www.sudzibas.lv Tele2 Atslēgšana

Tele 2 - Atslēgšana

Maksāju katru mēnesi savus tekošos rēķinus, te pārsniedzu kredīt limitu un bez brīdinājuma atslēdz izejošos zvanus. Lieti piebilst ka katru mēnesi maksāju vidēji 100 eiro mēnesī. Kur normāla komunikācija? Tak pazvani un iestāsti, ka daudz runāju ar Krieviju, jāmaina tarifa plāns utt.. Kretīnu bars, mainīšu operātoru.

Papildināts Valdis Putniņš 08.11.2016

Es ar prieku gaidīšu tele 2 zvanu, lai nāku atpakaļ pie šamējiem!!!

Komentāri (5)

Interesanti, banka jūs arī brīdina, ka esat pārsniedzis kredītlimitu, taču turpina dot naudu?

D Dainis 09.11.2016

Tādi nu vini ir. . Nekas, revolūcija viņus pārmācīstos liekēžus!

E emciits~ 09.11.2016

Es lietoju, Tele2 jau vairākus gadus, maksāju reizi divos mēnešos, limits 100 euro, maksājums tuvu 200 euro. Pakalpojumus atslēdz, bet uzrakstot e-pastu par savām naudas problēmām, un pasakot datumu man pakalpojumus atjauno. Nevajag strēbt karstu visu vienmēr var sarunāt. Nevis skriet un rakstīt sūdzības pie pirmās aizķeršanās, kā arī limitu var nomainīt :)

L labaispuika2 22.03.2017

Biju tele2 klients 13 gadus, bija problēmas ar finansēm bija iekrājies parāds 30EUR par 2mēnešiem,un tie ņēma un lauza ar mani līgumu. 13 GADUS KLIENTS un 30 EUR parāds un kraties prom.Gribētu paskatīties acīs cilvēkam kas izdomājis šādu biznesa stratēģiju. Tagad paziņa nopirka telefonu kuram vajag micro sim card, bet šitas kantoris iedod viņam super micro kuru nekur nevar iebāzt. Paldies TELE2

P peters anckaans 12.04.2017

Visur komentārus saraxtijusi paši tele2. Nožēlojami.

______________________________________
drauzsmiga apkallpošana!

Man jautājums vadibai.
Vai tagad jums ir norma pienemt darbā pie trubas-operatores, kuras nesaprot latviski, bet atbild lauzītā urlļu mēlē?
Lidz ar ko, klientam jāklausās pretygā urlļu izloksnē tjipa latviski. 2) operatore-urļla, kura logiski nesniedz nekādu atbildi uz jautājumu.
3) priekškam jūs sarunas ierakstiet, ja kvalitāte apaklpošanas limenim pa trubu=minus 10000.
.
Pie tam. Tas, ka ar klientu jārunā laipni, nevis agresivi, ""mat peremat" bez mazvai stilā, vulgāri, uzbraucot klientam, to ari jusu urļiskie operatori nav dzirdējuši ever!

Tele2-nolaidīga attiexme pret klientu, pieņenmot darbā agresiwas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes