams, neko vairāk kā standarta frāzes, ko droši vien šīs firmas darbinieki varētu nodeklamēt'' naktī divos, nesaņēmu. Izrādās, ka par kluba biedru pati esmu ļoooti vēlējusies! Turēsim ausis un acis vaļā!!!

S sabinem 28.09.2012

Manai kolēģei šis kantorītis pamanījās iesmērēt dormeo matraci, kas tā oda, ka māju vajadzēja vēdināt 24 stundas diennaktī. Pēc ilgas un neatlaidīgas ''cīņas'' viņai to samainīja. Kāds no darbiniekiem bija paspējis pačukstēt, ka esot bijusi kkāda nekvalitatīva preču partija, bet pārējie darbinieki ar ko viņa sazinājās, ko tik nestāstīja!!!

S sabinem 28.09.2012

Kļūt par kluba biedru pret pašas gribu, un vēl par to samaksāt 15ls ( t.sk. PVN 21%), lūk tur ir kārtīgi izstrādāta uzņēmuma darbības taktika!!! Esmu beigusi LU un jau gandrīz 20 gadus strādāju par grāmatvedi!!!

H hat 26.10.2012

neesmu tur neko pircis, nekad arī nepirkšu, jo jau pa TV redzams, ka preces ir mēsli pēdīgie.

varu derēt, ka no Ķīnas tos sūdus viņi saņem varbūt par 10% (tas ir maksimums)
no tās naudiņas, ko viņi plēš no klientiem.

un reklāmas ir ģeniālas - tajās netiek melots, pēc likuma piekasīties nevar,
bet svarīgākais tiek noklusēts, bet par visvienkāršākajām ierīču pamatfunkcijām
tiek bazūnēts, it kā tās būtu kaut kādas super duper extra.

vispār demagoģijas paraugs.
bet man patīk.pamācoši.

rezumējums - cilvēki, padomājiet, pirms kādam maksājat SAVU naudiņu!
padomājiet kārtīgi!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes