Swedbank - Inkasso

Pirms vairākiem gadiem bija paņemts studiju kredīts Swedbank. Pēc studiju pārtraukšanas banka izsūtīja maksājumu uzdevumus ar atmaksas grafiku termiņiem, un beigu galā pēc pāris gadiem viss likās pūkaini un jauki, un arī no bankas - ne ziņas, ne miņas, ka kaut kur būtu kaut kādas (mistiskas) astes.
Tā nu, pēkšņi, augusta beigās atnāk mīļa vēstulīte no šīs žīdbankas, ar gandrīz divsimt latu lielu uzrēķinu un.. vienpusēju atkāpšanos no līguma X, turklāt bez liekiem paskaidrojumiem par problēmas sakni.
Savā ziņā, pats jau arī vainīgs šajā situācijā, ka esmu bijis kādā brīdī nevērīgs, bet.. nopietnas pārdomas izraisa žīdbankas "stils": piektdienā atnāk uzrēķins, kurš jāapmaksā līdz nākošajai pirmdienai. Tālāk vēl interesantākais seko: tā kā piektdien nav iespējas aiziet uz filiāli klātienē, ņemu pasi rokā un slāju uz tuvāko filiāli. Tur, bankas darbiniece laipni pēc pases datiem sameklē datus, nosaka, "paldies, ka atnācāt, bla, bla, bla..." un noformē pēc mana lūguma pieteikumu kredīta restrukturizācijai, par cik skaidri un gaiši norādu uz vēlmi no šīm saistībām cienīgi tikt vaļā. Summa de facto nav pārmērīga, un nav arī vēlēšanās sākt rakt akmeņus un iedziļināties, kurā vietā laža nolaista, galvenais, ka sirdsapziņa tīra. Bet nekā - šodien zvana un laipni informē, ka "iesniegumu nevarot izskatīt, jo esot jau nodots kādai inkasso kompānijai..." Protama lieta, ka žīdbanka Swedbanka ir iemarinējusi papīru ar dienām, un gala rezultātā tagad, visticamāk, gaidīšu mīļvēstuli no kaut kādas Gelvoras vai kāda cita kantora.
Un, pašā nobeigumā jāpiemetina: žīdbanka Swedbanka man ATTEICA sniegt informāciju par to, kad tieši ir radies parāds, un, ņemot vērā ievērojami ilgo laika periodu, kad no bankas puses netika sūtīta absolūti nekāda informācija, pēdējo divu gadu internetbankas statistiku jau var nolaist podā.
Žīdbankai Swedbankai ieteiktu vadīties nevis pēc teiciena "Homo homini lupus est", bet gan "Homo sum, nihil humani a me alienum puto".
PS. Diemžēl, piepildījās man pazīsstama cilvēka teiktais par Swedbanku - NAV vērts iet un pat kaut ko tur kārtot - viņiem viss viens.

H

Komentāri (1)

J jomajoooooo 19.04.2015

http://www.sudzibas.lv/swedbank-c39875.html
pilnigi piekriitu saites autoram. Ar so banku nav nekas riktiigi, jo agraak tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2-3, kops tur straadaa 20+ paaudze (drausmigaa“”tiesibu paaudze””), viss aizgaajis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, shai bankai, spid vien paris nozheelojamas eksistences gadini. Vnk, visi normaalie klienti aizies uz citaam bankaam. Tas tak ir likumsakariigi!! Attieksmee totaalakaa visautlautiiba, rupjiiba, nuulle, nekompetence(maigi sakot), pilnigakaa nezinaasana, neprofesionalitaate, iedomiiba, augstpraatiba, neadekvaaata vispaar uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!
Ar autoru, galigi identiska situaacija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal.
deel taa vairs neesam un nekad nebusim sis bankas klienti. un protams, saviem visiem pazinaam, draugiem, da vispaar jebkuram, kurs man pajautaas, neieteikshu kategoriski svedbank. miskaste ne banka.
bijaam toreiz shokaa no taa ka apkalpojosais personals, tiesi kaa autors arii aprakstija varda vaardaa situaacijas, runaa ar klientu taa it kaa esi. vinam paradaa naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.
aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstaakajai vadibai, un tad ari saprataam, kas par vainu. tur tak ""vadiibaa ""25 gadigas shmaras, kas absoluti neapjeedz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risinaat pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. labi nodomaju ta tak tikai bilde. nav nekads raditaajs, izradas ir gan. tatad iegaumeejiet ja soc.portaalaa nod. vaditajai staav bilde kaa prostituutai, tad kaut kas ar so banku nav kaartiiba. Jo, risinot situaaciju, sii ""vaditaja"' pat neatvainojaas (!!!) ne vienu reizi par to aarpraatu, kas bija jaapiedziivo ar 8 operatoreem, zvanot pa vinu info tel.(vinas katra atkal no jauna, parjautaaja situaaciju, un man kaa pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jaaskaidro atkal un atkal situaacija, tik tamdeel, ka vadibaa seezh nulles un neapjeedz KAA CIVILIZETA PASAULEE NOTIEK KL.APKALPOSANA) plus pie visa, ari tapat kaa autoram, nelaava man kaa sievai runaat, ar debilu stjervu, ar kuru mans virs negribeja runaat pirmaam kartam, a otraam- vins bij pie stures, un vispaar, pilnigi taa pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nereekinaas ar saviem klientiem.
nu tas bija cirks. sii saka, ka jarunaa ar viru. virs visu dzirdeeja, vnk, pasutija gan tas visas debilas un rupjaas aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagaajusi 3 gadi, un situaacija ir tiik pat nozelojama, un veel trakaaka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par siis drausmigas bankeles atraaku likvidaaciju. Jo taa nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kaads mauku bordelis.
Klientu apkalposana viszemaakaa kaadu esmu vispaar jebkad piedziivojusi!!! Mums, radas sajuuta, ka operatores, gan klaatiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runaa. Utt.
nu toreiz tas taa sokeeja, ka protams, uzreiz atteicaamies no siis bankas.
pilnigi vienalga, ka 15 gadu staazsh agraak bijis.
es pat netaisos tgd atcereeties to visu murgu, ko toreiz piedziivojaam, jo mums abiem bij slikti no taa visa, ko nacas dzirdeet, un lasit atbildes vestulees.veselibas problemas ari radaas, jo vajadzeeja neskaitaamas reizes PAVEMT, pirms, aizmirst tos suudus, ar kuriem nacas komuniceet.
PILNIGI NOTEIKTI, neiesaku nevienam normalam cilveekam SVEDBANK.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes