www.sudzibas.lv Galss Buss nepieklājīgi darbinieki

SIA "Galss Buss" - nepieklājīgi darbinieki

Vēlējos informēt cik šī uzņēmuma darbinieks-šoferis ir rupjš un nepieklājīgs!! Šodien,18.07.2012. Ap 20.30 Pie Zoom gaidīju autobusu uz Salaspili lai nokļūtu uz mājām, visu vakaru lija lietus, biju salijusi un nosalusi, nebiju viena, ar mani bija mans suns. Pienākot 317 autobusam trīs cilvēki iekāpa pirms manis un kāpu kā pēdējā. Pienākot manai kārtai šoferīts tik uzjautāja - A uz kurieni?! Kad pateicu ka uz Salaspili, tad šofers ņirgājoties zobgalīgi un ņirdzošā balsī atbildēja - nekāda Salaspils tev nebūs! Un viss...vairs neko nepaskaidrojot, pat iemeslu nenosauca. Kā iemesls varētu būt suns, bet tad tak var pieklājīgi vai vismaz cilvecīgi pateikt, ka ar mājdzīvniekiem cilvēkus autobusā neņem, bet nē.....šim cilvēkam vajadzēja vēl ņirgāties un deguna galā aizvērt durvis, labi ka paspēju vēl roku izraut pirms iespiež, tā būtu vēl palikusi ar traumētu roku nevis tikai aizvainota un nosalusi.
Cerams , ka firmas vadība tomēr izvērtēs savu darbinieku rīcību un pieņems mērus...kautvai vismaz uz kādiem saskarsmes kursiem aizsūtīs, kur iemācīs būt cilvēcīgiem...

S

Komentāri (10)

L [email protected] 08.09.2012

No Rīgas autobus, kas iziet 12:50. Kāpjot arā sieviete un apvaino šoferi, kad viņš nedod biļetes katram 2 pasažierim .Es sēdēju aiz šofera, un redzēju, kad viņš dod visiem pasažieriem biļetes. Ja viņa teica ka nedod biļetes, kāpēc tad nepārbaudija pasažierus ?? Sieviete izkāpa ārā pie Deglavas maximas.

L [email protected] 08.09.2012

No Rīgas autobus, kas iziet 12:50. Kāpjot arā sieviete un apvaino šoferi, kad viņš nedod biļetes katram 2 pasažierim .Es sēdēju aiz šofera, un redzēju, kad viņš dod visiem pasažieriem biļetes. Ja viņa teica ka nedod biļetes, kāpēc tad nepārbaudija pasažierus ?? Sieviete izkāpa ārā pie Deglavas maximas.

A aiga123 29.11.2012

No Ropažiem uz Rīgu brauc šoferis, vārdā Guntis, kurš savu darbu pirmam kārtam nevar izdarīt kā nākās un tad viņš kad brauc, autobuss netīrs, ko tur var gribēt, ka katrā miestā par brūtēm un nau laika satīrīt autobusu untad vēl jāklausās seksuālās piezīvojumus, kāda kura ir un tā tālāk, tad pieturā neapstājās, ka zin no rītiem 6.30 kas iziet no Zaķumuižas un cilvēki kāpj daudzi uz Ilūkstes ielas, bet bija ka skrēja un aizmirsa apstātie.Tad vēl nezinu kas par priekšnieku, laikam tāds pats auns un muldoņa, jo zvvanījām vairāki cilvēki, bet viņš pasaka tā nevar būt, tādu priekšnieku uz 100 kilometru ārā no Latvijas un kopā ar GUNTI, būtu vieglāk elpot un braukt ar kārtīgiem šoferiem, kas strāda un savu darbu dara uz godu.

Ausainītis 29.11.2012

Nabaga Aiga! Guntis Tevi pameta, vai ne, ko?

A aiga123 03.12.2012

Diemžel ne, jo man tadi viriesi nepatik un noteikti esi ta ar ko autobusa nonemies ar seksu un ka nevareja novakt aiz sevis un tad esi ta noteikti no zakiem, blondinite, par kuru pec tam Guntis ņirgajas????

K Ko'se'cka 15.03.2013

Labdien! Pati esmu pasa'ziere un 'loti biezi braucu ar R'iga- Salaspils autobusiem.Visi apvainojumi par 'soferiem ir neviet'a! Ne vienu vien gadu str'ad'aju R'ig'a un k'a jau var saprast m'ajup braucu ar autobusu.K'adas tik situ'acujas neesmu redz'ejusi un dzird'ejusi!Vien'aa no s'udz'ib'am izlas'iju 's'adu fr'azi: S"oferi ir tik rupji, kur tikai vi'n'i tiek atlas'iti?.Varu teikt tikai vienu, ja pats pasaz'ieris ir laipns, neuzb'a'zas 'soferim ar stulbiem jaut'ajumiem!Pasazieru pien'akums ir:Pirmk'art: iek'apt, sasveicin'aties pirmajam, nevis gaid'it, kad 'soferis pateiks(Labdien) pirmais.M'es iek'apjam pie vi'na autobus'a, nevis vi'n's pie mums! Otrk'art:Brauciena laik'a uzvesties klusu, jo nekatram cilv'ekam interes'e 'j'usu saruna pa telefonu un it 'ipa'si tas k'o tu 'ed'isi vakar'i'n'as un k'adas ir tavas attiec'ibas ar v'iru! Bij t'ads gad'ijums s'ed'eju priek'sgal'a sieviete gados aizmugur''e, kam'er aizbrauc'am l'idz Salaspilij es par vi'nu un ne tikai es, zin'aju visu.Pat to, ko negrib'etu zin'at.Es gribu teikt to, ka j'acien vienam otru.Iedom'ajaties k'air 'soferim, klaus'ities 's'is pasakas veselu dienu!Tauta ir k'luvusi nepiekl'aj'iga un c'uc'iga!

K Ko'se'cka 15.03.2013

Neesmu v'el visu pateikusi!
Tre'sk'art:brauciena beig'as neko aizs sevis neatst'at k'a v'ert'igas lietas, t'a ar'i gru'zus! S"oferis ir 'soferis, nevis apkop'ejs!!!Vin'am aiz mums tas viss j'asav'ac, bet tik pat labi vi'n's to var ar'i nedar'it, bet ja vi'n's to nedar'is, tad mums, pasa'zieriem, neb'us pat'ikami atrasties 's'ad'a transport'a! Ik r'itu braucu prieks par k'art'ibu!!!
Cetutk'art: Ja tev pa'sam ir nog'ajis kaut kas greizi, nav garast'avok'la, l'udzu neboj'a to gan 'soferim, gan citiem cilv'ekiem ! S"oferim ir j'astr'ad'a, j'askat'as uz ce'lu, bet nevis 'k'iv'eties ar Jums, vi'na uzman'ibu nedr'ikst nov'erst!
Tom'er, ja pav'ero cilv'eki ir da'z'adi :audzin'ati, piekl'aj'igi, t'ir'igi, bet ir ar'i t'adas "CU'KAS"!Piem'eram:sal'im'e uz aizskariem ko'z'lenes, apz'im'e s'edvietas, pats briesm'ig'akais ir kad ved no tirgus zivis un vi'niem tur kaut kas izl'ist un tad viss salons smird!N'ako'sie, kas k'apj iek's'a pretenzijas izsaka 'soferim, pie k'a ir vi'na vaina?Laukos pa dienu labi ja 2 autobusi iet, cilv'eki priec'igi brauc, bet te 'lauti'ni izlutin'ati, autobuss iet ik p'ec 20min., uz vienas ielas ir 2vaipat 3 pieturas, bet kaut kas vi'nus vienm'er neapmierina!Ja tevi neapmierina 'soferi vai transports brauc ar VILCIENU!!!Neb'us ne par karstu, ne par aukstu, nelaipnam 'soferim nav j'askat'as ac'is un nav kam izteikt pretenzijas, jo tur tev'i neviens neklaus'isies.
K'ap'ec es to visu rakstu?Jo es atsauksm'es neizlas'iju nevienu labuv'ardu par m'usu viet'ejo satiksmi.M'es, cilv'eki, reti m'akam paman'it, kad mums dara labu, bet vienm'er paman'am to, kas m'us neapmierina!M'usu "GalssBuss" 'soferi ir pa'si jauk'akie, paciet'ig'akie un FORS'A'KIE!!!Kas t''''''a nedom'a, lai iet rat'aaa!!!

S sarkana 19.03.2013

Nu nevaru gan par visiem Galls Buss šoferiem teikt tos labākos vārdus. Bērni mācās Rīgā, katru dienu brauc mājās ar šiem autobusiem, jo citas iespējas nokļūt mājās nav. Neskaitāmas reizes autobusi ir paskrējuši garām pieturai atsājot bērnus mirkstam lietū un salstam. Esmu rakstījusi vadībai, sūdzējusies, lūgusi... Atbildes nekad saņēmusi neeesmu. Klaja bezkaunība no šoferu puses! Pat vairāk! Ir cūcība atsāt bērnus pieturā zinot, ka autobusi kursē ne biežāk kā 40 min. reizi. Zinot, ka autobusu kursēšanas intervāls ir tik liels bērni spiesti iet pa šoseju uz mājām ar kājam, lai stāvot 40 - 50 galīgi nepārsaltu. Turklāt Galss Buss nepiedāvā skolēnu mēnešbiļetes vai citādas atlaides. Skolēni brauc par pilnu maksu - 0.80Ls katru dienu! Man trūkst citu vārdu kā šoferi nosaukt par necilvēku (sabiedriskajā telpā skarbākus vārdus negribu paust).

K Ko'se'cka 30.01.2015

Jus pareizi piebildat, ka nevarat teikt tos labakos vardus par visiem soferiem!Tas nozime, ka nevajag rakstit Galss Buss soferi kopskaita!Man ir savs viedoklis par atseviskiem individiem, ja Jums ir kada susziba par noteiktu soferi, tad noradiet marsruta numuru un laiku, kad vins ir braucis!

M Malvīne7 26.05.2017

Atsevišķi šoferīši tiešām ir lieliski gan vadot autobusu, gan saskarsmē ar pasažieriem. Taču diemžēl ir arī tādi, kuri ir atbildīgi par to, ka autobusos smird - atpūtas brīžos smēķē pašā autobusā. Saprotiet taču lūdzu, ka atvērtās durvis vai pavērta loga spraudziņa nepalīdz! Ja gribat piekopt savu netikumu, ejiet ārā! Nesen parādījās jauni autobusi. Ar vienu no jaunajiem brauca viens labs šoferis. Autobuss tīrs, viss kārtībā. Kolīdz konkrētajam autobusam pie stūres sēdies cits, tā jaunais autobuss sāka piepildīties ar pazīstamo smaku - cigarešu notis ar bagātīgu, riebīgu gaisa atsvaidzinātāju smārdu. Vai tiešām ir grūti saprast to, ka ja nepīpēsiet autobusā, nevajadzēs likt gaisa atsvaidzinātājus! Lūdzu, vismaz nebojājiet labos autobusus! Bet par atsevišķiem passažieriem, kas arī padara braucienu nepatīkamu, varu piekrist, taču tas nedod tiesības arī šoferiem pārkāpt elementāru noteikumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes