www.sudzibas.lv "rieker" SIA "NITTIS" nevēlās atdot naudu par brāķi

"rieker" SIA "NITTIS" - nevēlās atdot naudu par brāķi

Vēlos sniegt informāciju kā rīkoties, ja šis veikals "Rieker" atsaka Jūsu prasījuma pieteikumam un uzskata, ka nav ražošanas brāķis, kaut arī tas ir acīmredzams brāķis.

Tātad šodien saņēmu uz e-pastu atteikuma vēstuli ar tekstu, ka veikals uzskata, ka dotajiem apaviem nav ražošanas defekta. Atteikumā vēstulē tika piedāvāta apavu ekspertīze un ka ekspertīzes izmaksas ir atkarīgas no attiecīgo apavu ekspertīzes sarežģītības pakāpes un var svārstīties no Ls28 līdz Ls32.

Tā kā zinu savas tiesības, tad nu devos uz veikalu pēc saviem zābaciņiem, bez skandāla un trača celšanas paņēmu savus zābaciņus un devos pie neatkarīgā eksperta, kurš atzina, ka apaviem ir ražošanas brāķis, to ka tas nav brāķis veikals izdomāja "uz savu galvu" nekonsultējoties pie eksperta. Tad nu pēc eksperta atzinuma saņemšanas devos atpakaļ uz veikalu, kur parādīju konsultācijas slēdzienu..un pēc tādām klapatām ar zābakiem, braukšanu pēc apaviem, tad pie eksperta un atpakaļ uz veikalu veikala vadītājai Jeļenai nebija kauns man piedāvāt apavu maiņu..šim kantorim tagad iešu garām ar lielu līkumu.

Ja Jūs esat saņēmis atteikumu, bet zināt, ka ne Jūsu vainas dēļ apavi ir saplīsuši, tad nevajag baidīties, pazvaniet uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru un viņi Jūs pakonsultēs kur atrodas tuvākais neatkarīgais eksperts, kas nebūt nemaksā tos 28-32Ls, lai noteiktu, ka tas ir vai nav brāķis! Un tagad tie teju 50Ls ko samaksāju par zābakiem atrodas manā maciņā!

Savas tiesības ir jāzin un par tām ir jācīnās, lai izskaustu tādus negodīgus kantorus, kuriem galvenais ir pārdot, iesmērēt apavus, nevis risināt problēmas ar saplīsušiem apaviem!

Komentāri (3)

A agil123 07.03.2013

Jā, man arī bija līdzīga pieredze ar šo kompāniju. Arī es, gadu atpakaļ, izgāju šo procedūru, sākot no atteikuma vēstules, eksperta slēdziena, ... līdz naudas atgriezšanai. Iesaku to noteikti darīt. Arī par ekspertīzi iztērēto naudu es saņēmu atpakaļ pilnībā. Tikai jāturās pie eksperta slēdziena.

N NELietotājs - 2 05.12.2016

Nekad nepērciet apavus no šiem "ražotājiem". Nopirku rudens kurpes - kods 1075918. Pēc pirmās uzvilkšanas puspēda lietainā laikā bija slapja...Pirms uzvilkšanas uzmanīgi izlasīju apavu lietošanas noteikumus. Sevišķu uzmanību pievērsu 7. punktam! Nelīdzēja!!! "Paskaidrojumā" uzrakstīts, ka apaviem esot šuves un tās varot laist cauri mitrumu. Es neesmu puišelis, kurš bradā pa peļķēm, bet, ja apavi laiž cauri vienkārši mitrumu, nu atvainojiet! Arī citu ražotāju apaviem ir šuves, bet tie nez kāpēc nelaiž cauri mitrumu? Šos "apavus" es valkāšu tikai Atakamas tuksnesī, Čīlē, kur lietus nav lijis 400 gadus! Mans sirsnīgs ieteikums arī jums!

L Liarliar 05.12.2016

>Nelietotājam. Nu elegants teksts! "Šos "apavus" es valkāšu tikai Atakamas tuksnesī, Čīlē, kur lietus nav lijis 400 gadus!". Jā, Rieker apavi ir ērti, bet kvalitāte - kā paveicas. Latvijā izdevies ir nopirkt labus rīkerīšus , bet Briselē pirktie noplīsa diezgan ātri. Tā ka nav gluži tā. ka mums te nāk brāķi, bet vecajās ES valstīs nē. Mitrumu gan apavi nepanes neatkarīgi no iegādes vietas:(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes