www.sudzibas.lv Swedbank Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu

Swedbank - Neadekvāta attieksme pret klientiem un darba veikšanu

Jau 4.reizi nāku uz Swedbank Origo filiāli izņemt jauno bankas karti. Iepriekš, bez manis rindā bija vēl 84 cilvēki, tad 63, atnāku šodien, atkal 60! Karti tā pat izsniegt nevar, konsultatīvais tālrunis arī vieer aizņemts. Sviests! Stundas laikā paņem 3 cilvēkus. Nu prātā var sajukt. Pretīga attieksme un darba ātrums vienkārši aizrauj.

09.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

donna b 09.01.2019

Jauno bankas karti, jau kadas desmit reizes rakstu, var pasutit, lai atsuta pa pastu uz majam, un tad i-netaa jaaktivize. Tada opcija pastav jau kadus 5 gadus. Bet vispar tagad ar tiem PIN kalkulatoru izsniegsanu ir traki, katram japaskaidro (cilvekiem vecumaa, kas negrib SMARTID lietot) un tapec tadas nenormalas rindas veidojaas... Lielakoties cilveki ari atnak, panem numurinu un izmet to, aiziet prom.

Pacco_al 10.01.2019

Jā tā ir rindā 60 numuri, reāli 15-20 cilvēku gaida.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes