www.sudzibas.lv Sia PATIX NEKVALITATĪVS SKAPIS

Sia PATIX - NEKVALITATĪVS SKAPIS

Pasūtījām šajā uzņēmumā skapi. Termiņi it kā tika ievēroti, tomēr jāteic, ka galarezultāts bija ļoti nekvalitatīvs un nenostrādāts. BIja daudzi defekti kurus pēc tam paši labojām , piemēram,
1) Atvilktņu sliedes nebijasaskrūvētas viena pretī otrai
2) atvilktņu mala gāja pāri skapja sliedei un nebija iespējams aizvilkt durvis !
3) Papildus vēl tam - atvilktnes mala bija zemāka kā skapja mala - atvilktni nebija iespējams dabūt pāri skapja grīdai malai.
4) Sliede nebija precīzi nomērīta - tā bija garāka kā skapis, līdz ar to skapja stūris precīzi nesaguļ kopā
5) Skapja apašējā labā mala - skapja pamatne bija zemāka kā skapja labā siena - arī šeit nav precīzi nomērīts . šī defekta dēļ skapja labā puse ir šķība un nebija iespējams normāli iestiprināt bīdāmās durvis. Mums vēlreiz bija jājauc ārā skapis un skapja labajā sienā mums ir jāpārskrūvē skrūves un jāliek kaut kas apakšā lai skapis nav šķībs
6) ROkturī ir skramba

Skapis kopumā bija sagatavots ārkārtīgi pavirši.

K

Komentāri (6)

I irbens90 19.07.2013

Man sāk likties, ka tavas sienas ir bijušas galīgi šķības un kur nu vēl grīdas.Noteikti pa lēto visu baigi gribēji dabūt gatavu, nu kur tak tik daudz defektu, ko var liet!

A asteraki84 24.07.2013

Kāpēc defektus paši labojat? Lai darbinieki paši visu uztaisa līdz galam! ir taču kaut kāda garantija ... Pie tam, var taču namēksāt viņiem, kāmēr neuztaisa viss tā, ka vajag ...

J jns 07.08.2013

Cien. kukū13,

skapja ražošanas procesā tika pieļauta neliela kļūda, kura radīja garu sarakstu ar Jūsu pieminētajiem defektiem. Uzzinot par šiem defektiem, piedāvājām pie Jums nosūtīt mūsu meistaru, kas šo defektu novērsīs un veiks skapja montāžu bez maksas (skapim montāža pakalpojums nebija pasūtīts). Diemžēl Jūsu vienīgā prasība bija kompensācija 25% apmērā no skapja vērtības.

Neizprotam vai Jūs interesē kvalitatīvi uzstādīts skapis vai tikai kompensācija naudas izteiksmē.

Ražošanas kļūdu gadījumos mūsu politika ir bezmaksas defeltu novēršana, jo esam ieinteresēti, lai mūsu klienti varētu lietot mūsu produktus ilglaicīgi.

Vēlreiz aicinām pieņemt mūsu piedāvājumu par defektu novēršanu un bezmaksas skapja atkārtotu montāžu. Jūsu pieņemtais lēmums par defektu ignorēšanu/nenovēršanu novedīs pie skapja ilgmūžības samazināšanas.

Ar cieņu,
SIA "Patix" administrācija

S solve 24.07.2014

Tikko kā pasūtījām skapi, ko esam arī saņēmuši, taču ir redzami robi plāksnēs. Tas vēl nebūtu nekas.Montāžas brīdī atklājām, ka nav arī vajadzīgo urbumu vietās, kur skapja sienas jāsavieno. Tas arī vēl nebūtu nekas, taču pacietības mērs ir pilns brīdī, kad skapis pussalikts aizņem visu istabu, bet solītais firmas meistars kavējas ar ierašanos, lai ieurbtu divus vajadzīgos caurumus. Sāk mākties šaubos, vai arī atvilktnes ieies savās sliedēs. Tā nu mēs un skapis gaidam jau otru dienu meistaru. Pa šo laiku atcerējos arī paziņas necilās atsauksmes par savu skapi un meistra kavēšanos vajadzīgo defektu novēršanā. žēl, ka nauda samaksāta, bet attieksme pret klientu ir nepretimnākoša.

M meistars2002 29.11.2014

Sveicināti, cilvēki mīļie atceraties vienu reizi pa visām, nevainojiet tikai meistarus, padomajiet par savam prasībām un ideju maksimali nospiest cenu, esmu ražotājs, un teiksu godigi kā cilvēki pret mani tā es preti nekad neskruvēju kosmosa cenas, jo ja jus prasat atlaides tad vienigais kur varētu vēl noņemt ir izgatavotāja algas izmaksas, bet ja tiek prasits isā termiņā augstvērtigs skap[is un pa leto, lai pēc tam lielitos cik esmu varens un dabūju pa lēto, tad tā nebus, ir jāciena meistari un viņi cienis jūs.Man starp klientiem ir bijuši tādi, kas sāk sarunas par konkrētu lietu un kad jau ir zināma cena, tad sākas, uzlabo furnituru, konstrukciju, visbeidzott apdari, kas ir milzu izmaksas, un kad paSAKA CITU CENU -SAKAS KRĀP[NIEKI UN TT. nEKAD NEBUS TĀ KA PAR KAPEIKAM DABŪŠU KVALITĀTI TERMIŅUS UNTT.Ja es piekritu pa leto uzreiz pasako ar ko rēķināties -pirmkārt termiņš būs ilgāks, unkvalitāte būs normala (protams bez redzamiem defektiem)bet furnitura lētākā, stiprinajumi lētākie un tt.Un nobeigumā patiniet procesu atpakaļ vai jūs paši sākumā neesat kavējušies ar lēmuma pieņemšanu un tt, kas kavē procesa sākumu, jo jūs jau neesat vienigais klients firmai, ir ražošanas grafiks un tas ir japlano lai viss būtu terminos tādēļ izdomajiet visu savlaicigi pakonsultējaties un tikai tad veicat pasūtījumu.

S shshshsh 17.06.2015

Mana piedze ar Patix ( kādreiz Vanesa) pēc 3 pasūtījumiem
- ar katru reizi termiņš paliek garāks, sākumā paspēja laikā, bet pēdējo reizi nokavēja jau nedēļu,
- tika aizmirstas dažas detaļas, kas bija pirms tam saskaņotas - tikai pēc manas pārbaudes salika visu kā vajadzētu. Tāpēc pieņemot preci noteikti paši pārbaudiet komplektāciju un atbilstību projektam!
- esiet uzmanīgi pasūtot nestandarta (augstās) atvilktnes - ja īpaši nepateiksiet, ka arī sānu un aizmugurējā sienas ir vajadzīgas atbilstoši augstākas - dabūsiet standarta augstumā (piem. atliktne būs 50 cm augsta, bet visas iekšējās malas būs tikai kādi 20, rezultātā visas tajā esošās mantas kritīs uz visām pusēm, kustinot atvilktni). Solīto risinājumu zema augstuma labošanai gaidu jau pusgadu, nedomāju, ka par to vēl kāds atcerās - jauni pasūtījumi laikam svarīgāki par vecajiem klientiem, kas diez vai par tādiem vairs būs...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes