Pēdējie jautājumi

Noderīga informācija

Pēdējie komentāri

(Pirms 3 stundām 9 minūtēm)
Baltic Beach Hotel
(Pirms 7 stundām 28 minūtēm)
Eduards Abrazejs
(Pirms 16 stundām 49 minūtēm)
Rita Mieze
(Pirms 17 stundām 24 minūtēm)
Valodu serviss
(Pirms 20 stundām 14 minūtēm)
Romulas Vamvurī
(Pirms 22 stundām 8 minūtēm)
CAMEL kurpes
(Pirms 22 stundām 27 minūtēm)
Lieliskas Dāvanas
(Pirms 1 dienas)
Antra Šurma BITE!!!
(Pirms 1 dienas)
APRANGA
(Pirms 1 dienas)
Планшет

Sliktākais reitings

Populārākās sūdzības

220.lv (4)

Turies tālāk

220.lv (3)
RTU (1)
DEPO (1)

Sūdzība par Šarlotes poliklīnika

Lasīt visas sūdzības par Šarlotes poliklīnika

Šarlotes poliklīnika

Publicēja:
 Elodeja Jan 23, 2014
dr.Brīvmanes attieksme
Informācija par kompāniju:
Šarlotes poliklīnika
Rīga
Nesen vedu pie zobārsta bērnu (4 gadi) un pierakstījāmies pie dr.Brīvmanes Šarlotes poliklīnikā. Žēl, ka tikai pēc vizītes ieskatījos googles informācijā par šo dāmu. Komunikācija ar dakteri mums nevedās, jo viņai ir tikai viens uzskats - mammai ir jāiet ārā no zobārsta kabineta un nekādi savādāk nekas nav iespējams. Kad teicu, ka palikšu, jo bērnam bija apsolīts, ka būšu blakus, tad sākās - "Jūs vispār sēžat uz mana krēsla, un ko Jūs domājat, ko tad es te ar Jūsu bērnu darīšu utt., nu labi, ejat TUR pie durvīm un stāvat". Šadi izgānīta devos stāvēt pie durvīm. Pa to laiku daktere nebija pajautājusi par manu bērnu nevienu jautājumu, jo bija aizņemta ar manis dzīšanu ārā. Uzreiz ķērās klāt zoba labošanai, pat nenoskaidrojot neko par bērna veselību. Biju šokā. Parasti ienākam kabinetā, apsēžamies, izrunājam kas un kā, kādas sūdzības, kādas alerģijas, kā apmeklē zobu ārstu, kā tīra zobus utt. Bet šeit, labi, ka slota nebija pa rokai, gāztu arī ar to. Ļoti nepatīkama sieviete saskarsmes un attieksmes ziņā. Ar bērnu bija it kā smaidīga un tika labi galā, bet dēļ komunikācijas problēmām ar vecākiem, šai sievietei nevajadzētu strādāt ar bērniem, jeb arī vajadzētu pakonsultēties ar psihologu, kā vienoties ar vecākiem par iešanu ārā no kabineta.

Lasīt komentārus Zobārstniecība

Komentāri

Vai tad bērns šajā vizītē nebija galvenais, kam jābūt apmierinātam? Mammai jau ir citas vietas, kur parunāties:)
Komentēja: Jan 23, 2014
5nams

Bērns bija piebļāvis visu poliklīniku. Mierināju, runāju un centos sarunāt ar bērnu, ka iešu laukā, lai daktere var strādāt. Bērnam ir pieredze arī ar citu zobuārstu - tāda, ka smaids līdz ausīm no sākuma līdz galam, tikai mūsu dakterīte aizgāja dekrētā un gribējām atrast citu labu dakterīti. Turpināsim meklēt.
Komentēja: Jan 23, 2014
Elodeja

Savādi, savādi- es, savukārt, uzskatu, ka zobārstam viņa darba vietā jādara, kā uzskata par pareizu- es vedu pie šis dakteres Rebekas savus 2 bērnus- esmu sajūsmā! Vienmēr labāk ja veidojas dialogs ar bērnu ārstam, es jau varu mājās parunāt. Mana meita katru reizi jau mājās zīmē Rebekai zīmējumus un tad nes, kad ejam uz vizīti. Man radās iespaids, ka šai mammai pašai ir problēma kontaktēt, ne tam bērniņam. Rebeka ir tik jauka!
Komentēja: Jan 23, 2014
MMMMM67

Un interesanti, mammīt, kā tad bērnam smaidīt, ja māte pati nervozē, sāk strīdēties ar dakteri un negrib atstāt savu bērniņu? Vai nav loģiski, ka viņam arī sametas neomulīgi tādā situācijā? Un interesanti, kā reaģēt dakterei, ja Jūs iesēžaties viņas darbavietā, kā tad viņai tikt tiem zobiem klāt? Ārsts vienkārši grib veikt savu darbu, nevis komunicēt ar Jums un klausīties, kā Jūs runājat ar bērnu, tikmēr traucējot komunikāciju ar bērnu veidot viņam. Man liekas, Jums pašai vajadzētu pakonsultēties ar psihologu, ja Jums ir problēmas to saprast.
Komentēja: Jan 23, 2014
Andžela

Cienījamā Dr.Brīvmanīt!
Ja gadījumā Jūs lasīsiet šo pesteli, tad zinat, ka ir miljons citu pacientu, kas Jūs mīl un ciena un ārstējas pie Jums ar prieku!
Man pateica, ka te ierakstīta negatīva atsauksme- neņemiet galvā! Vienmēr atradīsies kāds, kam medus rūgts!
Jā- un priecīgu Jums vārda dieniņu!!!
Komentēja: Jan 23, 2014
Pēterkoppa

Un kādēļ gan dakteri var saukt vārdā, bet pats palikt anonīms? tas nav godīgi. Uz rokām jānēsā ārsti, kas vēl ir ar mieru strādāt ar bērniem un visu šo dzirdēt. Ir iespēja iet uz klīnikām, kur par atsevišķu samaksu zobārsta krēslā var runāties, spēlēties un visādi citādi jauki pavadīt laiku. Taču jābūt kādam brīdim, kad bērnam jāsaprot- dzīvē ir ne tikai patīkamais un ar nepatīkamo var tikt galā nedaudz paciešoties. Un kontakts tik tiešām veidojas labāks, ja ap zobārsta krēslu apkārt burtiski nerāpo māte, kas sola debesu brīnumus, draud, piesola un beigās apraudas.
Komentēja: Jan 24, 2014
5nams

Andžela.
Vispirms es nesēdēju zobārsta krēslā, bet uz taburetes pie galda, otrā krēslā pie galda sēdēja daktere un zobārsta krēsls bija brīvs. Izrādījās, ka taburete ir dakteres krēsls un visi pārējie krēsli kabinetā arī ir dakteres. Laikam īsti precīzi nepateicu, ka pirmās divas reizes zobārsta kabinetā biju kopā ar savu bērnu un bērns bija smaidīgs, bez nevienas asaras.
5nams
Palasīju Jūsu citus komentārus. Saprotu, ka pati esat zobārsts. Vēl vairāk, sapratu, ka strādājat tagad šajā pat poliklīnikā. http://www.sudzibas.lv/bernu-zobarstniecibas-poliklinika-stabu-iela-9-c25993.html#c135960 Saprotams, ka esat dusmīga, jo neesmu glaudījusi pa spalvai. Jūsu beidzamais teikums "ja ap zobārsta krēslu apkārt burtiski nerāpo māte, kas sola debesu brīnumus, draud, piesola un beigās apraudas" ir jūsu fantāzija un labs rādītājs tam, cik jūs pati esat sirsnīga daktere. Tātad tāds ir šīs iestādes profils. Paldies par šiem komentāriem. Es guvu arī plašāku ieskatu par šo zobārstniecības iestādi.
Īsumā - stāsts ir par dakteri, kurai vairāk interesēja viņas taburete un kā dabūt mani ārā, nevis stāsts no manis, kāpēc bērns VISPĀR ir atvests pie ārsta! To man pat nepajautāja! Bet kopumā bērnam bija smeldzošs zobs uz skābumu, kas bija galvenais apmeklējuma iemesls, ko vēlējos pārrunāt, jo zobs it kā vesels. Daktere uztraucās par savu tabureti, nevis profesionāli noskaidroja vizītes iemeslu. Un tas nav normāli. Tiem, kam veicās ar šo dakteri, lai veicas arī turpmāk. Galvenais ir atcerēties, iestumiet bērnu viņas kabinetā un aizveriet durvis no ārpuses. Viņa no jums neko nevēlas zināt, viņa tāpat ir gudra un 4-gadnieks lieliski zinās atbildēt, uz ko viņam ir alerģija un kādas slimības ir pārslimojis.
Komentēja: Jan 24, 2014
Elodeja

Klaw, ELODEJA :)))) varbūt padariet kaut ko jēdzīgāku kā tikai komentēt sev nesaprotamu profesiju- esat mēģinājusi adīt vai izšūt?Lieliska nodarbe sievietei pēc darba!Parunāties ar bērnu?!Un vair;ak pozitīvisma!Starp citu-šodien palasījos googlā par aprakstīto dakteri...nujāaa- viena forša sieviete!Un vēl labo zobus!! Un elodeja to saņem bez maksas!!Ja kaut kas tāāāāā nepatīk - vienkārši vajag iet uz kādu privātpraksi - un viss!Ārsts patiesi var prasīt noteiktu kārtību savā darba vietā- un tā pa lielam- viņai vispār nav jāpierunā un kaut kā ar varu jāpiespiež neviens bērns- ĀRSTA PIEN"AKUMS IR IELIKT CAURĀ ZOBĀ plombi-vai to tā daktere atteica.Ko var ņemties - es te sēžu bet viņa sēž tur kur man nepatīk...murgs kaut kāds. Strādāt vairāk vajag...varbūt -lasīt?
Komentēja: Jan 24, 2014
moooooora

Tā daktere toč nav normāla - PATI SARAKSTĪJUSI SEV VISUS KOMENTĀRUS PĀRIS DIENĀS! Laikam tas ir vienīgais veids, kā cīnīties par saviem pacientiem - ar darbu jau to nevar panākt. Labāk būtu paklusējusi un pamācījusies. KAUNS DAKTEREI, ja to vispār var nosaukt par dakteri! un VISI TURPMĀKIE KOMENTĀRI AR DAŽĀDIEM VĀRDIEM IR DAKTERES VAI VIŅAS ROKAS PUIŠU DARBS.
Komentēja: Jan 25, 2014
dzelmee

Labvakar!
Patiesi interesanta sarakste, kas ne tuvu neataino reālo situāciju.Apmeklējot kādu iestādi mums ikvienam ir jārespektē tās noteikumi.Medicīniskas iestādes apmeklē ar konkrētu nolūku- šinī gadījumā-lai labotu zobus. Šādās iestādēs parasti strādā cilvēki ar atbilstošu izglītību un prasmēm.Pieredze katrā konkŗētā darbā ļauj izvēlēties uzvedības modeli katrā konkrētā gadījumā, un tā kā esmu interesējusies papildus par cilvēku uzvedību, atļaušos teikt -atbilstoši psiholoģiskajiem tipiem. Bērnu zobārstniecība ir komplicēta joma, kurā komunikācija atbilstoši vecumam jāapvieno ar nevienam nepatīkamo zobu labošanu.Bērnu sauca Loreta Upīte.Loretas mamma vēlējās sēdēt uz medicīniskā krēsla uz kura sēž ārsts strādājot, tad - gūlās uz krēsla, nepārtraukti runāja, neļaujot veidot kontaktu ar bērnu un, jo vairāk runāja mātejo vairāk bērns bļāva. Tā kā darbs nebija iespējams, vienkārši klusējot gaidīju- gan kamēr tiks nomierināts bērns, gan kamēr māte izrunāsies pa telefonu. Tikko māte izgāja, bērns nomierinājās un bija iespējams ielikt plombi.Jāpiebilst, ka pakalpojums ir bezmaksas, kam patiesībā vajadzētu iepriecināt un cenšoties izmantot visas ārsta zināšanas.
Upītes k-dze! Zobārsta izvēle ir nopietns un atbildīgs pasākums, bet veiksmīga ārstnieciska darbība ir iespējama tikai sadarbojoties.Jūsu attiecībām ar bērnu ir vieta mājās.Poliklīnikā kurā saņemat pakalpojumu, tomēr jārespektē iestādes kārtība, gluži tāpat kā teātrī vai skolā. Ceru, ka meklējumi atrast labu zobārstu vainagosies ar panākumiem!
Tāpat piebildīšu, ka anonīma nomelnošana ir nekorekta un apšaubāma, pilnīgi nesaprotami cenšoties publiski apspriest manu personību.Kā tirgū.

Ar cieņu
Rebeka Brīvmane
Komentēja: Jan 25, 2014
Rebeka Brīvmane

Uzminējāt- tur es arī strādāju un mani pārsteidz vecāki, kuri tik tiešām ir pārliecināti, ka visu zina vislabāk. Es piekrītu dr, Brīvmanei, ka galvenais taču ir salabot zobu mierīgam bērnam, nevis piedalīties bezcerīgā mātes un bērna sarunā, kurā, ticiet man, bieži vien ir neērti klausīties. Un visas citas manis aprakstītās vecāku darbības es arī esmu redzējusi un ne reizi vien. Arī bērnus, kas sit vecākus, spļauj dakterim un mātēm ar smaidu uz lūpām šķiet, ka tā ir bērnu vecuma īpatnība. Tieši vecāku dēļ mēs nevaram atrast jaunos ārstus, kas vēlētos strādāt ar bērniem.
Protams, ir arī patīkami iz;ņēmumi, kuri saprot un atbalsta mūs šajā ne tik vieglajā ikdienā.
Katru gadu institūtā vispārējā anestēzijā veikto zobu ārstēšanu skaits dramatiski pieaug un pārsvarā tas ir tieši tādēļ, ka ārsti nevēlas bojāt savu dzīvi ar taisnošanos nepamatotiem apvainojumiem.
Komentēja: Jan 25, 2014
5nams

Nē, nu dakterei tiešām nav ko darīt... neviens te ne ko neapmelno..pastāstīja savu situāciju un viss! Man vispār ar to nav nekāds sakars - meklēju zobārstu un lasīju atsauksmes. Šī nav pirmā reize kad redzu, ka dakteri paši sev saraksta vienas dienas laika secīgi slavas dziesmas. Bēdīgi, ka tādi dakteri strādā. Cilvēki neesiet naivi.
Komentēja: Jan 27, 2014
dzelmee

To dzelmee

Zobārstiem Jūsu bērnu zobi nav vajadzīgi!Tikai vecāki ir atbildīgi par sava bērna zobiem un arī uzvedības normām medicīniskā iestādē.
turklāt būtu priecājušies, ka atrodas vēl tādas klīnikas, kas slēdz līgumus ar valsti, un nodrošina bērniem bezmaksas zobārstniecību.
Ārsts algu ar bērnu zobu labošanu nopelnīt nevar, citreiz tur pat minimālā alga nesanāk.
Komentēja: Jan 29, 2014
ELLIO

Štrunts par algām un štrunts ir attieksme! Problēma ir paši vecāki!Kā 4 gadīgiem bērniem var būt cauri zobi, ja mamma vai tētis, vismaz katru vakaru bērnam iztīra zobus??? Visi caurumi rodas no sliktas higiēnas!Tīriet tak bērniem zobus un tikai nestāstiet pasakas par "iedzimtību", Tos mītus atstājiet pasakām.Un bērns kas ienākot zobārsta kabinetā jau pīkst ir apliecinājums, ka vecāki nepalīdz bērnam ar zobu tīrīšanu.Labāk, lai ir skandāls mājās, kad mātei rokās zobu birste ne kā kabinetā dakteris ar urbi.
Komentēja: Feb 3, 2014
Romija

Cienītā, vispirms, es pati kā bērns pie dr. Brīvmanes esmu ārstējusi zobus, tagad pie viņas iet ari mana 6-gadīgā meita un! arī nes dakterei zīmējumus, tāpat kā minēja šeit kāda cita komentētāja. Kaut arī bērns raud kabinetā, jo atvainojiet, tā nav nekāda pēdu procedūra. Jūsu teiktais "vienoties ar psihologu par iešanu ārā no kabineta" manī radīja sajūtu, ka esa pārāk jūtīga. Jūs est aizvainota, kam nav nekāda sakara ar dr.Brīvmanes profesionalitāti.
Komentēja: Feb 10, 2014
Barbara B

Jums - cienītā daktere un co - mentētāji vienā personā - ari nav svarīgi bērnu zobi. Ja Tu esi normāla daktere, tad zini, ka zobu caurumu veidošanos nosaka daudz un dažādi apstākļi, tai skaitā iedzimtība, tāda slimība kā celiakija (ja Tu zini, kas tas ir!) uttt...
Un Tev tiešām patīk skandalēties kā tirgus tantei pa visu internetu kopā ar saviem Co-mentētājiem.
Nožēlojami. Nožēlojami. Nožēlojami.
Komentēja: Feb 16, 2014
dzelmee

Kā tad! Un trakākā iedzimtība ir slinkums un kašķīgums! Kad visi ir slikti tikai ne pats! Kad vainīgi ir dakteri, skolotāji, pārdevēji u.c. Tikai viena vienīgā esi kā saulīte, bet tā draņķa pasaule visu sabojā!
Tas tiešām ir nožēlojami!
Komentēja: Feb 16, 2014
Romija

Piekrītu Romijai!
To dzelmeee
Iemāci savus bērnus pareizi un regulāri tīrīt zobus, tad nevajadzēs vainu novelt uz iedzimtību un celiakiju.
Komentēja: Feb 16, 2014
ELLIO

Ak, kungs, es nemūžam neietu pie ārsta, kurš atļaujas tādā līmenī aizstāvēt sevi vienā tenku lapelē. Man domāt, ka ārstam jābūt drusku augstākam un gudrākam. Dažreiz ir saprātīgāk paklusēt, nevis kopā ar saviem kolēģiem drukāt n-tos izmisīgos atbildes komentārus. Jo savu taisnību var pierādīt ar labu darbu, tad tie klienti, kas ir apmierināti, neņems vērā vienu slikto komentāru. Bet nosaukt savu pacientu vārdus, un aprakstīt, cik tie histēriski uzvedušies, es atvainojos, tā ir ārstam absolūti necienīga rīcība. Rupja tirgus sieva, nevis daktere un pēc šādas diskusijas man neviens neiestāstītu, ka tāda var būt laba daktere.
Pierakstu šīs rupjās ārstes vārdu, lai principiāli atcerētos, kurp nevest bērnus.
Komentēja: Feb 19, 2014
Čegevara

Zobārstam jau nu Tavi bērnu zobi arī nav vajadzīgi un vēl par valsts līdzekļiem.:))
Zobārsts labprātāk strādās ar pieaugušu klientu, kurš maksā par zobu ārstēšanu, protezēšanu.
Komentēja: Feb 19, 2014
ELLIO

Pievienot komentāru

Pārbaudiet pareizrakstību, pirms ievietojat komentāru
    Jūsu attieksme Piekrītu Neitrāls Nepiekrītu
    Pievienot bildes
    Apstiprināšanas kods

    Pievienot

    Šodienas bilde

    Kategorijas

    Apģērbs / Apavi
    Atpūta / Izklaide
       - Viesu nami
    Auto / Transports
       - Autoskolas
    Avīzes / Žurnāli
    Bizness / Finanses
       - Bankas
    Būvniecība
       - Celtnieki
    Ceļojumi
       - Viesnīcas
    Datori / Pakalpojumi
    Drošība
    Dzīvnieki
    Elektronika un Tehnika
    Iepazīšanās
    Internets
       - Web lapas
    Izglītība
    Jurisprudence / Konsultācijas
    Kafejnīcas, bāri, restorāni
    Karjera / Darbs
    Kino / Teātri
    Literatūra / Grāmatas
    Māksla / Daiļrade
    Mēbeles / Iekārtas
    Mobilie telefoni
    Mūzika
    Nekustamais īpašums
       - Kaimiņi
       - Īre
    Pārējās
    Pārtikas produkti
    Politika / Valsts struktūras
    Reklāma
    Reliģija
    Skaistumkopšana
       - Kosmētika
    Spēles
    Sports
    Telekomunikācijas
    Televīzija / Radio
    Veikali / Tirdzniecība
    Veselība / Medicīna
     Ieteikt jaunu kategoriju

    Video

    BTA piedāvā savu aplikāciju viedtālruņiem
    BTA piedāvā savu aplikāciju viedtālruņiem
    Vairaki video


    RSS Feed
         
     

    Piereģistrēties

    Lietotājvārds
    E-pasta adrese
    Parole
    Kods
    Reģistrēties

    Piereģistrēties

    Apstiprināšanas vēstule tika nosūtīta uz norādīto e-pastu "".
    Lai apstiprinātu jūsu profilu lūdzu uzklikšķiniet uz e-pastā nodarīto linku.

    Ja jūs neatradāt pie ienākošajam vēstulēm šo e-pastu, lūdzu pārbaudiet Spam kastīti.
    OK

    Autorizācija

    E-pasta adrese
    Parole
    Autorizēties
    E-pasta adrese
    Sūtīt     Atpakaļ
    Loading...
    Jūsu parole tika nosūtīta uz norādīto e-pastu. Autorizēties

    Ienākt ar Facebook profilu

    Lietotājvārds
    Autorizēties

    Ienākt ar Draugiem.lv profilu

    Lietotājvārds
    Autorizēties