www.sudzibas.lv Santehniķis Lauris Vīcups tel. 27848311 Neciena klientu laiku, liek veikt nevajadzīgus darbus

Santehniķis Lauris Vīcups tel. 27848311 - Neciena klientu laiku, liek veikt nevajadzīgus darbus

Tā kā bija nepieciešams veikt ūdens skaitītāju nomaiņu, sazinājos ar santehniķi Lauri Vīcupu pa tel. 27848311. Viņu ieteica namu pārvaldē. Norunātajā dienā un laikā gaidīju santehniķi Lauri Vīcupu ierodamies. Kad bija pagājusi stunda pēc norunātā laika un nekādu ziņu no viņa nebija, nolēmu piezvanīt pats. Izrādījās esot "salūzusi mašīna" un "šodien vairs netikšot".

Pašam meistaram piezvanīt un laikus brīdināt klientu par radušos situāciju, protams, bija zem viņa goda.

Norunājām sazvanīties nākamajā dienā "kad būs zināms, kad mašīna būs salabota". Sazvanījāmies un norunājām jaunu laiku. Šoreiz santehniķis Lauris ieradās "tikai" stundu pēc norunātā laika. Apskatījis skaitītājus, viņš konstatēja, ka tos nevar mainīt, jo pievadi esot pārlieku sarūsējuši. Resp. jānoslēdz ūdens visai kāpņutelpai un tikai tad jāveic remonts.

Kas jādara - jādara. Novienojāmies par darbu cenu un norunājām jaunu laiku, kad viņš varēs veikt šo darbu. Norunātajā laikā viņš neieradās. Kad bija pagājusi stunda un ziņu no santehniķa nebija, zvanīju viņam pats. Atvainojās un teica, ka būs pēc pusstundas. Pēc 30 minūtēm neviena, protams, nebija.

Nekavējoties izvēlējāmies citu santehniķi, atbrauca laicīgi, jau nākamajā dienā, mierīgi visu izpētīja, konstatēja, ka rūsas krāsā laika gaitā iekrāsojušās blīvējošās pakulas, bet pats pievads ir labā stāvoklī. Nomainīja skaitītājus, samaksājām nieka 6€ vairāk nekā prasīja Lauris Vīcups un tagad viss ir kārtībā.

Neraugoties uz visai sakarīgo komunikāciju pa tālruni, secinājumi par santehniķi Lauri Vīcupu radušies šādi:

- pavirša attieksme pret klientiem;
- neciena klientu laiku;
- nespēj laikus ierasties;
- nebrīdina, ja kavē;
- vienkārši aizmirst sarunātās lietas;
- vāja profesionālā kompetence;
- liek veikt darbus, kas būtībā nav jāveic.

Ceru, ka šī sūdzība ļaus Laurim izvērtēt savu attieksmi pret klientiem un uzlabot savu laika [slēpt]@inbox.lv

Komentāri (6)

S skin-solutions 23.07.2014

Shis Lauris ir puika no laukiem, kurs pilnigi nemak kontakteties un sadarboties ar normaliem cilvekiem. Varbut kautkadus santehniskos darbus vins var padarit bet nu attieksme itka jus butu vinja pudeles bralis vai kautkads lohs. Stingri iesaku sutit talak sho "personu".

S skin-solutions 23.07.2014

Pa telefonu ari likas normals, bet kad ir klaat tad taads chukcha :D

C [email protected] 14.08.2014

Raksitajs ir mulkis

L Laima 01.09.2016

Pilnīgi pretēja pieredze šodien - šis pats meistars laipni un ieinteresēti pieņēma pasūtījumu, operatīvi nomainīja ūdens skaitītājus un sniedza santehniķa konsultāciju. Vislabākās atsauksmes !
Varbūt : kāds klients - tāds meistars ? ;)

L Liarliar 01.09.2016

Visdrīzāk 2 gadu laikā būs kaut ko arī iemācījies- gan amatu, gan laipnību:)

A akmenisi 07.05.2021

Diez vai iemācīsies,

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes