SIA "Namu Apsaimniekošana" - Apkrāpj iedzīvotājus

Sia Namu apsaimniekošanasaņem komunālos maksājumus no iedzīvotājiem, bet nenoreķinās tālāk ar Rīgas Siltumu. Tā rezultātā mājai atslēgts sitais ūdens un apkure. Iedzīvotāji šokēti!!! Apdomājiet divreiz vai vēlaties sadarboties ar šo SIA. Viņi vispār nesaprot ko nozīmē vārda "apsaimniekošana" jēga.

Komentāri (25)

G gatis 18.04.2009

Ir tā ka viņi atslēdz siltumu ja vidējā gaisa temperatūra ir noteikti grādi.. tas tapēc ka noteikti cilvēki nevar atļauties turpināt maksāt par siltumu līdz maija mēnesim ! Nopērc elektrisko sildītāju un tu arī ietaupīsi

I Iedzīvotāja 20.04.2009

Un silto ūdeni arī tagad būtu dēļ vidējās temperatūras sākuši atslēgt??? Nē, šajā gadījumā tā bija ļaunprātīga rīcība. Cilvēki ir samaksājuši, bet spiesti mazgāties aukstā ūdenī. Neticiet SIA Namu Apsaimniekošana viņi ir rīkojas negodprātīgi!!!

S Santa 01.05.2009

Teksts liecina, ka tā autors ir viens ļaunprātīgs nemaksātājs dēļ kura cieš visa māja. SIA "Namu apsaimniekošana" ir labākais serviss un labākā attieksme pret klientiem. Acīm redzot Iedzīvotājai skauž!!! Ja jau Iedzīvotāja raksta taisnību, tad vajadzētu arī minēt arī savu vārdu uzvardu un mājas adresi. Nav krekti paust šādu viedokli anonīmi, par mistisku atslēgšanu, mistiskā mājā.

I Inese 29.09.2009

Santa, Jūsu teksts, savukārt, liecina, ka Jūs strādājat Namu Apsaimniekošanā un mēģinat tagad muļķīgi attaisnoties. Tad jau laikam apzinaties, ko esat sastrādājuši... Nē, neesmu nemaksātāja un domāju mulķīgs šķiet Jūsu ierosinājums man publiskā portālā publicēt savu vārdu, uzvārdu un vēl mājas adresi :) var'but vēl personas kodu un tel nr. pierakstīt :)
Vēl viens apliecinājums, ka Namu Apsaimniekošan nerīkojas profesionāli!!! Jautājums, kas man varētu skaust, ka iedzīvotāji palikuši bez siltā ūdens??? es Taču neesmu apsaimniekošanas biznesa un konkurence man nespiež... tiešām nesaprotu šo uzbraucošo komentāru, tas neko labu neliecina!

J Jelena 30.10.2009

А скажите, пожалуйста, этот случай был единичным или вы недовольны обслуживанием этой фирмы в принципе ?
Наш дом сейчас ищет фирму для обслуживания и хочется, чтобы кто-то порекомендовал что-то хорошее.

A AlexisM 04.01.2010

Pajautājiet SIA "Namu apsaimniekošana" cik viņiem mājas ir aizgājušas prom pēdējo divu gadu laikā. Tādu māju staigāšanu ka šitiem apsaimniekotājiem neviens nav piedzīvojis. Cik stāsta viņu pašu darbinieki, tad viņi jau paņem māju ar domu, ka pēc gada vai diviem tā aizies prom.

A atradējs 02.03.2010

Visas SIA "YIT Celtniecība" apkalpo SIA "Namu apsaimniekošana".

Par SIA "YIT Celtniecība" var iepazīties te:
http://www.sudzibas.lv/complaints/sia-quotyit-celtniecbaquot-c10550.html

K kuldigas3739 09.03.2010

Apsaimniekotāju nekompetemce!
Juris
Labdien!

Redzot, ka problēmas briest, bet risinājumus neviens nepiedāvā...

Nolēmu uzrakstīt dažus faktus, kas ir manā rīcībā...

1) Apsaimniekotājs Ivo Meļķis vairākkārtīgi ir norādījis, ka lūku
korodēšana pagalmā ir normāla parādība.

2) Ventilācijas speciālista vietā vairākkārtīgi atsūta santehniķi,
kuram pat nav jumta atslēgas.

3) LVS un LBN nepārzināšana (drīzumā būs komprotējoša bilde par ūdens
stāvēšanu uz jumta)

Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 211-08 ´Daudzstāvu
daudzdzīvokļu dzīvojamie nami (http://www.likumi.lv/doc.php?
id=187528)

Noteikumi par Latvijas būvnormatīvu LBN 231-03 ´Dzīvojamo un publisko
ēku apkure un ventilācija (http://www.likumi.lv/doc.php?id=79290)

Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likums ("LV", 96 (4082), 19.06.2009.)
[spēkā ar 01.01.2010.] (http://www.likumi.lv/doc.php?id=193573)

Aprunājoties ar dažiem kaimiņiem, viņi teica sekojošas lietas:

1. kaimiņiene dzīvo 5.stāvā: "Dzird, kad 3.stāvā nolaiž podu tualetē"

2. kaimiņiene : "Dzird, kad stāvā virs viņas skaida bērni, liekas ka
tur dzīvo milži (bērniem 4 gadi un zem gada)"

Un tā var turpināt daudzus piemērus...

Klasikais piemērs "Ir dzirdams, ko dara kaimiņš, piemēram, ko saka pa
Skype, vai gatavo ēst..."

Vai neesat aizdomājušies, ka pārāk liela akustika ir defekts? Ja nē,
tad īstais laiks par to sākt domāt!

Aizmirsu pateikt, ka ir arī noteikumi par akustiskā trokšņa
normatīviem dzīvojamo un publisko ēku telpās

http://www.likumi.lv/doc.php?id=91212&from=off

Martins Cetur 21 Janv. 2010 10:22
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
Protams, ka 39.nama piespiedu gaisa nosūcēja problēma vannasistabās
jau arī ir tikai atrisināta pagaidu režīmā... kas manuprāt ir
ievilcies par ilgu.

Daiga Cetur 21 Janv. 2010 10:27
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
Vai nejauši kāds no kaimiņiem, pērkot dzīvokli, nav bijis tik aktīvs, ka paprasījis YIT ēku tehnisko projektu?

Juris Cetur 21 Janv. 2010 13:57
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
Apsaimniekotāji cer uz iedzīvotāju aktivitāti un spiedienu uz SIA YIT Celtniecība.

39 Cetur 21 Janv. 2010 14:04
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

Tā kā novērojama ļoti neliela kaimiņu aktivitāte, kaut vai par nepieciešamību sasaukt kopsapulci, šķiet, ka lielākā daļa ar visu ir
apmierināta...

Juris Cetur 21 Janv. 2010 16:42
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
Par lûkâm

http://russia.hydrotec.com/index.php?id=1281

beitinsh Piektdiena 22 Janv. 2010 08:40
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
Es pie dzīvokļa iegādes mēģināju izspiest no Yit elektrības, ūdens un
kanalizācijas, apkures izpildshēmas, vai tehniskā projekta kopijas.
Tas viss beidzās ar solījumiem un tā vel šodien nēsmu tās redzējis,
bet nu jau biju pat pats biju piemirsis. Varbūt, ja ir vel
interesenti, tad vajadzētu sasparoties un tomēr dabūt, jo negribētos
kādreiz kautkur trāpīt, vai netrāpīt! :)

Daiga Piektdiena 22 Janv. 2010 12:20
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
Es zinu tikai, ka šo tehnisko projektu nevar dabūt no apsaimniekotāja,
jo viņi teica, ka viņiem tas nav - man ieteica griesties pie Yit vai
būvvaldē, bet laikam pietrūka man motivācijas to sadabūt. Piekrītu, ka
vajag sasproties to dabūt.

Ievii Piektdiena 22 Janv. 2010 12:58
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

Kad es jautāju Yitam izpildshēmas viņi teica, ka tās ir pieejamas pie
apsaimniekotāja. Tā kā pastāvīgi nedzīvoju Kuldīgas ielā un neesmu
nevienu caurumu sienā taisijusi - neesmu arī interesējusies pie
apsaimniekotāja. Bet vajadzētu. Piem., man nav nemazākās jausmas pie
kuras sienas vanasistabā var pieskrūvēt dvieļu žāvējamo, lai kaut kam
netrāpītu.

Daiga Piektdiena 22 Janv. 2010 14:01
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

precizēju savu iepriekš teikto - no apsaimniekotāja sapratu, ka
komunikāciju izpildshēmas viņiem ir, bet tehniskais projekts nav.
Toreiz interesējos par tehnisko projektu, jo interesēja sienu
izolāciju biezumi utt. Noderēt, protams, mums visiem var abi no
dokumentiem.

Zermena Strele Piektdiena 22 Janv. 2010 14:02
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

Par ventilāciju! Man no gaisa nosūcēja virtuvē nāk aukstais
gaiss, sevišķi vējainā laikā pat pūš iekšā . Par laimi smakas no
kaimiņu virtuvēm pie manis nenonāk, kā to raksta citi .Domāju, ka tā ir
virtuves montētāju klūda, bet sarunā ar kaimiņieni, noskaidroju, ka
viņai ir tāda pat problēma. Tātad, jadomā, vaina ir visā ventilācijas
sistēmā. Varbūt tagad ziemā to YIT nevar izlabot, bet pavasarī gan
vajadzētu visiem kopīgi panākt šīs lietas atrisinājumu.
Dzīvoju 37. mājā .

Liene Piektdiena 22 Janv. 2010 15:38
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
tora ziņojumus
Jaa, aukstais gaiss ariii ir maniits, ventilaciju eksperti teica, ka
taa tam noteikti nav jabuut, ir nepareizi nosleegta sistema. Veejsh
push atpakalj visu to, ko citi censhas pust araa ar saviem nosucejiem.
Eediens, cigareshu duumi un protams aukstais gaiss

ieva Piektdiena 22 Janv. 2010 20:02
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

Man skaidroja, ka ventilācija nedarbojas, ja ieslēdz elektriskos
aktīvos ventilātorus- nosūcēju, tas izjaucot gaisa plūsmu pamatrežīmu,
tādēl augstāk dzīvojošiem rodas pretēja gaisa plūsma, pie tam 'to
ietekmē iekšējās/ārējās gaisa temperatūras...cik ekspertu, tik
viedokļu, bet to noteikti jānorāda pie JIT defektiem
Vēl viena pazīme, kas liecina par ventilācijas/ apsildēšanas problēmu
ir kondensāta veidošanos uz logiem Vai kādam citam arī ir šī problēma
Turu vaļā mazās lūciņas, bet tas nelīdz...

e-pasts Piektdiena 22 Janv. 2010 22:07
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!
tora ziņojumus
Jap, kondensāts pilnā sparā..., ar visām ventilācijas spraugām.
Noderētu kvalificēts vērtējums šai parādībai !

Martins Pirmdiena 25 Janv. 2010 22:55
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

Kas attiecas par kondensātu, tad ļoti būtiski ir arī regulāri vēdināt
(ar normālu loga atvērumu) telpas, ne tikai darbināt mazās lūciņas, jo
mums tomēr ir plastikāta pakešu logi un betona sienas. Es katru dienu
vēdinu un kondensāts nerodas nemaz.

ieva Cetur 28 Janv. 2010 20:04
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

Tā jau ir, Dienā, kad vēdinu, kondensāts neveidojas, bet no rīta, kad
naktī logi ir stāvējuši ciet 6-8 st, tas parādās...

Egons Cetur 28 Janv. 2010 23:26
Tēma: Re: Apsaimniekotāju nekompetemce!

Varbūt vaina ir aizkaros/žalūzijās - siltais gaiss no radiatoriem
netiek logam klāt?

M Maris 02.09.2010

Labdien,
nekomentēšu par ventilācijas lietām utt. jo neesmu saskāries ar šādām problēmām - acīmredzot paldies Dievam.
Kas attiecās uz SIA Namu apsaimniekošana - "siltumapgādes un siltā ūdens norēķini" - kategoriski nepiekrītu ka šis apsaimniekotājs kādu krāpj.
Dzīvoju vienā jaunajā projketā netālu no tirdzniecības centra Domina.
Iegādājos dzīvokli, apsaimniekotājs nāca komplektā, tas bija krāpnieks, ko vajadzētu vienkārši sakot sabāzt cietumā. veicām visas nepieciešamās darbības un nomainījām šo apsaimniekotāju, izvērtēju vairākas lielas Latvijas kompānijas, kā arī konsultējos ar paziņām kas darbojas šajā sfērā, izvelējāmies strādāt ar Namu Apsaimniekošana SIA, arī mani paziņas ieteica kā pieteiekami labu kompāniju.
Pats esmu dzīvokļu īpašnieku valdē un esmu lietas kursā par notiekošajām lietām saistībā ar mūsu māju, varu apliecināt, ka viss ir pieteikami caurspīdīgi, apsaimniekotājs ir vienmēr gatavs uzrādīt visus pieprasītos dokumentus gan par ieņēmumiem, gan par izdevumiem saistībā ar mājas apsaimniekošanu.
Mēs zinām cik kurš ir parādā un arī apsaimniekotājs pieņem mērus savu iespēju robežās lai parādi nepalielinātos, un lai pārējiem ēkas iedzīvotājiem nebūtu šo iemeslu dēļ sarežģījumu, tapēc noteikti var secināt to ka šīs cilvēks kas šo saraksti ir ierosinājis, ir ļaunprātīgs nemaksātājs, kas mēģina atriebīgos nolūkos nomelnot šo kompāniju.
Apsaimniekotājs protams nav ideāls, bet esmu sadarbojies ar vairākām citām kompānijām, un esmu par šo tēmu runājis ar pazīstamiem cilvēkiem, un varu tikai secināt ka apsaimniekotājs ir pietiekami labs, un mainīt viņu nevēlos, jo nedomāju ka esošās problēmas nav atrisināmas.

Ar cieņu,
Māris

R Rimants 28.09.2010

neviens nav ideāls, kur var visu laiku sūdzēties? Ja jau tev atsledzēt apkuri, vai ko citu, tad meklē problēmu, nevis apsaimniekotājā bet tajos cilvēkos, kaimiņos, kas nav samaksājuši un kuru dēļ ir atslēguši...

Z zigmundsulgis 24.11.2010

Godprātigāku un profesionālāku apsaimniekotāju par sia NAMU APSAIMNIEKOŠANA DIEZ VAI VISPĀR VAR ATRAST.Ticiet man.

D D. 18.12.2010

Labdien!
Esmu parliecinats viena ka taisniba tam kurs maksa regulari par sanemtajiem pakalpojumiem.
Ar musu majas jauno apsaimniekotaju sia HANZA.CENTRS iedzivotajiem loti ciesa sadarbiba gan ar paradniekiem kuriem rekinos netiek skaitita sodanauda ka ari par kaveto maksajumu.
HANZA.CENTRS musu maja salaboja jumtu kurs teceja 35.gadus, saveda kartiba pieguloso teritoriju, saveda kartiba apkures un udens piegadi visa maja, uzbuveja bernu laukumu un citi lieli darbi tika izdariti musu maja.Blakus esosaja maja ari tika atjaunota karsta udens piegade, jumta seguma nomaina un citi lieli darbi kurus bija jadara ieprieksejam apsaimniekotajam .ESAM PRIECIGI PAR JAUNO APSAIMNIEKOTAJU .
JAUNAJA GADA VISIEM NOVELU MAZUS REKINUS UN LABU APSAIMNIEKOTAJU KA MUMS.

A andris 23.01.2011

Gribam nomainīt apsaimniekotaju savaj mājai, vai kāds var ''uz pirkstiem'' apstāstīt visu processu no a līdz z? kas jādara, kur jāvēršās? varbūt naivi, bet apņēmība cilvekiem ir, mazliet svaki ar praksi... būšu ļoti pateicīgs!

I Ilze 10.02.2011

Gribējām ar viņiem slēgt līgumu, bet vēlāk noskaidrojam, ka viņi izveidoja arī fiktīvu firmu SIA „Hausmaster” kura strādā tie paši darbinieki un atrodas ari Cēsu iela 15, ka arī viņiem ir milzīgs virs 2 mln. latu kredīts. Ja ir kādas ziņas par šo firmu lūdzu informēt. Ilze.

G Garausis 14.02.2011

Nekādi labdari Hausmasters nava. to vien dara kā attiesā īpašumus...

I Imka 06.03.2011

Īpašumā Rīgas centrā kuru apsaimnieko ''Hausmaster'' Sia, ir izveidots parāds par RŪ pakalpojumiem, respektīvi nav norēķinājušies par pakalpojuma sniegšanu ar tiešo piegādātāju. Tiks mēģināts sazināties arī ar RS un citiem kom.pakalpojumu sniedzējiem!

I Ipašnieks 18.03.2011

Кто пишет на sūdzības.lv заметки с благодарностью? Я так догадываюсь сами работники. Наш дом эта фирма обслуживает 2, 5 года и такого ''грабежа'' я не видел не разу. Создают от дома какие-то подставные сообщества ( из своих-же сотрудников), а те от лица жильцов всего дома принимают очень дорогостоящие и нецелесообразные, но очень прибыльные для фирмы решения. По телефону врут, в минуту по 5 раз протеворечат сами себе.

N Namu Pārvaldnieks 12.01.2012

Arī piekrītu augstāk teiktajam, jo ir jāizvērtē visi par un pret.

Bet gribu arī ko piebilst:

ZEMES PIESPIEDU NOMA

Diemžēl LR likumdošna pašlaik nekā nenodrošina zemes īpašnieka intereses, jo visi likumi ir ļoti neprecīzi, vispārinoši, ko ļaunprātīgi izmanto daudzi pārvaldnieki ( KSA, AS RĪGAS NAMU APSAIMNIEKOTĀJS, TOMO NAMI, U.C. ). Jo jeb kādā veidā vēršoties pret pārvaldnieku, tas beigsies ar uzvaru pār "TUKŠU MAISU". Tiesāties pret pārvaldnieku ko iesaka likumi ir lielākais neprāts, kas noved pie naudas un laika zaudēšanas. Tas saucas-"zemes suņi rej, bet dzīvokļu karavāna iet tālāk". Protams, ka dzīvokļu īpašnieki neinteresējoties par to noved paši sevi parādnieku statusā.

Līdz ar to vienīgais ir vērsties pret dzīvokļu īpašniekiem-reālajiem labima guvējiem. Ja tie laicīgi nesamaksā parādu un nenoslēdz līgumu ar zemes īpašnieku, tad ir jāraksta PRASĪBA TIESAI par konkrētā dzīvokļa apķīlāšanu, parāda peidziņu un zemes nomas līguma noslēgšanu rakstiski.

Tāds diemžēl pašlaik ir vienīgais ejamais ceļš, kad kaut ko reāli var dabūt.

Silti iesakām visiem dzīvokļu īpašniekiem pašiem interesēties par savu atbildību likuma priekšā, jo likum nezināšana neatbrīvo jūs no atbildības ( zemes nodoklis un noma būs jasamaksā vai pa labam vai ar tiesas lēmumu). Lūdzu kontrolējies savus pārvaldniekus šajā jautājumā, lai tie jūs neieved maksātnespējā un lielās nepatikšanās.

Ja jums ir vēl kādi jautājumi, tad rakstiet mums- [slēpt]@inbox.lv

M Megija 17.02.2012

Starpcitu cienījamie portāla lietotāji, Jūsu zināšanai Sia Hausmaster ir meitas uzņēmums Sia Namu apsaimniekošanai un tas, ka strādā vieni un tie paši darbinieki tikai liecina par to, ka Hausmaster darbojas pilnīgi tādā pašā izcilā kvalitātē kā Sia Namu apsaimniekošana.
Nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt par Hausmasteru, jo mūsu māja vēlējās mainīt apsaimniekotāju un izvērtējot visus piedāvājumus sapratām, ka tieši Hausmasters būs īstais, kam savu māju varam uzticēt, jo ņemot vērā, ka ļoti daudzi draugi un paziņas dzīvo jau viņu apsaimniekotajās mājās, kuri ir izteikuši tikai tās labākās atsauksmes.

Un šaubos, ka darbiniekiem nav maksātas 6 mēnešus algas, jo braucot uz biroju darbinieki vienmēr ir laipni un izpalīdzīgi.

Un arī sniegu sētnieks sāk tīrīt jau 5:00 no rīta kā modinātājs :p

Manuprāt tie, kas šeit raksta, ir nemaksātāji savās mājās, vai tml, jo citādāk nav iespējams izskaidrot viņu neapmierinātību.. Protams, katram var gadīties kāda ķibele, kad problēmas risinājums aizņem vairāk laika, vai gadīties kļūdas, taču tas nav iemesls, lai publiski noniecinātu kādu uzņēmumu. Vnk vajag iet pie viņiem un runāt !! Hausmasters, piemēram mūsu mājai, jau otro gadu nodrošina izcilu tīrību, kārtību, drošību, ko iepriekš pat nezināju, ka tas ietilpst apsaimniekotāja pienākumos. Agrāk mēs pat paši spuldzītes skrūvējām kāpņu telpās!!!

Vārdsakot - cik cilvēku, tik viedokļu.
Un visiem, kas šo lasa - iesaku aiziet apskatīties gan Hausmaster, gan Namu apsaimniekošanas mājas un spriest tikai pēc redzētā, nevis pēc neapmierināto cilvēku bubināšanas.
Nākamreiz nepaslinkošu un sameklēšu savā mājas arhīvā bildes, kā bija pie iepriekšējā apsaimniekotāja, un kā tagad izskatās mana māja!

I Ināra 22.10.2012

А у нас до сих пор не подключено отопление. Интересно, это тенденция для всех домов, обслуживаемых этой организацией, или наши два так "провинились" ?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes