www.sudzibas.lv SmartTel Plus Attieksme pret klientiem

SmartTel Plus - Attieksme pret klientiem

Es esmu “SmartTel Plus” klients no 2015. gada, vienmēr ir licies, ka tas ir optimāls piedāvājums cenas un kvalitātes ziņā. Tas ir uzņēmums, kas piedāvā ip telefoniju, pilsētas numurus un šādas-tādas lietas. Bet te ienācu pie viņiem mājaslapā, lai paskatīties dažādu valstu tarifus un...viņi jau cenas samazinājuši, bet veciem klientiem no tā nekā. Es kad pieslēdzos, tad maksāju 7.8 eiro par šo pakalpojumu, bet jaunajiem tas maksā tikai 0.99 centi. It kā sīkums, bet nav patīkami. Es nodrošinu uzņēmumam pastāvīgu ienākumu, kāpēc man būtu jāmaksā vairāk? Vairāk nekā tie, kas tikko atnāca?

A

Komentāri (5)

V [email protected] 27.10.2016

А жалоба только на новые тарифы?

A Acelus 27.10.2016

Jā, tāpēc, ka jaunajiem klientiem nosacījumi kļuvuši labāki nekā vecajām.

V [email protected] 27.10.2016

Странно, что вас это волнует, если в остальном все устраивает. Эта практика многих компаний и ничего тут не сделать. Многие поэтому гляют от оператора к оператору.

A Acelus 31.10.2016

Nu lūk, tā es uzskatu. Mani neapmierina tāda attieksme.

I Irina S 30.11.2016

Atteiksme ir laba, nevaru neko sliktu pateikt vai uzrakstit. Labai nosacijumi un atteiksme pret klientiem

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes