www.sudzibas.lv RIMI Slikta attieksme un nekompetence

Rimi - Slikta attieksme un nekompetence

Esmu nepamierinata ar Rimi darbinieku-pārdeveju kasieru darbu.Ieejot Rimi viss liekas jauki un labi..Bet kad dodies pie kases priekštats par Rimi tiek sabojats...Atceroties Reklamu par Rimi labajam kasierem..:DLiekas kad kasieres vispar neparzin to ka vinam ir jaattiecas pret klientiem..sabine belolipecka kura strada rimi par kasieri nekad nepateiks labdien labriit vai labvakar paldies par pirkumu vai ko tamlidzigu strada ka robots...Vakar biju vakara iepirkties rimi tiesi pie sis kasieres kura protams labvakar nepateica butiba vsp uz mani pat nepaskatijas...kad bija jamaksa 12.56. iedevu vinai 20 euro un 56 centus, jo man pils maks ar siknaudu kad sanemu atbildi kad vinai nevajag 56 centus parjautaju varbut dienas beigas nav ko izdod vinja atbildeja ka ir bet vienkarsi nevelas skaitit siknaudu..:D Taka pati esmu stradajusi Rimi un esmu bijusi uz apmacibam izsteicu to ka vina nedrikst klientam teikt ka nevajag siknaudu...kasierim ir janem kautvai pa vienam centam 20 eiro...Uz ko vina atbildeja ka apmacibas nav bijusi..esmu shoka..jo uz apmacibasm ir jabrauc pec 3 nostradatiem menesiem...zinu ka vina strada jau vairakus gadus kad tur vel bija super neto..Tapec vinai vajadzetu stradat daudz labak+ tagad vina ir kluvusi par vecako kasieri...fuj...kauns par cilvekiem kuri neprot darit savu darbu

A

Komentāri (5)

A Alience 31.03.2015

maita...evropa mat vashu... ti su...a sama sjadj za kassu i posidi za kopejki a potom posmotrim...nado chtob prodavcam platili normaljnuju zarplatu i chtob strahovka bila i oficialjnij pereriv a ne tak kak u nas rabovladeljcheskij stroj...

G ggggggggg 31.03.2015

Labāk, lai kasiere nesaka neko, nevis īgni, caur sakostiem zobiem izrūc ''labvakar''.
Diemžēl lielākajai daļai aizmirstas, ka mēs visi esam tikai cilvēki.

donna b 31.03.2015

Manuprat kasierei lielveikalaa pienakums ir jaieskane preces un jaizdod nauda pec iespejas atraak, pari visam servisa apmacibu bla blah. Man nevajag lai vina sveicinas, smaida utt. Es saprotu tas ir suna darbs un vairakums pirceju vienmer izveletoslabak atru robotu neka bremzigo smaidu. Ja vajag lai tevi lolo un cackajas, ej uz restoranu, glamuro veikalinu utt. Un ja tev ir daudz siknaudas, iemet to ziedojumu kastee, nevis moki cilvekus ar skaitisanu un parejo rindu ar gaidisanu.

M mvp 03.01.2016

Ja Jūs kasierim dodat lielāku summu, nekā ir jāmaksā, tad pēc visiem noteikumiem( kurus Jums tā kā vajadzētu zināt, ja jau esat bijusi uz mācībām) kasiera pienākums ir paņemt tik daudz naudas, lai izdodamais atlikums būtu mazākais iespējamais. Piemēram ja jāmaksā 9 eiro, un klients vēlas maksāt ar trīs piecu eiro banknotēm, tikai loģiski ka kasieris paņems tikai divas banknotes un vienu eiro atdos. Jā bieži vien kasieri pieņem liekās monētas, lai izdotu precīzu naudu, un tā ir nākšana pretī klientam. Bet tas ne vienmēr ir iespējams, mēdz būt gadījumi, kad tieši papīra naudas trūkst. Ja kasierim trūks sīknaudas, gan jau ka viņš pats būs spējīgs pircējam to pajautāt. Ir jāsaprot, ka veikala kase nav banka, kur varat nodiktēt kā jums izdot naudu.
Tāpēc nav ko traucēt cilvēka darbu ar savu sīknaudu, no pieredzes tikai varu teikt, ka lielākā daļa kapeiku vāceļu tikai grib apčakarēt kasierus. Un ņemot vērā, ka ātrs kasieris dienā apkalpo aptuveni 500 pircējus, īpaši daudz laika tādām muļķībām viņam vienkārši neatliek.

Un varbūt nevajag savu pret konkrētu cilvēku izgāzt internetā. Kaut kā neticu, ka šis komentārs tieši ir saistīts ar kasiera darbu, ja jau vairākus gadus sekojat līdzi vienai kasierei. Un tāds sīkums, bet Rimi kasieru vārdus un uzvārdus nenorāda, norāda vai nu vārdu un uzvārda pirmo burtu, vai otrādi.

Kas attiecas uz jūsu nopietno sīknaudas problēmu, to ir iespējams ļoti vienkārši atrisināt- izvēloties iepirkties pie cita kasiera.

M mvp 03.01.2016

Ja Jūs kasierim dodat lielāku summu, nekā ir jāmaksā, tad pēc visiem noteikumiem( kurus Jums tā kā vajadzētu zināt, ja jau esat bijusi uz mācībām) kasiera pienākums ir paņemt tik daudz naudas, lai izdodamais atlikums būtu mazākais iespējamais. Piemēram ja jāmaksā 9 euro, un klients vēlas maksāt ar trīs piecu euro banknotēm, tikai loģiski ka kasieris paņems tikai divas banknotes un vienu euro atdos. Jā bieži vien kasieri pieņem liekās monētas, lai izdotu precīzu naudu, un tā ir nākšana pretī klientam. Bet tas ne vienmēr ir iespējams, mēdz būt gadījumi, kad tieši papīra naudas trūkst. Ja kasierim trūks sīknaudas, gan jau ka viņš pats būs spējīgs pircējam to pajautāt. Ir jāsaprot, ka veikala kase nav banka, kur varat nodiktēt kā jums izdot naudu.
Tāpēc nav ko uzbāsties ar savu sīknaudu, no pieredzes tikai varu teikt, ka lielākā daļa kapeiku vāceļu tikai grib apčakarēt kasierus. Un ņemot vērā, ka ātrs kasieris dienā apkalpo aptuveni 500 pircējus, īpaši daudz laika tādām muļķībām viņam vienkārši neatliek.

Un varbūt nevajag savu pret konkrētu cilvēku izgāzt internetā. Kaut kā neticās, ka šis komentārs tieši ir saistīts ar kasiera darbu, ja jau vairākus gadus sekojat līdzi vienai kasierei. Un tāds sīkums, bet Rimi kasieru vārdus un uzvārdus nenorāda, norāda vai nu vārdu un uzvārda pirmo burtu, vai otrādi.

Kas attiecas uz jūsu nopietno sīknaudas problēmu, to ir iespējams ļoti vienkārši atrisināt- izvēloties iepirkties pie cita kasiera.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes